Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Blossom en Mango zijn er ook weer en zien er supergoed uit! En we zijn nog uit eten geweest met personeel, supergezellig en misschien zijn er volgend jaar 2 veulentjes bij! Junior heeft marimba en blossom gedekt
hoop zo dat het gelukt is! KWPN x Fries en Ierse Tinker x Clydesdale x Fries, erg benieuwd wat er dan uit komt!
en 7 juli tot eind aug naar vlieeeeland heb er zon zin in!!!
Je hebt je wel vermaakt zo te horen
En dan in de zomervakantie weer vet lang!!!
Super! Wat is er nou beter dan de hele dag lekker tussen de paarden
In juni ga je niet werken? Gewoon lekker rijden
Heerlijk man!! 
Gingen ze ook hard op het strand??
En hoe is het met Henco?????? En leuk dat Blossom en mango er weer zijn!! Lieve peerdies... wel jammer dat ik ze niet heb kunnen aaien
Haha.. Echt vet dat Marimba en Blossom gedekt zijn!!!! Dat worden vast vet mooie veulens!!!!
Irco was toch ook een KWPN x Fries? Die vond ik altijd zo mooi, net een bruine fries
Haha.. ik had ook geen vakantie
maar koninginnenacht was eeerg leuk, in Noa!
En koninginnedag was niks aan, te druk en te brak
Enne... even zien.. toen weer naar lwd en zaterdag bevrijdingsdag in groningen gevierd. Was heel gezellig! Mooi weer, hele dag lekker relaxen en muziek luisteren. En zondag opdr maken... :S En toen was de week voorbij
haha..
niet leuk... ik wil lekker vakantie en weer naar ameland!!
Oeeeeh.. ik ga trouwens in de zomervakantie zes dagen naar Londen!!!
Heb er zon zin in!!
Ga ik ook voor het eerst vliegen :S wuuuuh...
Jeetje, dit wordt zo wel een lang verhaal zeg
Ik stop maar anders willen jullie em vast niet meer lezen
(goede teugels + aan twee kanten geverfd + goed leer).
logisch omdat ze veel lopen! Wanneer we naar Divoza gaan? Ik wil even sparen want wil een jas en broek kopen maar ik dacht eind deze maand? Naaa ik ga wel helpen natuurlijk dan in juni maar het is dan heeeeel rustig in juni dus vandaar dat we dat gaan doen dan
even 2 daagjes ofzo
lekker springen door het bos!
We krijgen ze ook al gratis! Wanneer komen ze dan?
Hij heeft alleen geen hoge neusriem volgens mij, alleen combi aansnoer, maar wel mooie : volgens mij zitten deze beter dan de hoge neusriemen die hij eerst had, lekker soepel en veel ruimte. (ik heb er al eentje in handen gehad
)
zijn het lage neusriemen dan? combi-aansnoer zijn toch ook hoge neusriemen 
Hoge neusriem, met sperriempje en dan aansnoer om vast te maken. Die hij mij gaf had geen diamantjes of inleg als versiering, gewoon zwarte frontriem. Hij had zwart met zwart onderlegt, zwart met wit onderlegt (neus, front en achter de oren!) en bruin met zwart onderlegt. Moet even wat uit typen nu, maar daarna ga ik er even langs.
Hoe was het met Black na zn weekje vakantie? Ik ga 8 juli weer naar Ameland en dan tot 12 augustus. Heb er zin in!!! 
! Ik vind zwart met wit onderlegd en bruin met zwart onderlegd wel mooi! Met inleg/of diamantjes geeft niks! Als het maar stevig is en goed leer is! Wij zullen ze eens grondig testen
hehe...
Succes op stage...
Heb nu een afspraak gemaakt voor morgen 4u, daarna weten jullie meer.
(ik probeer ideeen op te doen
) 

Maar heb iig heerlijk gereden in m'n spijkerbroek...
Wanneer kan ik um ophalen? Dan cross ik even bij je langs
Kan zelfs wel vanuit het werk

Heel vriendelijk keek ze uit haar oogjes, een echt vriendelijk paard weer!
Lekker rond
Ik ga kai horsenappen en meenemen naar utrecht

Ook zij zien er wel resulaat in 
JuuLePuul schreef:En ik ga na de zomer mn laatste jaar in en kan dan in mn vrije ruimte een vak naar keuze kiezen ook buiten de opleiding! Ik ga kijken of ik op het van Hall bij paard en management een moduul volgen kan! Iemand hier die die opleiding doet?
)
RianneH schreef:Zo ontzettend gaaf!
Vond het ook echt wel een paardje voor jou Lied.
Leuk 
En kai is idd ook precies mijn paardje
Ben benieuwd hoe het over een tijdje gaat dan... als je nu zegt dat er op een gegeven moment wel ontspanning was en dat die vrouw ook verlicht ging zitten.. dan klinkt het wel goed..
Ik mis weer veel te veel