Ideaal 
Maar ze krijgt weer een beetje haar zag ik gister dus als het niet gaat vriezen kan ie er binnenkort af.
Kan je niet ruilen Lin?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ideaal 
kohtje schreef:marktplaats
_Rijkie_ schreef:Uhm... zelfde vrouwtje als die voor Pier is geweest. Via Arie Boer, Marjolein het ze
sniesie schreef:_Rijkie_ schreef:Uhm... zelfde vrouwtje als die voor Pier is geweest. Via Arie Boer, Marjolein het ze
Ik wil haar ook graag naar mijn zadel laten kijken maar moet dat wegens economische crisis nog heel even uitstellen...
sniesie schreef:_Rijkie_ schreef:Uhm... zelfde vrouwtje als die voor Pier is geweest. Via Arie Boer, Marjolein het ze
Ik wil haar ook graag naar mijn zadel laten kijken maar moet dat wegens economische crisis nog heel even uitstellen...

_Rijkie_ schreef:Ik heb hetzelfde hoor
Maar het gaat meevallen voor mij omdat er niet heel veel aan opgevuld hoeft te worden.

Werden we vandaag gebeld dat ik in de finale pool zit, nou whahaha ik ben benieuwd
1 deze dagen hoor ik meer....
Talida schreef:kan je scooter ook wel weer weg
Want ben toch nog geen 18.
Talida schreef:laat je je zus rijden in ruil voor gebruiken!
Kelly_Taco schreef:Mevrouw v/d Linden wanneer ga jij wat aan dat onderschrift doen
Gedaan
sniesie schreef:haha lachen Fiek!
Ik zou hem verkopen

kan geen muziek meer horen!
_Fieke schreef:NEEE! Jezus Rijkie wat verschrikkelijk klöte!![]()
Ik hoop dat het meevalt