Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tjee Cis, kom maar snel een keer langs dan hoor... Lekker even al je giechels eruit gooien 
Kan ik vanuit school mooi meetreinen met de rest (gaan vast wel met de trein
) en Vrijdag ben ik tog vrij *dit kwartaal dan
*Ladylada schreef:Maarja ik ga altijd op donderdag stappen want dan zijn er leuke studenten (ook voor jou dus Annemijn)
Haha, maar k zal eens zien of ik ze ook tof vind 

Mannen in Bomen? Lijkt me idd een hele intelligente film
Waar ging die over Cis?
?
Zijn er dan wel boeren in mijn leeftijdscategorie?
verder geen concurrentie geloof ik 
t lijkt egt veel korter geleden dat we in t topic over verschillende namen, verhuizingen, Ikea en alles gepraat hebben! Maar lekkr feesten dan morgen Thirz!
Have fun! Enne suc6 met je kids 
dn is mdk nog beter!!:P
Enneh ik ben ook wel op donderdagavond vrij, maar op de komende 2 maanden een vrijdag even vrij nemen zal wel lastig worden denk ik, dus als we wat later in het jaar naar je boeren komen kijken Cis, dan kan ik wel mee.
). Nero schrok achterin de bak van iets tussen het riet, zoals zo vaak gebeurd. Dus hij sprong opzij en schoot er in galop vandoor. Even blijven zitten was geen probleem, maar toen hij nog meer gekke sprongen opzij ging maken, lag ik er toch echt naast. Het pleit veel voor hem dat hij echt geschrokken was; grote neusgaten en trillen over z'n hele lijf. Hij bleef op een afstandje heen en weer draven en elke keer een stapje dichterbij om vervolgens weer terug te stappen. Toen ik opstond en hem riep kwam 'ie heel voorzichtig dichterbij en bleef hij netjes staan zodat ik hem kon pakken: vond ik wel bijzonder, want de bak was open en hij kon er zo vandoor! Hem eerst gerust gesteld, maar ik had zo'n pijn dat ik er echt niet meer op kon komen. Dus heb even iemand van stal gevraagd of zij hem even heel kort wilde rijden om te zorgen dat hij weer gekalmeerd was; hij beefde als een rietje! Dus nadat zij hem even had gereden (hij wilde nog steeds harder en harder) hem weer verzorgd en op stal gezet. Baal dat ik er niet meer op ben gegaan, maar het ging echt niet meer, heb nu ook echt veel pijn. Zorgen dat ik er direct na mijn vakantie dus weer op stap, dan is de drempel niet zo hoog. Pff moraal van het verhaal: altijd longeren als je pony hieper is, ook al heb je geen tijd en denk je dat je er zo wel ff op kunt; dan zijn bakkabouters ook minder eng!
Zodra je me uitlegd hoe of wat dan tog
)
Arme Bianz, en Arme Nero; zo geschrokken! Hoe komt dat dan tog ineens hè? *Vroeg me al af waar mn leeuwen en tijgers waren vanmorgen, maar k zal ze voortaan binnen houden op de woensdag morgen oke?
Soms komt het besef pas later, en is die drempel nog net zo hoog de volgende keer!) Bianz schreef:Toen ik opstond en hem riep kwam 'ie heel voorzichtig dichterbij en bleef hij netjes staan zodat ik hem kon pakken: vond ik wel bijzonder, want de bak was open en hij kon er zo vandoor!

En ik duim nog steeds hoor!
Hoezo t waaide hard vorige week: 
Zo heb je Nero niet opgevoed! Maar toch lief dat ie ging checken hoe t met je ging. Ik hoop dat je rug snel overgaat! En de volgende keer eerst ff de bakkabouters verjagen
Wel nog een leuke dag gehad verder, veel leuke meubels en andere uitzet-dingen kunnen vinden?
Stinken!! Toen ging een ander allemaal koppels verzinnen die gingen trouwen, met alle gevolgen van dien...en toen heb ik een einde aan de feestvreugde gemaakt => naar bed!! Nu ben ik echt bekaf, dus kruip lekker onder de wol. Morgen weer een hele dag cursus, bluh
En daarna lekker 3 dagen vrij en een weekendje weg!! Ga Jo dr paard meeten en daarna heb ik nieuwjaarsdiner op t Reelaer!
Anne_87 schreef:whahaha, heb trouwens nog een fotoHoezo t waaide hard vorige week:
Nu waait het nóg harder!
Kims schreef:Ben eigenlijk wel benieuwd hoe je er dan vandaag uit zietNu waait het nóg harder!
doe vandaag maar netjes mn haar vast
Ikke blij dat ik zo naar t station gebracht word! (en dan maar hopen dat de treinen netjes blijven rijden én dat ik gwoon nog terug naar huis kan straks
)
(al heb ik geloof ik al genoeg aan t verslag van Thirz!)Thirz schreef:Toen ging een ander allemaal koppels verzinnen die gingen trouwen, met alle gevolgen van dien...
)
Jij nog problemen met de trein Anne? Mn collega moest naar Rilland, maar er reden geen treinen!

We hadden officieel nog afgesproken om half 4 tot ong 5 uur samen met wat fysio's en logo's, maarja.. daar ging ik dus niet op wachten! "Whaa, en waarom ga je nu al weg?! en laat je mij dan in de steek, en M is ook al ziek! En nu is het hele project jouw verantwoordelijkheid, jouw zorg!" Tuurlijk jongen, blijf jij fijn op school, ga ik mn trein zoeken
)
Ik zó blij dat ik niet nog tot 5 uur in Rotterdam gebleven ben!Thirz schreef:We gingen maar lopen naar huis, want we werden onze fiets helemaal afgeblazen, mn collega vloog gewoon door de straat heen
*Maargoed, híj galopt dan ook naar Emma 
)
ik heb dr lekker op stal gezet en daar viel ze meteen in slaap