Haha Piet vroeg of ik misschien met Carolientje het koetsiersbewijs wilde doen, ff vragen aan Paulien misschien mag het wel

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
x_sabine schreef:Whahaha die Maurits :p
DJoysDesignz schreef:Zo was gezellig zo te zienhahahah kwam natuurlijk omdat Karin en ik er niet waren
dan is het gezellig
palousa_boy schreef:ja was zeker gezellig, was wel beetje druk ik het kinderparadijs, maar dat nemen we dan maar weer voor lief.
was ook beetje jammer dat ik na 2 uurtjes slapen weer aan het werk moest :S
sambagirl schreef:palousa_boy schreef:ja was zeker gezellig, was wel beetje druk ik het kinderparadijs, maar dat nemen we dan maar weer voor lief.
Je was toch met allemaal kinderen? (Edith is 13, rest 16/17?) dan is het kinderparadijs toch een goede keuze? (welke ballenbak was het..![]()
) Ik mocht op die leeftijd ook niet overal naar toe.
sambagirl schreef:palousa_boy schreef:ja was zeker gezellig, was wel beetje druk ik het kinderparadijs, maar dat nemen we dan maar weer voor lief.
Je was toch met allemaal kinderen? (Edith is 13, rest 16/17?) dan is het kinderparadijs toch een goede keuze? (welke ballenbak was het..![]()
) Ik mocht op die leeftijd ook niet overal naar toe.