Ja Avanti word verkocht maar niet met plezier. Het is zo'n lief paard kon wel een broertje van Stereo zijn!
majo8 schreef:Ja Avanti word verkocht maar niet met plezier. Het is zo'n lief paard kon wel een broertje van Stereo zijn!vervelend zeg! Sterkte ermee..
Vervelend dat ie verkocht moet worden zeg!@San, kids hebben de schilderijtjes gezien en vinden ze erg mooi!!
sans6 schreef:gelukkig ze lopen elke dag naar de brievenbus, ik heb ze verteld dat het met de post komt
nicci88 schreef:oh majo??je wilt een schilderij met een ooievaar erop?missen we iets? Hahahahah!vertel
_yvonne schreef:nicci88 schreef:oh majo??je wilt een schilderij met een ooievaar erop?missen we iets? Hahahahah!vertel Ja ik weet het ook niet....
Hahaha ohjeee krijg al prive berichten!!!Nee ik ben niet zwanger.Maar ik heb foliumzuur tekort, dus daar krijg ik pillen voor @ san: ik zou het ook leuk vinden hoor, maar ga in september studie beginnen.Wat komt, dat komt. maar het zit niet bewust in de planning
hahaha ja yvonne.en ik zou er ook zo aan beginnen, als ik al een diploma had.....Mjaaa eerst maar ff school, en dan......