Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
grietje9 schreef:Wat gezellig Joyce, zullen wij ook een keer gezellig bij ons in het bos gaan wandelen met Sem en Brownie?
want woensdagoverdag heeft F wel alle tijd (ik was nu toevallig om 2 uur klaar) en ik normaal nooit.. Maar dadelijk word t savonds later donker dus kunnen we ook savonds wandelen
Dus hop aan de gang, best moeilijk inschatten hoeveel de paarden nodig hebben als je dat niet zo vaak doet. Toen ook nog met mijn stomme kop met mijn pink tussen de kruiwagen en de muur gezeten wat niet zo leuk was.
Was even lijkbleek en de sterretjes waren mooi.
Na even te zitten en te koelen ging het weer en ben ik weer aan de gang gegaan. Pink was inmiddels al twee keer zo dik. Na het opstrooien en voeren even bijkomen en het paard weer gaan poetsen. De les ging weer een beetje zoals vorige week. Ze wilde er niet lekker doorheen komen en vriendelijke verzoeken bleef ze nog erg stug in. Dit resulteerde in een niet zo lieve actie om haar toch even duidelijk te maken erdoor heen te komen en toen viel het kwartje. Ineens werden de sterren weer van de hemel gelopen.
Kon weer meer gaan doen als alleen de basisdingen, met als gevolg dat ze weer zo heet werd als het maar zijn kan. Kon op den duur geen been meer geven en niks meer met de hand doen of ze ging op de plaats staan hippelen of half omhoog te komen.
Uiteindelijk met wat hulp ook hieruit gekomen en zo toch een lekkere les gehad.
en dat van die kruiwagen.. dat heb ik ook al wel eens gehad.. geen fijn gevoel 
dus de punten waren dus ook bedroevend slecht. 
germus schreef:Ja ik had weer een puntje in de tweede proef 181, de eerste proef was jammer 178 maarja je kunt niet alles hebben.
Nou Amarie ik denk eind van de zomer dat ik naar de M2 ga.
W met unzipped zal ook wel zo moeten denk ik, die had weer 2 winstpunten. Vanavond doet J weer germus rijden, dus J veel plezier met hem, ik ben weer dinsdag van de partij.
(niet zo dus, hihi)
. Jeej dat waren echte zeurkindjes. Helaas konden we ze echt niet oppeppen en aangezien wij zelf ook niet meer geheel leefden hebben we daar ook maar niet teveel extra moeite voor gedaan.
.