Het stomste wat ik gedaan heb is volgens mij.......2 STRATEN POST VERWISSELD WHAHAHAHAKon ik bij iedereen aanbellen of ik de post terug mocht.
_sandra schreef:???????? oh jee, en nu in therapie om af te kicken??????Ik probeer het, maar het lukt niet.
meelen schreef:Het stomste wat ik gedaan heb is volgens mij.......2 STRATEN POST VERWISSELD WHAHAHAHAKon ik bij iedereen aanbellen of ik de post terug mocht.wat zullen die mensen gelachen hebben
ATE schreef:meelen schreef:Het stomste wat ik gedaan heb is volgens mij.......2 STRATEN POST VERWISSELD WHAHAHAHAKon ik bij iedereen aanbellen of ik de post terug mocht.wat zullen die mensen gelachen hebben (was heel in het begin hoor. overkomt mij nu niet meer)
_sandra schreef:ATE schreef:ik ga echt zo weg hoorECHT niet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!echt wel
LIQUITA schreef:wie heeft er chocolade???Ikke en heb ik nodig ook !!!!!(moet ff weer door die ongemakkelijke week komen)
meelen schreef:LIQUITA schreef:wie heeft er chocolade???Ja, goed dat je het zegt, ik zal het ff pakken.Ooohhh...lekker
xan schreef:LIQUITA schreef:wie heeft er chocolade???Ikke en heb ik nodig ook !!!!!(moet ff weer door die ongemakkelijke week komen)Ja precies
ATE schreef:meelen schreef:Het stomste wat ik gedaan heb is volgens mij.......2 STRATEN POST VERWISSELD WHAHAHAHAKon ik bij iedereen aanbellen of ik de post terug mocht.wat zullen die mensen gelachen hebben
MiltonB schreef:_sandra schreef:laat je het ff weten milton. hahahahaben ff druk tot zo hihi...ook chocolade halen?
MiltonB schreef:nou ate werk ze morgen ik haal je meiden opthankss alvast ik zie je morgen bij de proefjes
xan schreef:ATE schreef:ga nog ff lekker tv kijken in bed er liveWie heb je live in je bed ????ER??????? Afkorting van ERwin whahaha