. Nouja een weekje volhouden en dan ben ik weer 2 weken op kamp. Dan een week op centerparcs en dan weer 2 weken kamp en dan alweer school. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Nouja een weekje volhouden en dan ben ik weer 2 weken op kamp. Dan een week op centerparcs en dan weer 2 weken kamp en dan alweer school. 

Hij was heel erg druk en snel en Okke diende als stootkussen, en bij het galopperen bleef hij zo erg gemeen en hoog bokken dat ik er bijna vanaf vloog. Op de terugweg kwamen we idd langs een trampoline en die jochies stopte niet en vonden het wel leuk om te kijken hoelang ze door konden gaan, dus werd er gevraagd of ze wilde stoppen, dat deden ze... voor 15 seconden en daarna begonnen ze weer. Daar schrok True Maid zo erg van dat ze achteruit het prikkeldraad in vloog. Ik schrok me echt kapot, de hele groep zag ik er al vandoor gaan maar gelukkig gebeurde dat niet!

Maar ini had juist heel erg leuk nieuws, Marileen zou mij een half uurtje (zo lang ik het vol zou houden) priveles geven op Bram omdat hij zo vlak zit!! Echt zo lief van Ini dat ze dat geregeld had! 

, en daar zijn we tot na het eten mee bezig geweest.

) en dat was wel gezellig. 
In de pauze gingen we razend snel omkleden, haar en make-up doen en de hindernisbaan uitgezet: 20x zweepje draaien, 5x op en af een krukje stappen, limbodansen en 10x om een pion rennen. 

Marijee schreef:god dees en yas. toen jullie gingen tranen/huilen begon ik zelf ook bijnagod ik moest die brok zo hard doorslikken en blijven lachen en aan wat anders denken. jeetje wat had ik hetm oeilijk. heb het nog nooit zo gehad. dat ik moest huilen of igg een poging van mensen op ponykamp. nog nooit
, is net besloten. 

. Een 2-paards wss zodat ik ook met vriendinnen weg kan
.
dat is toch 3 kwartier omrijden