Ahtnamas schreef:Weet je wat ik vind?! We hebben deze discussie al eerder gehad en ja soms zit je op wie je wilt en soms niet!
Ik heb tot nu toe altijd op mijn eerste of tweede keus gezet (2 x ag, 2 bailey en de rest Rox!) en ik heb daarmee heel veel mazzel gehad! Want ik ben ook weleens ingedeeld op een paard waar ik niet zoveel mee had, of laat ik het anders zeggen voor in mijn broek schijt met springen! Ik vind dat Frans en Jolien heel erg hun best doen om iedereen op een paard te zetten die ze leuk vinden! Maar ja soms lukt dat gewoon niet en dat is jammer, daar kan je uren hier over gaan mopperen maar je kan het ook gewoon op die ander proberen! Gaat het met inrijden niet lekker dan stop je gewoon! Klaar!
Maar! Als je je niet inschrijft omdat je bang bent om op bepaalde paarden te komen of je meteen afzegt als je niet op een je eerste keus zit dan moet je niet zeuren! Het gebeurd regelmatig dat er op de dag zelf nog zo geswitched wordt dat je toch op je lieveling zit! En wie niet waagt wie niet wint... we hebben allemaal zo ons (voor)oordeel over bepaalde paarden, maar wellicht kom je tijdens de wedstrijd toch nog voor verassingen te staan!?!
en volgens mij heb ik het al eerder gezegd (het is in ieder geval door iemand hier gezegd!) heb je een probleem kaart dat dan aan bij Frans en zolang je dat niet doet moet je ook niet op internet over dit soort dingen praten. Je moet niet zo veel banketstaaf voordat je de kant van de 'tegenpartij' gehoord heb!
AMEN!