winnitou schreef:Hoera de racebaan wordt weer opgezet, heb ik zo een uurtje rust, helemaal voor mezelf, maar zal dan wel vanavond op de bank zitten naast de racebaan. Er zijn weer nieuwe onderdelen bijgekomen (hoera, ik mag nieuwe leren laarzen bestellen..... en wordt gesponserd)
meelen schreef:Bij wie heb je lopen slijmen?

Wat denk je Floris geeft zoveel geld uit aan de racebaan dat een paar rijlaarsen van maar 307 euro in het niet vallen. Je moet wat overhebben voor de hobby van je vrouw, zodat je zelf ook lekker kan spelen.
Nou moet ik zeggen dat ik het wel leuk vind om te zien hoe de jongens aan het racen zijn. Floris ontspant helemaal, zegt dat hij het gevoel heeft vakantie te hebben.[/quote] ATE schreef:307 euro waar koop je die ???????????? zitten er goeden randen op

ik heb altijd die mounthen horse die kosten 185 euro laat jij op maar maken ?
winnitou schreef:Zal wel op maat moeten laten maken, met de lengte van mijn onderbenen en de kuitmaat. Voor 50 euro minder kan ik ze zonderrits laten maken maar ik ga nu voor gemak, wat denk je dat al die plastic zakjes kosten. Deze zijn van het merk Derby, Moet nog wel even verder informeren en kijken, ga het nog even met mijn oude gescheurde laarzen doen.
ATE schreef:ik had bij de tijdgeest laarzen op maat laten maken maar toen die binnen waren paste ik ze niet hij ook nog helpen maar ik zei ik moet zelf ritsen kunnen sluiten hoor heb ze niet genomen ze hebben toen nog maat opgemeten maar ik heb nooit meer gehoord van ze vandaar ik in twiske maar die mounten horse weer heb gekocht daar waren van me andere paar de elastieken gebroken ik heb laten opsturen vond het zonde waren net jaar oud na een tijdje heb ik gewoon heel netjes van mounten horse nieuwe gekregen heb dus nu twee paar
winnitou schreef:Wat keurig zeg.
Bij de tijdgeest stonden verschillende op maat gemaakte laarzen maar dan moet wel net je maat er bij zitten, misschien stonden die van jouw er ook nog.
ATE schreef:zal gerust wel en veel goedkoper hahahhahahaha
Als genoeg mensen ze hebben gepast kun je ze misschien nu wel aan en zelf dicht doen, en dan flink afdingen op de prijs, heb je een paar goedkope dure laarzen.