Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
*ahum*
Sorry wan, kon het even niet laten
. Dus nouja, ik kom bij die kleine aan hè... EN WAT ZIET MIJN OOG?! Nare dingen. Dravertje van een meisje wat er ook staat in mijn prachtige frisse opgespaarde gras zodat ik de paaltjes van die kleintjes steeds kan verzetten.. MET SANDY ERBIJ. In het hoge, jonge, suiker- en eiwitrijke voorjaarsgras
Daar was ik dus niet blij mee
In eerste instantie niet, omdat dat kleine ding natuurlijk als de brandweer hoefbevangen wordt van dat jonge gras, als tweede dat het nu dus half kaal is, en ik de rest van de zomer er mee moet doen met die 2 kleintjes, en als 3e punt dat er gewoon een zegmaar vreemd paard IN MIJN WEILAND loopt. Ik huur het, dus alles wat ermee gebeurt gaat volgens mij in overleg... Tenminste, dat lijkt me nogál logisch
Dus ik die kleine pony maar gevangen, in d'r eigen korte stukje gezet samen met Ambertje.. En dat dravertje maar een touw op z'n hals geknoopt en in zijn eigen weiland teruggezet. Vind het echt geen stijl, ik betaal niet voor mijn weiland zodat een paard van een ander het kaal kan grazen natuurlijk. En ik huur ook geen weiland om m'n kindje lekker hoefbevangen te laten worden. Echt pffffffft
Ik krijg het nog aan mijn hart, hahahah! Maar ze zijn ook zo stom bezig joh..
Dus dat is weer een meevaller. Maarja, als die draver van Jiska nou bij die kleintjes naast stond, had ik Jim daar ook wel kunnen zetten denk ik dan
Ach het zei zo, het is nu allemaal weer in orde maar baal wel echt als een stekker dat er niets overlegd word ofzo...

Wil natuurlijk wel foto's zien he

)