Ik HAAT mijn moeder.
Stom pokkewijf. Ze betekend echt helemaal niks voor mij.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Kirsten_D schreef:Sabinee__ schreef:Ik ben 2 juni jarig, en wilde het dan graag vieren door wat familie langs te laten komen e.d.
Gewoon kopje koffie, gebakje, heel simpel .
En mn vader moest dus werken, en mn moeder was het daar niet mee eens, zij heeft wel vrij genomen .
Ook ik vond het wat minder leuk, want hij moest in de avond werken, precies wanneer de familie e.d. zouden komen .
En toen kregen mn ouders dus weer ruzie .. Over mn verjaardag.
Maar als mn ouders ruzie hebben is het echt niet leuk .
De hele buurt kan meegenieten, ze schreeuwen, gillen, schelden, en ik zit er maar een beetje tussen te huilen .
En dan is het opeens allemaal mijn schuld, en wil ik alleen maar visite voor het geld, en is het nooit genoeg voor me etc.
Dat komt me heel bekend voor..
Zo ging het ook bij mijn ouders.. Ik bemoeide mij er eigenlijk wel altijd mee en kreeg vaak dan ook de volle laag over me heen. Was toen niet altijd even leuk, maar heb wel geleerd voor mezelf op te komen als het nodig is. Ik kan thuis bijna altijd wel zeggen waar het op staat. Het gaat bij ons niet altijd zoals het zou horen, maar iedereen zegt wel wat die denkt..
Het is altijd moeilijk wat te doen in zo'n situatie.. Gewoon doen wat jou het beste lijkt en waar jij je fijn bij voelt.. Snap wel dat je de situatie stinkmodder vind..
Emmaa_ schreef:Nou dan ben ik gewoon aan het eten en dan begint ze ineens KEIhard tegen me te schreeuwen dat ik altijd maar zo'n grote mond heb en dat ze nooit iets goed kan doen in mijn ogen. Alleen maar omdat zij zo stom is dat ze de printer vast laat lopen door 20.000 keer op het printknopje te drukken
Als ik dat tegen haar zeg ben ik gelijk het zwarte schap die alles fout doet.
En mijn laptop moest uit blijven. Want misschien zou ik eens een keer een boek moeten pakken, kon ik nog eens wat leren in plaats van mijn hersenen maar verspillen aan die kútcomputer. En dat ik al zo dom ben, dat nog meer afgestorven hersencellen waarschijnlijk tot één of andere ziekte zouden leiden omdat ik niet genoeg hersencellen had....
, daar ben ik wel echt gekwetst over geweest .

.
, en vind dat zo.. bloot
.
maar badpakk vind ik weer erg omdat je dan me buik zo erg ziet
?