. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
i know, snugger kind ben ik. (en dat doet vwo
)
.
. Ik ben woensdag t/m vandaag geweest en alleen maar in de bak gereden en nu mag die wel weer een xtje naar buiten. Het is zooo mooi weer
!
. Ik ben benieuwd hoe die het gaat doen met dat meisje maar komt goed denk ik (ze doet hem in totaal 10 dagen).
) En ik ga mee kijken! Ik heb de advertentie gezien en t lijkt me echt een super leuke pony! Morgen om half tien bij dr zijn, bleeeh. niks uitslapen dus...
is het ver ?
(dat ook wel weer meevalt
)
werd beetje zat om steeds chevaux genoemd te worden

Cedric stond half te slapen in zn stal die had echt zoiets vna ja wat kom jij nou weer doen?
Voor Cedric reed ik altijd een tinker met vreselijk dikke lange manen.. die miste ik wel hoor om me aan vast te houden.
Maarja dat kan niet.. Mijn ouders zéggen dat ik het zelf moet betalen, maar denkd at ze zeker wel een deel willen betalen. De helft ofzo, vind ik ook best. Maar zal ik dit doen? Ik vind het best wel prijzig en kijken hoe iemand dressuur rijdt kan ik ook op Concours Hippique.
maar dit topic moet ff voller.
ze had een martingaal gekocht zodat ik wat meer te zeggen heb als die er weer vandoor wil dus die vandaag om gehad. Ik had gewoon m'n teugels losjes en gelukkig was die braaf.
! Volgende week gaan we als het weer mee zit voor het eerst naar het bos
.
.
.
ik rijd maar 1 x per week op de manege op grotere pony's.
. 

. 
(nouja ik snap het aan de ene kant wel).
.
Vind t wel lekker, ben ik niet verplicht het bij de media markt te kopen. Maar nu weet ik dus niet wat ik in godsnaam voor mp3speler moet kopen. Ik had een creative zen v met 1gb. Heb daar 79 euro van teruggekregen. Daar ligt mijn budget.