De Inislotters van week 1 maken de boel onveilig!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: De Inislotters van week 1 maken de boel onveilig!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 15:40

Jaa inderdaad :(. Nouja een weekje volhouden en dan ben ik weer 2 weken op kamp. Dan een week op centerparcs en dan weer 2 weken kamp en dan alweer school.

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 15:58

Zondag 18 Juli

Om half 11 vertrokken we dan ein-de-lijk richting Wittelte, onderweg kwam ik renske nog tegen op de snelweg maar ze zag me niet. :+
Toen we er eindelijk waren was yasmine net voor ons aangekomen. De rest was er al en van ini moesten we ons gelijk omkleden omdat we op buitenrit gingen.
Na wat kletsen gingen de ouders weg en konden we de onze spullen naar boven brengen en onze bedden opmaken.

Afbeelding

Toen we daar klaar mee waren konden we de paarden klaarmaken voor de buitenrit. Ik zat uiteraard op Rallywood. :Y)
De buitenrit was..... intensief :+ Hij was heel erg druk en snel en Okke diende als stootkussen, en bij het galopperen bleef hij zo erg gemeen en hoog bokken dat ik er bijna vanaf vloog. Op de terugweg kwamen we idd langs een trampoline en die jochies stopte niet en vonden het wel leuk om te kijken hoelang ze door konden gaan, dus werd er gevraagd of ze wilde stoppen, dat deden ze... voor 15 seconden en daarna begonnen ze weer. Daar schrok True Maid zo erg van dat ze achteruit het prikkeldraad in vloog. Ik schrok me echt kapot, de hele groep zag ik er al vandoor gaan maar gelukkig gebeurde dat niet!

Maandag 19 Juli

De dag begon lekker vroeg, om half 5 namelijk en toen hadden Laura en ik per ongeluk de rest wakker gemaakt omdat wij zachtjes dachten te fluisteren. :')
En kwart over 7 zaten we buiten en hadden we ook maar geholpen met paarden binnen halen.
's Ochtends mocht ik op RW rijden en in de middag op Fotty.
Afbeelding
Afbeelding
RW & ik

's Avonds zijn we naar de markt gegaan en gingen we het grote ruilspel doen die we (laura, renske en ik) hadden gewonnen dus kregen we een cornetto! :))
Die avond mochten we van Ini met Onno naar het cafe toe waar we tot half 12 mochten blijven, was op het einde nog best gezellig met de jongens. En hoe heet die jongen met die krulletjes nou ook alweer? O:)

Dinsdag 20 Juli

Deze keer waren we minder vroeg wakker, pas 7 uur. :))
's Ochtends mocht ik weer op RW rijden, in het begin was hij nog een beetje snel maar op het laatst kreeg ik hem lekker aan het lopen!
Afbeelding
Afbeelding

In de middag mocht ik van Ini kiezen tussen Pommetje en Blue Mate, nou die keuze was makkelijk gemaakt: Blue Mate!!
Was maar goed ook, Pom was net een varken zo vies. }:0
BM was echt een ontzettend braaf en lief paard maar niet echt mijn type zegmaar O:)
Toch een leerzame en leuke les gehad! Al had ik wel wat last van mijn rug.

Later op de dag zijn we nog naar het meertje gegaan en hadden we daar gezwommen en liggen zonnen.
Ook hadden we die dag gekeken naar Inge en Hannah die bezig waren met het inrijden van een fjord.

Woensdag 21 Juli

Omdat de pijn in mijn rug erger was geworden leek het me verstandig om een dagje niet te gaan rijden. Had die dag geholpen met paarden in en uit de wei halen, opzadelen etc. en mocht ini helpen met de lessen dat was erg leerzaam! :j

Die avond zouden we weer met Onno naar het cafe gaan maar de meeste van zijn vrienden waren weg dus die konden niet komen, dus zijn we naar de braderie geweest met Onno als oppas. :))
Een goede oppas was hij echter niet, Yas, Dees en ik waren weggegaan om een patatje te halen omdat we het wel gezien hadden. Op de terugweg reden Marije, Lau en ik mee in zijn auto, dat was toch wel grappig. :')

Donderdag 22 Juli

Proefjesdag!!
Ondanks mijn rug besloot ik toch om het proefje te rijden, daarvoor mocht ik de bodyprotector lenen van laura.
Het instappen op RW voelde goed aan dus ging ik een stukje draven maar toen voelde ik al dat het niet goed zat met mijn rug...
Dus had ik het proefje afgezegt en had ik RW in de stap wat verder losgereden voor Yasmine.

Daarna wat foto's van de proefjes gemaakt in de binnenbak bij Ini. Nadat Yas en RW waren geweest kregen Yas en ik de opdracht om de manen en staart van RW bij te werken, in ruil daarvoor kregen we een cornetto. :Y)
En man wat een werk was dat zeg!!
Toen we een uurtje bezig waren kwam opeens Marije met de mededeling dat ik NU naar Ini moest komen. Dus ik zat gelijk te bedenken wat ik fout had gedaan. :') Maar ini had juist heel erg leuk nieuws, Marileen zou mij een half uurtje (zo lang ik het vol zou houden) priveles geven op Bram omdat hij zo vlak zit!! Echt zo lief van Ini dat ze dat geregeld had! :D

Het ging echt zoo onwijs fijn!! Bram zit idd heel erg vlak en ik kon zelfs draven!! Dus ik heb de hele tijd met een big smile rond gereden! :D
Na dat half uurtje mocht ik van Marileen ook in de ponyles meerijden (die moest toevallig net beginnen) dus dat was echt super!
En het bleek dat Dees foto's van mij en Bram had gemaakt, dat was echt een verrassing!! Dees ik ben echt je eeuwig dankbaar voor deze foto's!! _/-\o_ :D

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

Na de les gingen Yas en ik RW z'n manen en staart afmaken, hij was namelijk half bijgewerkt de les ingegaan :+, en daar zijn we tot na het eten mee bezig geweest.
Toen mochten we dus die cornetto maar er zaten alleen magnums in het cornetto doosje maar dat was niet erg. :Y)

's Avonds gingen de kinderen weg om een spel in het bos te doen en wij kregen toen van Kiki en theorieles met Moonlight.
Later in de kantine begonnen Yas en ik een vliegenjacht wat eindigde in een krantengevecht. _O-

Vrijdag 23 Juli

Het rijden van gisteren was misschien toch wat teveel, half jankend werd ik wakker van de pijn... Die ochtend heb ik ook tot kwart over 10 in bed gelegen.
Uiteindelijk dus toch eruit gegaan en was net op tijd om bij de les van de anderen te kijken. Was weer leerzaam en had gezellig met Ini gekletst. :)

Ipv de keuring zijn Yas, Meerle en ik zadels en hoofdstellen gaan invetten (weer in ruil voor een cornetto :)) ) en dat was wel gezellig. :D

Voor de bonte avond hadden we 2 acts, de eerste was voor de pauze in normale kleding; Hoofd, schouders, knie en teen. :)ddd In de pauze gingen we razend snel omkleden, haar en make-up doen en de hindernisbaan uitgezet: 20x zweepje draaien, 5x op en af een krukje stappen, limbodansen en 10x om een pion rennen. }>

---------------------------------

Het was dus een geslaagde week met natuurlijk wat ruzies maar dat hoort er ook bij. De groep van dit jaar was gewoon zo gezellig, het was echt in balans zegmaar! En ga jullie echt missen...(wat ik nu al doe)

En als we volgend jaar gaan, gaan we zelf met de auto! :))
Laatst bijgewerkt door La_Fleur op 25-07-10 16:25, in het totaal 1 keer bewerkt

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 16:09

oooh en ik heb nog een leuk filmpje dat Jan van de wc naar buiten komt rennen en yas hem 'tackelde' en hij het huisje binnen rende _O-
zal kijken of ik hem op de computer kan zetten O:)

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 16:19

doen die is echt zó leuk!

en anders graag het filmpje naar mij door sturen! :o

jongens ik mis jullie, verveel me al heel de dag kapot..
alle ik verveel me dingen gedaan: she's the man gekeken, haar masker, gezicht masker, bokt, hyves, slapen.... en ik weet niets meer...

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 16:28

haha ik ga het proberen!

hier serieus precies hetzelfde, het is gewoon zo saai...

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 16:32

hakuna matata :# :)ddd

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-10 17:02

ik ga straks verslag typen

ik heb vandaag ook mascha d'r staart gewassen, alleen ze had zo veel last van vliegen dat ik halverwege ben gestopt. ik kreeg zelfs nog een felle trap tegen mijn been, wat let op, niet expres was! eigen schuld, ik stond ook een beetje achterhaar en ze had last van vliegen..

ga straks dus verslag en daarna film kijken. dus ik verveel me neit meer dnek ik :D

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-10 17:04

god dees en yas. toen jullie gingen tranen/huilen begon ik zelf ook bijna :o god ik moest die brok zo hard doorslikken en blijven lachen en aan wat anders denken. jeetje wat had ik hetm oeilijk. heb het nog nooit zo gehad. dat ik moest huilen of igg een poging van mensen op ponykamp. nog nooit :o

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-10 17:05

La_Fleur schreef:
hakuna matata :# :)ddd

het is een filiosofie een theorieeee hakuna matataaaaaaaaaaaaaa :#

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-10 17:11

oh en wacht. ik heb nog geen zin inv eslag. dus ik doe hem eerst ook nog niet. kuch kuch O:)

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 17:55

Marijee schreef:
god dees en yas. toen jullie gingen tranen/huilen begon ik zelf ook bijna :o god ik moest die brok zo hard doorslikken en blijven lachen en aan wat anders denken. jeetje wat had ik hetm oeilijk. heb het nog nooit zo gehad. dat ik moest huilen of igg een poging van mensen op ponykamp. nog nooit :o

nee ik ook niet.. ik schoot vol toen met dees + meerle (met hun knal rode waterige ogen)
en dat ging redelijk tot iemand iets te lief iets zei en toen klapte ik :+

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 17:58

Timon: Hakuna matata. Alé ge hebt het of ni.
Pumba: Hakuna matata. 't Is maar hoe ge 't ziet.
Timon: Ge hebt geen zorgen! Zorg maar dat ge geniet!
Pumba: 't Is een theorie! Filosofie!
Timon: Hakuna matata.
Timon: Want, toen hij nog een zwijntje was.
Pumba: Toen ik nog een zwijntje was.
Timon: Heel schoon.
Pumba: Dank u
Timon: Hij vond dat z'n geur niet zo'n charme bezat.
Iedereen liep weg als hij z'n eten op had.
Pumba: Heel gevoelig was ik.Ook al was ik een kind.
'k Was gekwetst.Ik stonk altijd een uur in de wind.
Wat schaamde ik mij ...
Timon: Hij schaamde zich rot!
Pumba: Nee ik was echt niet blij!
Timon: Hij was kapot!
Pumba: Maar men zag mijn leed niet !
Timon: Maar men zag het niet !
Pumba: Telkens als ik een sch...
Timon: Hee Pumba ! Er zijn kinderen bij.
Pumba: Oh pardon!
Allemaal: Hakuna matata! Ach ge hebt het of niet!!
Hakuna matata! 't Is maar hoe ge het ziet!
Simba: Je hebt geen zorgen! Zorg maar dat je geniet!
Timon: Ja , alé zing maar jong!
Timon en Simba : 't Is een theorie!
Pumba : filosofie
Allemaal: hakuna matata!
(muziek)
hakuna matata 3x
hakuna...
simba: Je hebt geen zorgen! Zorg maar dat je geniet!
Allemaal: 't Is een theorie! Filosofie!
Hakuna matata, hakuna matata , ...

M_eerle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 18:25

niet weer hakuna matata haha

joehoee mijn ouders zitten nu lekker in zeeland en mijn zus in kroatie dus home alone :P iemand zin om naar hier te komen, eindstation weert met de trein ;)

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-10 18:26

ja nou iedereen had het moeilijk volgens mij.. ik heb nog nooit een kamp gehad, waarvan de groep zo close was, vooral op het eind. meestal viel het uitelkaar...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 18:36

Ikke Meerle xD, of kom naar mij maandag, kun je op Grettja rijden xD.

Jaa ik mis t echt echt echt!

Meeting in de kerstvakantie :P :P, is net besloten.

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 18:38

Desiree_1993 schreef:
Ikke Meerle xD, of kom naar mij maandag, kun je op Grettja rijden xD.

Jaa ik mis t echt echt echt!

Meeting in de kerstvakantie :P :P, is net besloten.

zeker een meeting!! :D en dan is met oud & nieuw leuk, kunnen we ook uitgaan O:)

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 18:39

zeker een meeting!! *D

ik heb het ook echt nog nooit gehad.. en gelukkig ben ik nooit degene die begint..
jammer genoeg neem ik het wel snel over _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 18:41

Jaa ik heb t dus eigenlijk nooit... Alleen ik had net afscheid genomen van Marjolijn en die vindt ik ook gewoon echt superlief en daarvoor ook al van jullie en wat andere leiding(Hanna die mij ook veel heeft geholpen met mn enkel en die ik erg lief vindt en Cynthia, vind alle leiding lief xD) en toen had ik t niet meer haha xD.

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 18:43

nou echt hoor.. volgend jaar ga ik net als rens rijden, dan heb je er niet zoveel last van..

kom ik ook met auto, mag waarschijnlijk met de auto van mijn mams _O-
maar er kunnen maar 3 mensen achterin :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 18:45

Ik kom denk ik niet zelf met de auto want dan moet ik ook zelf met de trailer rijden xD.

Papa gaat trouwens ook een trailer kopen als Olina van mij wordt :D. Een 2-paards wss zodat ik ook met vriendinnen weg kan :D.

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-10 18:45

kan best. neem je laura en fleur mee. hoppaaa en dan gana jullie mij ophalen :))

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-10 18:46

ooh wat gaaf dees :oo

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 18:48

haha laura en dees moet ik even kijken :j dat is toch 3 kwartier omrijden :P

het is wel of of,. anders moet ik wel heel vroeg weg!

en dan mogen jullie lol maken en moet ik op de weg letten :oo

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 18:51

ooh en jullie stonden daar ook met van die zielige rode oogjes :(:)

moet nog ff mijn papa lief aan kijken of ik de volvo mee mag nemen maar dan gaan we idd marije en laura meenemen :))

gaaaf dees dan kan je ook wedstrijden rijden!!

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 18:53

hebben jan en thijn eigenlijk hyves? :')