Het centrale Les Chevaux-Topic

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Vanny_

Re: Het centrale Les Chevaux-Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 19:13

Volgens mij mag je een nieuw topic van huiskamertopics openen bij 500 pagina's dacht ik ? Want als dat zo is hebben we nog wel ff te gaan Clown.

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 19:29

Haha grapjuuuuh. 4 vwo jaaaa Clown i know, snugger kind ben ik. (en dat doet vwo Haha!)

Topic mag je idd pas openen als t op blz 500 zit hahahah. Nou tot volgend millenium dan maar weer hee Nagelbijten / Gniffelen .

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 19:32

Trouwens Manon je hebt wel gelijk , al die andere mensen van 'vroeger' die hier altijd kwamen komen bijna niet meer.

Gewoon veeel l ullen dan raakt het wel vol !
Morgen weer buitenrijden met Bandit met de eigenares heb er zoo'n zin in Haha!. Ik ben woensdag t/m vandaag geweest en alleen maar in de bak gereden en nu mag die wel weer een xtje naar buiten. Het is zooo mooi weer Cool !
Vandaag had ik weer gereden, dat meisje die hem gaat doen was er ook en die heeft ook ff gekeken bij het rijden hoe die is. Bandit had zo z'n best gedaan hij was echt moe Ach gut. Ik ben benieuwd hoe die het gaat doen met dat meisje maar komt goed denk ik (ze doet hem in totaal 10 dagen).

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 19:34

morgen gaat sophie en dr vader al kijken voor een ander haflinger (jaja, maar die vader wil dat Sophie zo snel mogelijk afleiding krijgt Lachen ) En ik ga mee kijken! Ik heb de advertentie gezien en t lijkt me echt een super leuke pony! Morgen om half tien bij dr zijn, bleeeh. niks uitslapen dus...

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 19:36

Echt leuk toch Lachen is het ver ?

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 19:54

neu. 16 km hiervandaan Haha!

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 20:17

He waar kennen jullie elkaar van dan?

Was Rica ook een hafje?

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 20:20

Gewoon via onze ouders enzo ken haar al vanaf ik 7 was ofzo ?

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 20:29

Ja Rica was een luxe haflinger. Veel mensen vonden haar zelfs helemaal niet op een haflinger lijken Tong uitsteken (dat ook wel weer meevalt Knipoog )

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 20:46

p.s. mijn naam is gewijzigd Haha! werd beetje zat om steeds chevaux genoemd te worden Tong uitsteken

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 21:57

Jaa en je avatar! Tong uitsteken
Leven als "Hertog" is ook niet altijd een pretje. Huilen Tong uitsteken

Heb je trouwens een foto van Rica?
Ben nu wel erg benieuwd geworden.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 14:46

Esther, zijn jullie al terug van het kijken bij de haflinger?

Ik heb vandaag weer lekker gelest, was wel warm zeg.
Arme Cedric reed voor mijn les in een beginnerslesje. (Echt de eerste les waar je in komt.. )
Maar die les duurt tot kwart over 12, en ik rij om half 1.
Dus dan moet de singel losser, hoofdstel uit.. En dan doe ik alleen zn hoofdstel er weer in en klaar. Dus ik kom daar om 5 voor half 1 aan, om het hoofdstel in te doen. Is dat beest helemaal afgezadeld! Ik snel zadel erop, beschermers om, stress stress.. Maarja ik heb het gered. Tong uitsteken Cedric stond half te slapen in zn stal die had echt zoiets vna ja wat kom jij nou weer doen?
Rijden ging wel lekker, we gingen na een half uurtje zonder zadel. Gadver, dat ik eraf kwam waren mn benen zeiknat. Cedric was zelf al helemaal bezweet en dan gaat dat helemaal zo broeien onder je kont. Maarja was wel grappig. Cedric loopt heel erg apart, dus dat zit wel ff gek in draf. Alleen weet ik dat als je hem heel langzaam laat draven, dat het dan wel lekker zit. Dus we tuften lekker rond. Tong uitsteken Voor Cedric reed ik altijd een tinker met vreselijk dikke lange manen.. die miste ik wel hoor om me aan vast te houden. Haha!

Dat gaat trouwens op kamp ook hard wennen worden, ben zo dat loopje van Cedric gewend. Wissel het in mn les vaak af met Winnie (fjordje) en die loopt ook normaal, elke keer is dat weer zo wennen. Na ponykamp als ik dan weer op Cedric ga rijden, moet ik daar weer aan wennen.

En ik heb een klein beetje een dilemma.
Ze organiseren een dagje waarbij "stalinstructeur" je een uurtje les geeft, een dressuurclinic geeft en longeerles. Hij geeft alle pensionsklanten les, de instructrices en hij heeft zelf 5 paarden het Z in gereden. Dus dat lijkt mij wel superleerzaam.. Maar er zit ook een prijskaartje aan vast. Zonder groepsles 18 euro, maar ik wil sowieso met. Met groepsles kost 29 euro. Eigenlijk zou ik het liefste alleen de les doen. Tong uitsteken Maarja dat kan niet.. Mijn ouders zéggen dat ik het zelf moet betalen, maar denkd at ze zeker wel een deel willen betalen. De helft ofzo, vind ik ook best. Maar zal ik dit doen? Ik vind het best wel prijzig en kijken hoe iemand dressuur rijdt kan ik ook op Concours Hippique. Tong uitsteken

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 14:46

Sjezus wat een verhaal, sorry.

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 14:47

Nou denk dat ik nu tegen mezelf loop te praten Tong uitsteken maar dit topic moet ff voller.

Vandaag weer buitengeredennnn op Bandit met de eigenares Haha! ze had een martingaal gekocht zodat ik wat meer te zeggen heb als die er weer vandoor wil dus die vandaag om gehad. Ik had gewoon m'n teugels losjes en gelukkig was die braaf.
Ze had ook een paar uitvergrote foto's van Bandit meegenomen op A4-formaat en ik heb er 2 gekregen Lovers ! Volgende week gaan we als het weer mee zit voor het eerst naar het bos Haha!.

Esssie hoe was het vandaag ? vertel

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 14:54

Zoo was inderdaad warm ! Maar ik mag niet zeuren want nou hebben we eens mooi weer na al die regen dan wil ik het ook zo houden Tong uitsteken.

Goed toch dat je les goed ging Lachen.
Ik moet denk ik ook heeeul erg wennen op LC want ik ben Bandit gewend Clown ik rijd maar 1 x per week op de manege op grotere pony's.

Alleen om te kijken lijkt me ook niet zo ik zou ook liever alleen de les hebben ! Misschien gewoon doen en kijken of het leuk is voor een keertje ? moeilijk Nagelbijten / Gniffelen.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 14:54

En nog even dat jullie een beeld hebben bij Cedric&Winnie.

Dit ben ik op Cedric:
Afbeelding
(Kun je ook een beetje zien hoe lijp hij galopeert)
En dit zijn superlieve koppie:
Afbeelding

Van Winnie heb ik zelf geen foto (sleeeecht)
Maar ik pik even die van de site van de manege:
Afbeelding
En heb nog een foto dat je haar helemaal zit van Hyves weten te pikken:
Afbeelding

Dan weten jullie ook weer waar ik het over heb!
Winnie is ook niet echt een dikke fjord, mooi fijn gebouwd diertje vind ik.

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 14:57

Leuke paardjes ! Winnie is echt mooi slank Ja.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 14:58

Was zo druk met mn foto's, dat ik jouw berichtjes niet heb gezien.
Even reageren! Tong uitsteken

Wat lief dat je die foto's hebt gekregen!
Heerlijk om buiten te rijden. Zou je een keer foto's kunnen laten maken van jou op Bandit? (A)

Die dagen zitten best wel snel vol schijnt, de eerste was al vol.
Anders had ik even kunnen kijken of het wat was. Ownee dat kan natuurlijk niet, want voor dat kíjken betaal je ook geld. Nouja even kijken wat me ouders willen financieren, denk dat ik het maar gewoon doe. Het is gelukkig voor mensen van 12 jaar en ouder, dus je hebt niet van die koters er tussen zitten.

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 15:03

Jeetje moet je ook betalen om te kijken haha Nagelbijten / Gniffelen (nouja ik snap het aan de ene kant wel).
Maar kijk op een Concours Hippique kun je vaak alleen kijken en heb je (meestal) niet echt een clinic en voor een xtje is het misschien wel leuk ?

En ja ik laat zeker nog eens rijfoto's maken, eerst ff een slachtoffer zoeken Vork.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 15:04

Even nog iets heel anders he.
Ik heb nog veel meer dilemma's. Tong uitsteken
Khad een MP3 speler, gekocht eind maart.
Tijdje goed gewerkt, aantal keer goed op de grond geknald.
Maar toen werd het scherm steeds donkerder en uiteindelijk deed het scherm het niet meer. Dus ik naar de Media Markt, zou eerst een nieuwe krijgen, maar die hadden ze niet meer. Dan zou ik even een tegoedbon moeten halen bij de balie, hebben ze me gewoon al het geld teruggegeven. Tong uitsteken Vind t wel lekker, ben ik niet verplicht het bij de media markt te kopen. Maar nu weet ik dus niet wat ik in godsnaam voor mp3speler moet kopen. Ik had een creative zen v met 1gb. Heb daar 79 euro van teruggekregen. Daar ligt mijn budget. Tong uitsteken

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 15:05

Hee hoelang rijden jullie trouwens?
Ben wel benieuwd of we bij elkaar in de groep komen op LC.
Zo niet, wil ik dan ook wel wat foto's schieten als jullie in de bak rijden. Wss heb ik dan toch niets bijzonders te doen.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 15:08

IK HEB EEN SERIEUS AANDACHTTEKORRRRT

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 15:10

En dat meisje reageert niet meer op mijn e-mail.
Die naar Harry Potter gaat voor dr verjaardag.
Ben wel benieuwd of ze het gelezen heeft en niet meer reageert, of gewoon dr mail nog niet heeft gecheckt..

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 15:10

En mn draadje zit los.

Whaha ik ben echt vervelend he. Tong uitsteken

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 15:11

Ojaaa ik ging nog douchen.
Nou, dan ga ik dat maar is doen.

doeg! Doei!