Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

d0nnaa_dan schreef:Goedemorgen
@ Roos; je kunt toch niet meteen mee met een pup? Die hebben volgens mij de eerste tijd steeds een max. aantal minuten dat ze mogen lopen...
Kels kan best met Max een keer komen en dat we dan een klein rondje lopen zodat ze aan elkaar wennen. Later kan het bos wel!
_Roosmarijn_ schreef:Goedemorgend0nnaa_dan schreef:Goedemorgen
@ Roos; je kunt toch niet meteen mee met een pup? Die hebben volgens mij de eerste tijd steeds een max. aantal minuten dat ze mogen lopen...
Naar het bos? Nee een hele boswandeling is nog veeel te veeel voor zo'n kleintje. Maar ik bedoelde ook niet dat we direct naar het bos konden dan.Kels kan best met Max een keer komen en dat we dan een klein rondje lopen zodat ze aan elkaar wennen. Later kan het bos wel!

xandra88 schreef:Je moet honden altijd ergens op een neutraal terein (dus ergens buiten) met elkaar kennis laten maken. Het probleem is als je het in huis doet, de hond die in het betrefende huis woont de baas gaat spelen omdat het zijn of haar territorium is.
! Georgette schreef:Xandra, jij moet altijd op woensdagochtend werken toch? En dan 's middags vrij?

Shetjjee__x schreef:ik was er ook hele tijd, heb alleen niks te vertellen..
net dus maar roller coaster tycoon gespeeld
en vanavond paardrijden, ben benieuwd op wie ik mag!!