ik was maandag ziek wow dr is in mijn vakantie echt zo veel gebeurd! ik woon nu practisch bij mijn vriend (die sinds kort een appartement huurt), ik miste mijn hond en mijn friesje dus kreeg ik van hem een puppy een boxer! Ik ben gestopt bij de friezen omdat ik het er niet meer naar mijn zin had. wel een hoop veranderd dus.
Ja t was echt heel leuk Veel gezien en natuurlijk veel gratisch zooi mee terug genomen Trouwens Chantal bij de stand van onze school deelden ze gratis hoevenkrabbers uit Heb die mooi even zondag eentje mee gebietst.
Ik heb kei leuke andere paardjes gevonden om te rijden en ik ga misschien binnenkort al wedstrijd rijden !!!!
uniong
Geplaatst: 27-09-09 21:24
jenn ja je mag we weer mee el4a ik zag op maarktplaats dat ze bij van de braak nog stagaires zoeken heeft er nog iemandfoto's van paarden en pony's die niet meer op het moleneind staan bvd
Ik vroeg me af of iemand toevallig weet of op jullie manege ooit een bruine merrie heeft gestaan met de naam Sambra H.? Ongeveer 1.63 hoog en geen aftekeningen... En kennen jullie Angelique van Mensvoort? Ben benieuwd!
Angelique is ooit eigenaar geweest staat in haar papieren. Dus ik dacht dat ze dan mogelijk wel op de manege had gestaan. Heeft Angelique toevallig een emailadres? Of zit ze op bokt?