Stal Midden Delfland Roddels dl 5!!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnitaJoeri

Re: Stal Midden Delfland Roddels dl 5!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 00:04

ff nieuwe pagina openen

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 00:04

;)

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 00:28

ik ben nog wakker hoor :P
net bij mn schoonmams vandaan.
Lig lekker op mn bedje met een laagje amaretto naar comedy central te kijken. Ga zo lekker slapen, morgen weer vroeg dag.
Heb nog die papieren niet binnen van mn startkaart. Wel grappig want mn oma heeft me de volgende dag wat verzonden en dat is er al wel ;)
morgen even mailen maar, beetje stom als het door laksigheid misschien te laat is straks....

Chiron_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 07:37

Goedemorgen :D

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 07:52

Goedemorgen!
Hej Pres..
ik weet dat toen ik t g ing aanvragen t ook lang duurde maar dat was mn startkaart zelf die heel lang duurde voor je die in huis hebt maar om het aan te vragen was wel snel..
khoop ook dat je ze snel in huis hebt..
je bent gelukkig op tijd begonnen ;)
Over klein half uurtje ga ik alweer naar stal toe..
ff paddockie mesten en water vullen (als dat nodig is na al die regen gister en vanacht :P) en dan de pony's vast buitengooien.. ambertje lekker ff zonder deken want t is heerlijk weer! :D
en dan om 10 uur komt meisje kijken.. kgaat vandaag ff rijden du smisschien dat ze ook eventjes opstap en dan ga ik ook nog ff kijken dat ik ambe rvandaag ga wassen want dat gaan we morgen niet redden..
drukke dag voor de zaterdag :P
tot strakss allemaal!!!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 08:25

Goedemorgen, even de hondjes uitlaten, snel nog wat boodschapjes doen en dan kom ik er ook aan. Tot strakkies

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 09:02

Afbeelding
guten morgen.
Zo ziet onze tuin er nu weer uit.Wordt je dus echt vrolijk van.
Zo maar weer gaan sneeuw ruimen.

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 09:29

morning! Ik eet mn boterham op en dan kom ik ook zo :)

liroteJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 12:05

het houd maar niet op he anita
ik kan vandaag weer recht op staan jippy

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 14:39

Jemigdepemig! Ik heb niet zoveel tijd om te bokken! Ben weer heel veel pagientjes achter!
Aniet, niet zeuren, JIJ bent in Duitsland gaan wonen, dat wilde je zelf...ja, je hebt daar iets meer het landklimaat, dus koude witte winters en wat warmere zomers....Je overleeft het wel, je bent een taai wijf! :D

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 16:37

zo de dag is alweer bijna voorbij :P
Vandaag nieuwe verzorgster gevonden :D
super blij met dr.. ze kon lekker met m wegrijden en kent het gedrag van haffies dus dat komt wel goed ;)
twas lekker weertje om te rijden..

vanmorgen paardjes buiten gezet en dat ging super.. en ineens ging t niet meer met Blan :( Jammer hoor Kaar!! :( misschien toch voor hem te weinig ruimte?? :(

Morgenochtend amber zn staart ff wassen en knippen voor mn wedstrijd.. zn manen alleen ff glansspray indoen.. hi jzit ook helemaal onder de schuurplekken en mist wat haartjes hier en daar :P heeft oorlogswonden! hahahaha.. dus wat bruinige manen kan dr best nog wel bij.. hihihi... :+
mn verzorgster komt morgen gelijk kijken bij mn wedstrijd.. vind ik egt super leuk van dr :)
Hoop dat val mee kan op de fiets.. anders moet ik alleen.. met rugzak om naar Spaland .;. :P

nouja we gaan het horen en zien :P

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 16:43

zo net heerlijk met Joepi in de binnenrijhal wezen rijden en er was niemand.Heerlijk gereden.

Hè Jetje ik zit toch in duitsland niet op de noordpool en gelukkig is dit hier ook 3o jaar niet gebeurd,dus mijn verwachting is wel dat ik er 30 jaar vanaf ben.Hihi

Chantal heel veel succes morgen.

Oh en voor de liefhebber: HET SNEEUWT WEER. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 18:19

morgen naar wyssie toe :D
hoop dat er geen sneeuw ligt..

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 18:26

_Dominique schreef:

Wel nee! De lente komt er aan!........ :D

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 18:55

doppie45 schreef:
_Dominique schreef:

nou hier niks geen lente de temp. keldert hier naar beneden.Nu a :( l -5

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 18:56

doppie45 schreef:
_Dominique schreef:

haha, idd laat maar komen de lente! :+

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 19:02

en wil gaat het nog met je rug?

Chiron_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 19:04

ben het er ook helemaal mee eens :D

vandaag op school opendag gehad, ik moest gaan zingen op de opening, was wel erg zenuwachtig, maar na afloop veel postiieve reacties gehad! er waren meer dan 300 mensen hihi, daarna moest ik ook nog kinderen (+ouders)een presentatie geven, over Natuur Scheikunde, ben ERUGH blij dat het erop zit!!!

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 19:07

ben blij dat het met wannadoo meevalt,
maar hij wordt nog wel wit hoor :)

nou heerlijk ritje met tank bies en nous gemaakt zijn onder het spoor doorgegaan en daar een lekkere ronde gereden tankie was in het begin wel een beetje een schijterd en de hele heenweg had hij zijn nekkie er lekkr op, er stonde allemaal mensen met fietsen op de brug dus wou hij niet haha, en heen onder de tunnel wou hij wegrennen hij hoorde wat hardere hoeven en toen durfde hij niet meer door plassen in het gras heeft nous hem er met bies ingeduwd haha :) daarna was het wel weer over maar hij was ook nog nooit daar geweest :) was echt heerlijk rijweer volgens mij morgen ook weer

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 19:17

Morgen weer :D

Dus gaan we aan de huis vrouwenrit.....Jet..Karin ...en ikke... 8-)

liroteJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 19:37

AnitaJoeri schreef:
en wil gaat het nog met je rug?

ben naar stal geweest met 2 grote kerels ging best wel nils heeft romeo voor me naar de longeer ring gebracht heb ik hem nog even gelongeerd maar mijn houding was zo klein voorovergebogen voorhem hij kon dus niet zo goed begrijpen wat ik van hem vroeg ik vroeg hem voorwaarts maar mijn houding vroeg hem terug
was verwarrend voor hem heb freestyle met hem gedaan en dan vraag je heel veel met je houding
saskia heeft lil gereden en heeft van me een speelbal gekregen met een gat waar eten in kan als ze er dan mee rolt komt er steeds wat uit ze mag geen stro dus houd dat haar een beetje bezig
en de pup heeft zich zelf gelongeerd is zo leuk om te zien ze stapt zich zelf ook uit je hoeft bij haar alleen maar te zeggen kom aan het werk en dan gaat ze haar schematje af maar o wee als we naar de bak voor gaan dan weet ze het allemaal niet meer
nils heeft op tes gezeten mooet zeggen het viel me niet tegen ze zette haar voeten goed neer in stap liep ze helmaal goed in draf zag ik het meer vanuit haar rug komen maandag even bellen of wendy kaptein langs kan komen om haar te behandelen en dan nog een keer astrid voor een masage
nu ik dat zo zit te tikken denk ik ga er zelf naarst staan ik loop ook kreupel :D
maar ik heb weer goede moed was eerst een beetje bang dat het niet zo goed met haar voetje ging

liroteJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 19:39

doppie45 schreef:

veel plezier ik ga binnenkort ook een keertje mee ben wel niet zo'n super huisvrouw maar ach

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 19:41

lirote schreef:
doppie45 schreef:

veel plezier ik ga binnenkort ook een keertje mee ben wel niet zo'n super huisvrouw maar ach

Huisvrouw is wel het bij baantje bij ons... :+ dus dat komt wel goed :P

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 20:07

was idd lekker ritje, zo achter t spoor. Was echt lang geleden dat ik daar had gereden! Biz was braaf, zelfs wat relaxter, kon terugweg gewoon met losser teugeltje rijden!!
gekke Tank, je ziet t aan zijn kop als hij wat van plan is :+

Chan, gefeli met je verzorgster!! Komt ze ook in ons topic, ze is toch ook bokker?
succes alvast met je wedstrijd!!

Zo Anit, alweer een aardige bak sneeuw bij jou!! Jij slaat de lente en zomer over en blijf gewoon hangen in de winter :P

marley heeft weer nieuw wondje onder zijn oog, dit x zijn andere oog, en weer na t spelen met Ol en Chi, snap gewoon niet hoe hij het doet, heb er al die tijd bijgestaan :o

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 20:17

Hhaa die nieuwe reclame van mac is leuk.. zitten jongen en meisje lekker te eten bij de Mac, zegt die knul dat die nog geld krijgt van die hamburger :P haha vind em wel grappig :7