Dat hoop ik ook Katerina zei dat ze best rustig was alleen. Ze is eergisteren en gisteren geweest...
Jij wisselt wel veel van houding Fen Het ene moment heb je je handen perfect, dan heb je pianohandjes, dan trap je je hakken niet uit dan wel en soms leek het zelf of je iets overtrekte armen had Maar over het algemeen wou ik dat ik zo netjes zat
benadruk dat maar met twee berichtjes sas Ik weet het, Tessel zei dat ook al, ik heb geen idee waar het aan ligt. Misschien denk ik er soms opeens aan en dan zit ik weer netjes en valt het weg als ik te veel concentreer. Mijn armen overstrekken ik hoop het niet, dat vind ik minder mooi. En Sas, jij zit ten minste een beetje constant (en als jij dressuurrijd en serieus bezig bent zit jij netjes)
Ik bedoel ook niet heel erg overstrekt, maar je armen minder gebogen als dat je normaal hebt.
Ik heb helemaal geen beste houding, zit heel vaak te onderuit gezakt, helemaal als ik er niet op let of zonder zadel rijd. En die foto's die ik van Es heb gehad met pony zijn helemaal te erg voor woorden. Alleen die ene vind ik wel komisch....
Edit: O ja, mijn handen zijn rampzalig. Ik ging er eens op letten maandag. En steeds als ik weer keek, stond mijn ringvinger recht
Sas ga je dan weer opscheppen dat jij niet meer hoeft .
Ik heb gister gewoon van half 7 tot 6 uur vannochtend geslapen zo moe was ik!! (en nu ben ik het nog steeds ). Maar ja ik heb van mijn mams vernomen dat er een erfelijk iets heerst in onze familie wat een vitamine b12 tekort veroorzaakt. En dat vitamine b12 tekort veroorzaakts vermoeidheid en hoofdpijn, twee dingen waar ik wel vaker last van heb.... Dus ja ik gaat maar even bloedprikken bij de dokter om te kijken of ik dat erfelijke iets ook heb... Mijn oma heeft het, mijn tante heeft het ook en mijn nicht nu ook al (dus wie weet is het erfelijk op het vrouwelijke gen en komt het alleen hierbij tot uiting, klinkt weer heel biologisch he ).
Maar ja ben nu nog steeds druk bezig met mijn onderzoeksopdracht... Het schiet al enorm op en ik hoop dat ik het vandaag lekker kan afronden! (als dat me lukt vind ik het een goede reden voor een borrel, iemand zin om te gaan borrelen ?).
Uhmmmm wat had ik verder nog... Ow ja had dinsdag E. gesmst, dat ik vandaag geen tijd had voor At, en nog steeds geen antwoord gehad... (vraag Margriet wel of die dr ziet en als ze niet komt gaat ik wel ff voeren anders staat ie dr maar weer...., maar dan doe ik net of ik niet geweest ben en dan kijken hoe ze reageerd....).
En de foto's, ik heb ook wel geklikt op momenten dat het niet ging hoor . Maar om jou een beetje positief te houden vooral op momenten dat het wel ff lekker ging. En je moet ook leren van je fouten he . Nu denk je misschien op foto's die er niet goed uit zien van owww daar moet ik echt op gaan letten .
Hahaha okeej , daar ligt het dus niet aan . Is er dan wel een mogelijkheid dat het alleen bij vrouwen tot uiting komt? Vond het zo opvallend dat het alleen vrouwen zijn in mijn familie .
Alleen tot uiting bij mannen is makkelijker. Ik zou niet weten waarom het alleen bij vrouwen voorkomt, misschien gevoeliger voor tot uiting komen van de slechte genen?
Morgen weer school helemaal geen zin in.... Maar ja het moet maar . Voor volgend jaar moest ik mij inschrijven in cursussen om mijn studiepunten te halen.... Zit gewoon alles al vol . Echt onzin is dat..... Er zijn 22 plaatsen voor sociale psychologie en dr staan al 36 mensen op de wachtlijst, gaat er dan niet ergens een belletje rinkelen dat ze meer studenten moeten toe laten of dat er meer keuze vakken moeten zijn..... Zelfs de verdieping recht zat vol en daar zat volgens de school geen limiet op.... Of te wel ik moet volgend jaar op een andere school de keuzemodules zien te doen omdat het op mijn eigen school niet mogelijk is want ze zitten vol....
Ik heb totaal geen zin in morgen.... Morgen heb ik school, en morgen staat er vast weer iets vriendelijks in de agenda.... En vandaag heb ik besloten dat ik morgen ook is een keer iets vriendelijks terug ga schrijven!!