Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Yinari schreef:LIQUITA schreef:JHEEE 2-0 voor AZ.....*Erik gaat uit zijn dak*
Haha, mijn ouders zitten ook te kijken en mijn paps is nogal fan van AZ, dus ik wordt op de hoogte gehouden via SMS (terwijl het me eigenlijk geen bal interesseert!) Fijn dat jij me nu ook al met AZ bestookt

dozo schreef:Geen idee of hij gebroken is, wat ik wel weet is dat hij heel zeer doet en blijft zwellen. En aan een gebroken neus doen ze niet zo veel!!

dozo schreef:Het is niet te zien of hij uit het lood is!! Denk het niet.
Ik ga me maar vast inschrijven voor het programma "Make me beautyfull"
dozo schreef:Het is niet te zien of hij uit het lood is!! Denk het niet.
.dozo schreef:Het is niet te zien of hij uit het lood is!! Denk het niet.

meelen schreef:Petra wat is er met je profiel gebeurd?????
Er zijn heel wat foto's weg.

Sanniiy16 schreef:hahaha ik zat net ook al te kijken

Wel begrijpelijk natuurlijk... 
LIQUITA schreef:Volgens mij spoort mijnfotoalbum.nl niet helemaal meer. Eerder op de avond stond er al dat er een storing was en nu dit. Ik wacht het maar even af, anders moet ik maar ergens anders mijn foto's uploaden......BALEN!!!!
meelen schreef:Ik zag het van de week al, maar was het toen vergeten te zeggen.
En toen ik het net wilde zeggen, dacht ik....laat ik het eerst nog maar even checken.
Ik ben bang dat je ze opnieuw moet plaatsen.

Yinari schreef:@dozo: ai, dat kan volgens mij heel hard aankomen!!! Ik kan me er zo wat bij voorstellen. Naja, wie weet zit er een 'karakteristieke neuskromming' voor je in.
Het vervelendst is nog dat iedereen gaat vragen 'wat is er, wat is er?'Wel begrijpelijk natuurlijk...

Sanniiy16 schreef:hahaha ik hoor t mezelf al vragen:P
HEEY DOZO HOE GAAT T MET JE NEUS EN JE OOG??:P