Je bent zo oud als dat je je voelt En inderdaad, die andere dagtochten vallen nooit in een vakantie, dus dan krijg ik niemand mee (Moet voor deze dagtocht ook ziek worden want ik heb een week later vakantie )
Iris en ik hadden echt hét idee voor morgen. We vinden omdat we morgen en overmorgen jarig zijn wel een les zonder zadel mogen of in elk geval dat wij mogen zeggen wat we gaan doen of een leuk paard
Is Iris ook al jarig? Grappig.... Maar ik ben het helemaal met je eens, en als je nou eens lief wilt zijn op je verjaardag zeg je dat ik op Djol of Koos mag morgen
We kregen les van een ó zo gezellige Marloes Ik mocht op zomerpaard Pablo en hij was zo lekker ontspannen en lief. Alleen op het einde hadden we een heel stuk aan de lange teugel gelopen en toen pakte Pablo het niet meer op. Hij was opeens zo stijf als een plank en boog om geen been meer heen Verder was het een beetje een zooitje, Jack had geen zin, Kymberlie zat op Koos een beetje te klooien en het ging met de gallop een beetje rommelig. Ik had er weinig last van eigenlijk. Pablo bleef uberbraaf. Verder was het niet zo'n bijzondere les. Oja, Bowie moest nog even een bok geven naar Pablo (ik mag niet meer op de binnenhoefslag een volte maken als Bowie langs komt ) en tja. Dat was het wel zo'n beetje...
Ik wordt soms een beetje zenuwachtig van hoe Marloes met sommige paarden omgaat Aad is ook niet altijd even ontspannen, maar Marloes die kan echt panisch doen. Ze let wel op andere dingen dan Aad, meer op houding enzo en dat is soms lekker. Toch ik mag haar geloof ik niet meer zo...
Ik vind Marloes leuker, van Aad wordt ik paniser, die loopt voor de galop nog uitgebreid 5 min te vertellen welke paarden en klieren. Les van Marloes vind ik veel leuker, vind haar altijd wel aardig.
Wat is er met Tjits? (Snap er natuurlijk weer geen drol van )
Vandaag dus ook les gehad van Marloes, hoe is het mogelijk Ik mocht wel lekker op Djol, dus over de indeling had ik niets te klagen. Ze was eigenlijk superrustig, moest redelijk drijven om haar op gang te houden, en ze deed alles heel braaf. Hield bijna niet vast aan de linkerkant en was ook met galopperen heel rustig, netjes op de hoefslag gereden En dat was best knap van haar met al die gare paarden die steeds stil stonden, en een woeste Bowie en Luna Wijken deed ze ook heel braaf