Manege Bruin!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-06 21:23

Mijn eerste autootje was ook een ford... baal er nog steeds van dat hij niet meer is

Mja mijn peugotje is ook wel lief hoor

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 21:34

fijn om te horen dat fordjes lieve wezentjes zijn!
Ik wou dat het al dinsdag was. *zucht*

peugotjes zijn ook lief want daar heb ik in leren rijden, en doortje heeft ook een peugotje waar ik ook steeds in mocht rijden!

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 23:16

flair schreef:
Dan vind ik het wel vreemd dat je recht in haar gezicht niets zegt over wat je niet aanstaat en dat wel op internet doet....

Ik dacht precies hetzelfde toen je niets zei... en t wel over bitchfights had, als so called opper bitch was t toch?? Maargoed ik heb verder weinig met jou te maken en nee ik voel totaal de behoefte niet om het er verder met Kimberley over te hebben, aangezien ik alles al had gemeld ( op bokt idd)

Niekie dat is een coole auto, ik heb er ook zo 1, maar dan in de mazda vorm, maar ze zijn exact hetzelfde!! rijdt lekker en inderdaad goedkoop.
Wanneer had je les deedejee? heb je weer niet gezien hihi
Ik ben lekker naar het strand geweest, was echt zooo heerlijk zeg, vlak strand en we zijn lekker uit onze plaat gegaan. Daarna nog even langs stal Koorn, toch de gezelligheid even opzoeken die op de manege vanmorgen ver te zoeken was! Maarja soms houden mensen nou eenmaal niet van mensen met een eigen mening he whahaa......en tsja die heb ik nou eenmaal!! Aan de andere kant: die heeft iedereen volgens mij, nouja goed ik dwaal weer af.

Echt zo lekker gereden, en morgen heb ik mijn kast weer, ook wel zo pretiig Nog lekker geshopt met mijn zussie, was ook gezellie en daarna zijn we samen naar luukie gegaan om hem buiten te zetten ( omdat niemand dat zo goed kan als jij zelf ) en hebben we even een kopje thee gedronken in de kantine. En nu net idols gekeken, die serge is weg, ach ja spannend weer huh, haha. laterrrrrss.

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 00:21

Ik was naar een verjaardag, was erg gezellig

Tof Niekie! klinkt goed

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 00:33

Ik heb lekker zitten zwijmelen bij Don Juan DeMarco
En nu wil ik op vakantie naar Cuba of Haïti, wie gaat er mee?

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 08:22

Llover schreef:
Daarna nog even langs stal Koorn, toch de gezelligheid even opzoeken die op de manege vanmorgen ver te zoeken was!

En hoe zou dat nou toch komen.....

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 10:06

hoezo, jij was dr helemaal niet? wat bedoel je nou? je doet altijd net alsof ik dat niet mag zeggen en je weet niet eens waarom ik dat zeg! beetje raar. Nog ff zeg.....of wou je beweren dat de heeeleee manege bokt leest, hahaha Nu niet net doen of alles door mij komt hoor.

zoals mijn zus zegt: je meot daar mega sucken om een beetje aardig gevonden te worden, en ik sta er niet om populair te zijn ofzo, ik sta en ben er voor mijn paard dus. En als ik gezelligheid wil zoek ik die wel op. En als bep mensen niet tegen mijn mening kunnen en op de manier hoe ik die uit dan is dat jammer voor ze. En ik klaag toch niet verder, ik meldde alleen even dat ik de gezelligheid opzocht, niets mis mee lijkt me.

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 10:51

weet je trouwens, ik heb besloten dat ik nergens meer op in ga. Ik bedoel ik heb maar 1 argument waarom ik alles zo zeg en doe en dat is omdat ik het gewoon zo goed mogelijk voor mijn paard wil hebben en hoop dat dat duidelijk is. Dus nogmaals voor mij is mijn kind en paard belangrijk en daardoor doe/zeg ik bepaalde dingen, en oke misschien te emotioneel beladen en te heftig allemaal, maar dat komt doordat Luc niet voor zichzelf kan opkomen en wie er aan mijn paard ( met kind is dat net zo) komt , komt aan mij. Hoop dat ik dat duidelijk heb uitgelegd en dat iedereen dat nu zou kunnen begrijpen , zal wel aangezien we bijna allemaal een paard hebben. En de manier waarop is niet goed inderdaad, dat wou ik nog wel even zeggen. En verder zou het fijn als mensen de dingen eens los zouden kunnen zien van elkaar. En ik persoonlijk waardeer iedereen die op welke manier dan ook voor hun paard op komt. Tuurlijk ik zeg niet dat Kimberley Luc iets verschrikkelijkst heeft aangedaan, heus niet, ik weet dat ie niet dood gaat van een hagelbui, maar nogmaals, ik vind dat gewoon niet prettig en daarom wil ik het niet en dat wist ze en ik lieg niet over een deken die 100% waterdicht is en helemaal doorweekt was. En ja alleen de manier waarop ik dat heb gezegt is verkeerd geweest, excuses Kimberley daarvoor, ik ahd het je persoonlijk moet zeggen, maar over wat ik gezegt heb sta ik nog steeds achter. Nouja nogmaals hoop dat het nu wel duidelijk is en aan de gezelligheid op een manege : dat komt echt niet allemaal door mij en dat zou ook geen objectieve mening zijn als je vind van wel. Nou iedereen veel rijplezier en bokt plezier, ik ben dr voorlopig niet ( ja ja opgeruimd staat netjes)

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 12:37

Llover ik zei niks tegen jou omdat Kimberley al weg was. Ik wilde het idd nog even met jou hebben over hetgeen ik kinderachtig vond. Ik wilde dit alleen tegen jou zeggen waar Kimberley bij was omdat het haar betreft en zij zichzelf moet kunnen verdedigen. Ik kom hier namelijk voor Kimberley op en niet voor mezelf...

Ik weet btw ook niet wat jij onder een bitchfight verstaat

Ik rij/sta vanaf mijn 8e jaar op Bruin en ik heb nooit iets gemerkt van ongezelligheid. Mijn mening is dat het voor een heel groot deel aan jou zelf ligt, je staat niet open voor de mening van anderen maar drukt die van jezelf continu door. Gelukkig geef je in je laatste reactie wel toe dat je fout zat wat betreft Kimberley door het op bokt te zetten en niet in haar gezicht te zeggen. Alleen zo jammer dat dat zo lang moest duren...

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 16:09

Llover schreef:
hoezo, jij was dr helemaal niet? wat bedoel je nou? je doet altijd net alsof ik dat niet mag zeggen en je weet niet eens waarom ik dat zeg! beetje raar. Nog ff zeg.....of wou je beweren dat de heeeleee manege bokt leest, hahaha Nu niet net doen of alles door mij komt hoor.

zoals mijn zus zegt: je meot daar mega sucken om een beetje aardig gevonden te worden, en ik sta er niet om populair te zijn ofzo, ik sta en ben er voor mijn paard dus. En als ik gezelligheid wil zoek ik die wel op. En als bep mensen niet tegen mijn mening kunnen en op de manier hoe ik die uit dan is dat jammer voor ze. En ik klaag toch niet verder, ik meldde alleen even dat ik de gezelligheid opzocht, niets mis mee lijkt me.

Nou sorry hoor Be, gezelligheid creëer jezelf en als jij het niet gezellig hebt en andere mensen wel, dan vraag ik me af of er niet eens een lichtje bij je moet gaan branden.
En hou nou es op met je mening, dat weten we nou allemaal wel een keer dat je die hebt. Je moet niet altijd je gelijk willen krijgen.

En wat bedoel je met "je meot daar mega sucken om aardig gevonden te worden?"

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 16:29

En nu laten we vrede weer terugkeren

Wie heeft er nog wat leuks te vertellen? Of een leuke stelling oid waar we het over kunnen hebben. Het spijt me, ik ben zelf vrij inspiratieloos.

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 16:34

Halleluja _/-o_

Ik heb ook weinig inspiratie, mijn verstand is er vandaag uitgewaaid

Otje wilde graag zonder mij galoptraining gaan doen vandaag Hij heeft heel hard zijn best gedaan op de heenweg, maar het is hem niet gelukt
Terug was hij wel weer lief

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 16:38

Oh wat vinden jullie trouwens van mijn briljante idee.

Ze moeten op cape holland Indoor *stad* gaan organiseren. Die hallen zijn groot zat en ze doen er toch niks nuttigs mee
En dan laat je de mensen parkeren op het marine terrein, hebben ze van de MBK ook nog eens wat te doen

( ja ik zou het best leuk doen in de gemeenteraad )

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 16:43

Leuk plan Superlenie!

Ik doe wel mee in de basisrubriek voor het Z dan
En kom wel groomen bij het nationaal 1.30 en 1.35

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 17:10

Ja briljant SL! Ik doe de pr wel. En dan vraag ik dokter Frank om me te helpen

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 17:18

Is goed hoor.
En ik wordt wel lady speaker, vond ik altijd leuk om te doen..
Maar voor de Grote Prijs nemen we natuurlijk Bert de Ruiter!

En DeedeJee wil naast haar rondje scheuren vast wel de ruiters van prijzen en bloemen voorzien. Met haar immers charmante verschijning.
Of we nemen haar voor de pers, en doet Niekie de prijzen, die is ook charmant!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 17:21

Oke edit, ik had je berichtje nog niet gezien, maar ik zie dat jij het pers gedeelte wel wil doen

Oh ja, heel goed, Doker Bernard-Frank is natuurlijk onze arts!

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 17:24

Bert rules! En SL dan voor de basisrubrieken, moet goed komen

Niekie kan de prijzen wel doen, moeten we alleen nog even een belangrijk persoon zien te strikken voor de uitreiking van de nationaal rubrieken

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 17:31

Ja, Niekie in een strak mini-jurkje, ik voor de pers, SL als omroepmeisje, Gomir als deelnemer en groom en Frank voor de lol!

Wanneer ga je in de gemeenteraad, want het zou leuk zijn als het dit jaar nog door kan gaan!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 17:31

Hmm ja inderdaad, belangrijk persoon uit de paardenwereld.
Mwah, kunnen even bij Ome Johan in De Wijk aangaan

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 17:32

En we vragen natuurlijk Máxima voor nationaal.

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 17:37

Ga ik wel mee SL. Ik weet de weg
En kan ik meteen even theeleuten bij suzanne

Maxima zou tof zijn

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 17:44

In De Wijk wonen tante Hillie en ome Ep. Misschien leuk als je daar dan ook even langsgaat en de groeten van mij doet!

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 17:49

SL en ik maken gewoon een rondje De Wijk en doen overal even de groeten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 18:01

Ja is prima, gaan we eerst even bij Hilbert Brals langs, die weet wel of Johan thuis is of niet.
Dan even door naar Johan en de rest

Nou dat is ook weer opgelost.

Maxima is ook te regelen, ik heb een bewoonster uit ASrgentinië, die schijft een brief naar Max en Max komt.