De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-09 22:29

Goed gedaan allemaal +:)+ +:)+ +:)+ GEFEDLICITEERD met de punten!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-09 22:32

Dan mag ik me zelf feliciteren met een reep chocolade, alhoewel ik toch liever een wortel heb. Ga a.s. maandag weer eens een poging tot Sonja wagen :o . Vandaag nog lekker genoten van de Wok, dus we kunnen er tegen aan.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-09 22:32

LIQUITA schreef:
Goed gedaan allemaal +:)+ +:)+ +:)+ GEFEDLICITEERD met de punten!!!

-D natuurlijk :=

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 09:46

LIQUITA schreef:
Dan mag ik me zelf feliciteren met een reep chocolade, alhoewel ik toch liever een wortel heb. Ga a.s. maandag weer eens een poging tot Sonja wagen :o . Vandaag nog lekker genoten van de Wok, dus we kunnen er tegen aan.

Ik ga ook weer beginnen,heb het een beetje laten verslonsen de laatste tijd :Y) maar vandaag nog gebak net als gister hahahahh.Hebben verjaardag weekend hier thuis me husby morgen en zijn middelste zoon dinsdag.

Nicole1995

Re: De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 09:47

Allemaal gefeliciteerd met de punten goed hoor.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 10:40

Ik vond het in ieder geval weer gezellig bij Veldt! Valentino iets minder }:0 . Met inrijden niks aan de hand en lekker gereden hoor, op dat kleine stukje. Natuurlijk thuis nog gelongeerd. Tsja, dan komen we de bak in om een flitsende proef te rijden en dan kom ik dus nergens langs!! Op dat moment helpt niks, zo frusterend :( . Ik ging nog wel dapper door, maar uiteindelijk gingen we meer achterwaarts dan voorwaarts, dus ik had afgegroet. BOOS was ik en ik zette hem flink aan het werk op dat kleine stukje. Kim had voor mij een zweep gepakt en voor het eerst in Val's leven hebben we de proef met een zweep gereden. Dus........ we gingen erg hard, met nog een verkeerde galop op de koop toe. De wonderen zijn de wereld nog niet uit, want we werden eerste (van de 2 :D ) met winstpunt, joepi!!! Ik ga hard trainen voor de M, hopelijk Val ook :+ .

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 10:55

gefeliciteerd allemaal.
rona had er 2 gereden jose.
nu hop hop trainen voor de m en l2 haha.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 10:55

is je trailer er al san?????

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 10:56

ga zo maar naar de paardjes. vandaag ff lekker aso uitgeslapen.
erg lekker hoor.

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 12:18

winnitou schreef:
Ik stond vanmorgen vroeg al weer langs de lijn bij de voetbal wedstrijd van zoonlief te kijken. Weer viel gelukkig erg mee. Nu lekker op de camping. Ben heerlijk rozig van de hele dag buiten en het uitwaaien. Rowan viel vanavond als een blok in slaap.

Daar was je dus........

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-09 12:25

mntj schreef:
erg lekker hoor.
Lekker toch :j . Ik was vroeg, dus ben vanmorgen al geweest. Uiteindelijk wel weer even lekker gereden, maar in het begin niet hoor :n . Blijft lastig, het eerste half uurtje. Ik denk dat First zich een beetje thuis gaat voelen en hij nu alles wil bekijken wat er om zich heen gebeurd, met z'n hoofd in de lucht dus := . Dan ga ik het toch proberen - al weet ik dat het fout is - op te lossen met mijn handen. Maar gelukkig kom ik er ook meteen achter dat het dus alleen maar averechts werkt. Hij gooit dan z'n hoofd nog meer de lucht in. Dus ga ik maar tot 10 tellen en weer stappen en zo proberen hem weer op te pakken. Moet echt hoog nodig gaan lessen :j .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-09 12:27

Ik ga nu naar Liquita toe, even een lekker hapje brengen. Het is tenslotte dierendag!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-09 12:28

Hooi Nicole, en doei Nicole. Misschien tot later :wave:

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-09 12:29

Tytje schreef:
Ik vond het in ieder geval weer gezellig bij Veldt! Valentino iets minder }:0 . Met inrijden niks aan de hand en lekker gereden hoor, op dat kleine stukje. Natuurlijk thuis nog gelongeerd. Tsja, dan komen we de bak in om een flitsende proef te rijden en dan kom ik dus nergens langs!! Op dat moment helpt niks, zo frusterend :( . Ik ging nog wel dapper door, maar uiteindelijk gingen we meer achterwaarts dan voorwaarts, dus ik had afgegroet. BOOS was ik en ik zette hem flink aan het werk op dat kleine stukje. Kim had voor mij een zweep gepakt en voor het eerst in Val's leven hebben we de proef met een zweep gereden. Dus........ we gingen erg hard, met nog een verkeerde galop op de koop toe. De wonderen zijn de wereld nog niet uit, want we werden eerste (van de 2 :D ) met winstpunt, joepi!!! Ik ga hard trainen voor de M, hopelijk Val ook :+ .

Hmmm...jammer van de eerste proef, maar gelukkig maakte de 2e proef het weer goed :D .

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 12:29

LIQUITA schreef:
Hooi Nicole, en doei Nicole. Misschien tot later :wave:

Hoi hoi,ben er later weer hoor,eerst visite strakjes.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 12:30

LIQUITA schreef:
Ik ga nu naar Liquita toe, even een lekker hapje brengen. Het is tenslotte dierendag!!!

Veel plezier en geef haar maar extra knuffels ;)

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 12:31

LIQUITA schreef:
mntj schreef:
erg lekker hoor.
Lekker toch :j . Ik was vroeg, dus ben vanmorgen al geweest. Uiteindelijk wel weer even lekker gereden, maar in het begin niet hoor :n . Blijft lastig, het eerste half uurtje. Ik denk dat First zich een beetje thuis gaat voelen en hij nu alles wil bekijken wat er om zich heen gebeurd, met z'n hoofd in de lucht dus := . Dan ga ik het toch proberen - al weet ik dat het fout is - op te lossen met mijn handen. Maar gelukkig kom ik er ook meteen achter dat het dus alleen maar averechts werkt. Hij gooit dan z'n hoofd nog meer de lucht in. Dus ga ik maar tot 10 tellen en weer stappen en zo proberen hem weer op te pakken. Moet echt hoog nodig gaan lessen :j .

Je bent al aan het lessen toch?

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 12:32

mntj schreef:
gefeliciteerd allemaal.
rona had er 2 gereden jose.
nu hop hop trainen voor de m en l2 haha.

Goed gedaan van Rona leuk hoor Mtnj.Feliciteer haar maar van mij.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-09 18:37

Nicole1995 schreef:
Je bent al aan het lessen toch?

Heb 1 x ge-lest, daarna waren we in Wolfheze en afgelopen week was het er ook niet van gekomen.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 18:43

hoi peet, alles goed met liquita, geen nieuwe plekjes erbij?

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 18:45

mav en first waren lekker aan het spelen. ze waren wel rustiger als van de week. alleeen dat ik ze binnen zette, zag ik dat first een schrammetje had aan zijn schouder. zag er niet als een trap uit, maar meer een streep ergens langs. niwet ernstig hoor, maar meldt het toch ff. weet ook niet of het door mav komt, of wat anders.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 18:45

ga je weer verlaten, droger piept! fijne avond nog! doegie!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-09 18:46

Nicole1995 schreef:
LIQUITA schreef:

Veel plezier en geef haar maar extra knuffels ;)

Het was weer fijn om Liquita te zien. Ze heeft al een aardig wintervachtje aangemaakt, ze is een lekker bolletje wol geworden *D . Ze stond weer op een ander stukje land met heel veel gras :9 . Gelukkig deze keer geen wondjes erbij. Vorige week had ze toch een lelijk wondje opgelopen, maar die is nu helemaal genezen. Vandaag gezien dat ze zelf ook niet de aardigste is naar wat andere merries := . Ik heb Liquita nog geen deken op gedaan, volgende week wordt er nog best aardig weer voorspeld.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-09 18:46

_sandra schreef:
hoi peet, alles goed met liquita, geen nieuwe plekjes erbij?

Hoi...heb het antwoord net getikt, wist dat je het ging vragen ;)

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-09 18:52

_sandra schreef:
mav en first waren lekker aan het spelen. ze waren wel rustiger als van de week. alleeen dat ik ze binnen zette, zag ik dat first een schrammetje had aan zijn schouder. zag er niet als een trap uit, maar meer een streep ergens langs. niwet ernstig hoor, maar meldt het toch ff. weet ook niet of het door mav komt, of wat anders.

Ik heb het niet eens gezien toen ik z'n deken om ging doen :o . Ze waren toen ik naar huis ging wel lekker bezig, steigeren enzo. Ach, als de kindjes maar lol hebben...toch??? Heb het nog gefilmd, zal het proberen op de pc te zetten.