Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

germus

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 11:09

Fijn dat je lekker hebt gereden joyce,vanavond heb ik weer springles met mijn vosje kan hij weer aan de bak.
Zaterdag heb ik weer wedstrijd ben benieuwd, wat we er van bakken, we zien wel. Nog lekker effe M1. Iedereen veel succes gewenst.

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 15:37

Dat gaat goedkomen hoor zaterdag. Succes vanavond.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 19:16

grietje9 schreef:
Wat gezellig Joyce, zullen wij ook een keer gezellig bij ons in het bos gaan wandelen met Sem en Brownie?

Jaaa doen we Lachen want woensdagoverdag heeft F wel alle tijd (ik was nu toevallig om 2 uur klaar) en ik normaal nooit.. Maar dadelijk word t savonds later donker dus kunnen we ook savonds wandelen

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 22:53

Zo het is weer zaterdagavond dus tijd voor een boktverslag. Ik was vanmorgen nog niet binnen of er werd gelijk gevraagd of ik van 14-15 uur privélesjes kon geven, nou ok is goed. Vervolgens was ik binnen en was de vraag of ik kon helpen met opstrooien en voeren. Nou ook al goed. Vork Dus hop aan de gang, best moeilijk inschatten hoeveel de paarden nodig hebben als je dat niet zo vaak doet. Toen ook nog met mijn stomme kop met mijn pink tussen de kruiwagen en de muur gezeten wat niet zo leuk was. Hamer Was even lijkbleek en de sterretjes waren mooi. Ziek Na even te zitten en te koelen ging het weer en ben ik weer aan de gang gegaan. Pink was inmiddels al twee keer zo dik. Na het opstrooien en voeren even bijkomen en het paard weer gaan poetsen. De les ging weer een beetje zoals vorige week. Ze wilde er niet lekker doorheen komen en vriendelijke verzoeken bleef ze nog erg stug in. Dit resulteerde in een niet zo lieve actie om haar toch even duidelijk te maken erdoor heen te komen en toen viel het kwartje. Ineens werden de sterren weer van de hemel gelopen. Cool Kon weer meer gaan doen als alleen de basisdingen, met als gevolg dat ze weer zo heet werd als het maar zijn kan. Kon op den duur geen been meer geven en niks meer met de hand doen of ze ging op de plaats staan hippelen of half omhoog te komen. Nagelbijten / Gniffelen Uiteindelijk met wat hulp ook hieruit gekomen en zo toch een lekkere les gehad.
Mijn pink is inmiddels nog lekker gezwollen, maar ja overleven we ook wel weer.

Om te weten wat ik bij de privélesjes kon verwachten alvast even gebriefd bij W. Die gaf al het een en ander aan en dit zag je duidelijk terug. De kindjes waren al moe voor ze opstapten en waren bang dat ze te moe werden...

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 17:52

Haha leuk joh prive lesjes geven Tong uitsteken en dat van die kruiwagen.. dat heb ik ook al wel eens gehad.. geen fijn gevoel Lachen
Heeft iedereen beetje goede wedstrijd gehad? ik zelf ben alleen eventjes met Monty de bossen in geweest alleen heb nog enorme last van men stuitje.. dus de hele tijd verlichte zit gezeten Tong uitsteken

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 20:22

Volgens mij is er best goed gereden, deb een winstpunt in het M1 (wanneer kom je nou naar het M2 twee dat kunnen jullie best) Step. met de reus had ook een winstpunt (toch) en de rest ben ik eigenlijk even kwijt. Als ik dit goed heb tenminste heb een hoofd als een zeef na een hele dag secretariaat. Het was ook erg vroeg vanmorgen en dat na eens feest gisteren.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 20:49

B met mistery 2x winst en met Olletta 1 x.. S met hugo had geen winst D 1x ja.. Ik en amarie niet meegereden..C met Monty en I met Kartouch hadden net geen winst

stephanie_19

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 21:15

Hugo liep volgens de jury erg onregelmatig Clown dus de punten waren dus ook bedroevend slecht.
Maar ja doe je niks aan volgende keer beter

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 21:43

Sorry, foutje van mijn kant. Heb een stukje gezien en waarschijnlijk mijn eigen oordeel hier neer gezet.
De jury was erg op niet regelmatig dat heb ik wel begrepen. Maar volgende wedstrijd, nieuwe ronden, nieuwe kansen.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 22:45

Jaa idd maar goed dat ik niet heb meegereden dan:P

Dat meisje wat zaterdag van versace was gevallen.. wat Sjalique en djoontje wel gezien hebben denk ik.. die heeft haar pols gebroken.. Niet bepaald fijn dus..

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 22:47

Ja Anne inderdaad ja. Echt super sneu. Had het niet gezien, want was nog druk in de weer.

germus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 09:54

Ja ik had weer een puntje in de tweede proef 181, de eerste proef was jammer 178 maarja je kunt niet alles hebben.
Nou Amarie ik denk eind van de zomer dat ik naar de M2 ga.
W met unzipped zal ook wel zo moeten denk ik, die had weer 2 winstpunten. Vanavond doet J weer germus rijden, dus J veel plezier met hem, ik ben weer dinsdag van de partij.

dyaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 11:46

gaat lekker zo he met germus he Debbie !

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 15:32

germus schreef:
Ja ik had weer een puntje in de tweede proef 181, de eerste proef was jammer 178 maarja je kunt niet alles hebben.
Nou Amarie ik denk eind van de zomer dat ik naar de M2 ga.
W met unzipped zal ook wel zo moeten denk ik, die had weer 2 winstpunten. Vanavond doet J weer germus rijden, dus J veel plezier met hem, ik ben weer dinsdag van de partij.

Dat zal vast weer goed komen met die Germus van je..

Ja jammer he deb maar jij hangt er altijd net zo onder te bungelen (als je dan geen winstpunt hebt is het ook altijd NET niet)

germus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 16:09

Hey Joyce, pechvogels moeten er ook zijn, maar anders ga ik ook veel te snel. Hoe gaat met olly ? rustig aan denk ik.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 17:07

Nouja in 1 proefje winst is toch niet echt pech?
Jaa met Olly mag ik deze week al wat meer draven.. Eind volgende week zal ik een x een galopje mogen doen..Ben benieuwd

LesleyLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 19:04

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 19:13

Leuk filmpje, hij ziet er goed uit.

summerfeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 20:51

leuk idd zon filmpje!

nou zaterdag heb ik weer op odaymie gereden, hij liep best lekker alleen een beetje sterk. springen vond ie geloof ik wel erg leuk want hij werd er best heet van. maar hij springt wel echt als een dressuurpaard Haha! (niet zo dus, hihi)

die val van anne was idd een flinke. ik heb niet precies gezien wat er gebeurde, alleen dat ze echt met een smak op de grond kwam. ik vond het al heel knap dat ze zo snel weer op stapte. vervelend voor haar dat ze dr pols gebroken heeft...

verder iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 23:33

is ze weer opgestapt met een gebroken pols Clown
Maar dat wist ze vantevoren dus ook niet

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 18:54

Tjah lijkt me ook niet echt super fijn, gebroken pols... Maar Odaymie zou een 1 meter parcours moeten kunnen springen ( Is B springen + Winst geweest) Tong uitsteken

summerfeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 19:08

haha ja hij zal het ook best wel kunnen maar ik vond m niet echt fijn. hoewel moet zeggen dat t ook erg druk was in de les om te springen waardoor er veel afleiding was. hij vond het iig wel erg leuk, dat wel!

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 20:39

Ik heb zaterdag op Bontfire gereden, altijd leuk en zeker als er een hindernis staat dan is lol gegarandeerd. 's Ochtends eerst opgestrooid samen met Liek en toen Bontje mestvrij gemaakt. Hij was helaas niet zo fijn als vorige week en ik had weer erg last van mijn buik dus dat was geen goede combi. Springen ging na een mislukte poging wel zonder problemen totdat mijn voorganger de balk eraf gooide. Ik had ruim afstan en ben schuin naar de hoefslag gereden. Slecht idee want vanaf dat moment weigerde Bonte pertinent om over de hindernis te gaan. Kreeg bij de 2e weigerpoging nog 3
lompe bokken waardoor ik de rest van de dag met flinke buikkramp heb gelopen. Leskindjes waren ook echt deprimerend kansloos, die werden al moe van het zitten in het zadel alleen Nors opkijken . Jeej dat waren echte zeurkindjes. Helaas konden we ze echt niet oppeppen en aangezien wij zelf ook niet meer geheel leefden hebben we daar ook maar niet teveel extra moeite voor gedaan.

Ik hoop trouwens wel dat ik aankomende zaterdag gewoon kan rijden. Helaas is mijn buikpijn sinds zondag zo verergerd dat ik bijna niets meer kan. Lang zitten en staan gaat niet meer, om over lopen en fietsen maar te zwijgen. Heb zwaardere pijnstillers gekregen, maar daar is mijn buik blijkbaar ongevoelig voor. Hoop dat ik donderdag richting mijn ouders kan gaan, want zo is het eigenlijk niet te doen Scheve mond .

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 20:53

Dat is balen zeg zo'n buikpijn daar moet je echt eens goed naar laten kijken want het duurt te lang en dat is niet gezond.
Ik ga zo mijn mandje in, ben super grieperig (overkomt mij niet vaak) heb ook niet gereden vandaag. Hopelijk gaat het morgen weer.

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 21:13

Beterschap Amarie! Hopelijk ben je snel weer de oude.

Ja mijn huisarts heeft 2 weken geleden een fax gestuurd voor een afspraak met de internist. Helaas nog steeds geen reactie van het ziekenhuis. Dus gisteren nog eentje verstuurd met de boodschap dat er haast bij is. Ik was even gaan melden dat ik dit niet echt lang meer trek. Ik ga zo ook weer liggen, van 30 minuten zitten wordt je doodmoe Clown