manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

voicenel

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 23:05

Ja harde buiken/ voorweeën daar heb ik al wel af en toe last van.
Vooral savonds of snachts.

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 23:31

jongens het gaat echt niet goed met mij. Het wordt hoog tijd dat ik weer eens naar Paardoes kom om mijn lachenergie eruit te gooien voordat het fout gaat.
Ik ben om alles melig tegenwoordig en ik kan bokt niet lezen zonder dat ik een lachstuip krijg Haha!
Vond vooral het beeld van Shaar, Nero en Voice in 1 trailer achter de toetoet heel erg grappig Clown
Zeg maar wanneer jullie komen, dan zorg ik dat de bedjes gespreid staan. Maarja ik ga altijd op donderdag stappen want dan zijn er leuke studenten (ook voor jou dus Annemijn)
Heb net Men in trees gekeken, nou dat is ook meligheidverwekkend zeg! (eh is dat nederlands?)
Nouja ik ga nu maar naar bed mn roes uitslapen haha.
daaaag

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-07 10:59

Ach gut Tjee Cis, kom maar snel een keer langs dan hoor... Lekker even al je giechels eruit gooien Haha!

Prima, de donderdag Lachen Kan ik vanuit school mooi meetreinen met de rest (gaan vast wel met de trein Schijnheilig ) en Vrijdag ben ik tog vrij *dit kwartaal dan Clown *

Ladylada schreef:
Maarja ik ga altijd op donderdag stappen want dan zijn er leuke studenten (ook voor jou dus Annemijn)

echte studenten, of boerse studenten Knipoog Haha, maar k zal eens zien of ik ze ook tof vind Tong uitsteken
*bedenkt net; Leeuwarden is nóg een stukje verder dan Leiden... Nouja; gwoon op zoek naar een Zeeuws, niet te boers tof type in Leeuwarden Haha!

Men in trees Verward Mannen in Bomen? Lijkt me idd een hele intelligente film Clown Waar ging die over Cis?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 11:04

Men in trees is een nieuwe serie als ik t goed heb...

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 12:04

@ Cis: heb je niet gewoon een tekort aan paardrijden, dat je daarom zulke verschijnselen vertoond Knipoog?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 16:14

waarschijnlijk over mannen in bomen anne....

de ene keer als je op bokt kom, dan moet je ong. 3 pagina's bijlezen en de andere keer is het zo stil....

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 16:15

nou bij Anne komt het prima uit zie ik, dus wanneer kan ik jullie verwachten?
Men in trees is idd een nieuwe serie op net5. Het gaat over een vrouw die is bedrogen door haar verloofde en nu naar een of ander gehucht in Alaska verhuisd waar ze een boek gaat schrijven over mannen. In dat dorp waar ze woon wonen ook alleen maar mannen, heel grappig. Gister ging ze dr haar fohnen en toen zat meteen het hele dorp zonder stroom.
@bar: misschien dat het daar door komt ja, maar ik ga donderdag stappen dus dan kan ik er ook wat energie uitgooien.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 22:39

Hihi, dat komt omdat we dan druk aan t werk zijn Nel!
Morgen bestaat de Kubus 1 jaar en dat gaan we vieren, dus dat kostte een hoop werk vandaag om alles netjes te krijgen! Plus dat die kids hartsikke hyper zijn voor t feest, dus ben weer lekker streng geweest vandaag Clown

Verder moest ik in de regen naar Nous vanmorgen, bluh! Nous vond t ook niet erg dat ik niet op dr ging rijden! En Cis, ik ben ook altijd vrij op donderdagavond, dus ik kan ook komen Lachen Zijn er dan wel boeren in mijn leeftijdscategorie?

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 23:01

eejjj annee abel is niet zo oud en wle schattig :p

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-07 23:21

Nou Denice je mag hem hebben hoor Knipoog verder geen concurrentie geloof ik Clown

Phoe Thirz, 1 jaar al! Wow! t lijkt egt veel korter geleden dat we in t topic over verschillende namen, verhuizingen, Ikea en alles gepraat hebben! Maar lekkr feesten dan morgen Thirz! Go jij! Go jij! Have fun! Enne suc6 met je kids Knipoog

Gister zo heerlijk weer en nu stelde t idd niet egt veel voor. Nogal somber en nattig...

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 09:54

nee man dat hoeft ook weerr niet Tong uitsteken dn is mdk nog beter!!:P

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 11:21

Nou veel plezier thirz.
Ja de jaren gaan snel voorbij!

He bianz, ik heb tegen mn schoonmoeder gezegt dat we binnenkort samen met voice komen tutten.
Ze vondt het wel leuk, want dan wilde ze je gelijk de foto's van haar rug laten zien...
Dus wanneer heb je een middagje vrij?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 12:56

Hoihoi!
Klinkt goed hoor Thirz, dat feest! Hopelijk is het een knalfuif vandaag; verslag graag!! Tong uitsteken Enneh ik ben ook wel op donderdagavond vrij, maar op de komende 2 maanden een vrijdag even vrij nemen zal wel lastig worden denk ik, dus als we wat later in het jaar naar je boeren komen kijken Cis, dan kan ik wel mee.
Nou, heb weer wat beleefd vandaag, ben voor het eerst van Nero afgevallen. En ook niet zomaar vallen, ben keihard er af gezwieperd en toen op mn onderrug terecht gekomen, waardoor ik nu veel pijn heb rechts onderin (Bar, kun je ff mn SIG weer een mep verkopen zodat 'ie weer los schiet? Clown ). Nero schrok achterin de bak van iets tussen het riet, zoals zo vaak gebeurd. Dus hij sprong opzij en schoot er in galop vandoor. Even blijven zitten was geen probleem, maar toen hij nog meer gekke sprongen opzij ging maken, lag ik er toch echt naast. Het pleit veel voor hem dat hij echt geschrokken was; grote neusgaten en trillen over z'n hele lijf. Hij bleef op een afstandje heen en weer draven en elke keer een stapje dichterbij om vervolgens weer terug te stappen. Toen ik opstond en hem riep kwam 'ie heel voorzichtig dichterbij en bleef hij netjes staan zodat ik hem kon pakken: vond ik wel bijzonder, want de bak was open en hij kon er zo vandoor! Hem eerst gerust gesteld, maar ik had zo'n pijn dat ik er echt niet meer op kon komen. Dus heb even iemand van stal gevraagd of zij hem even heel kort wilde rijden om te zorgen dat hij weer gekalmeerd was; hij beefde als een rietje! Dus nadat zij hem even had gereden (hij wilde nog steeds harder en harder) hem weer verzorgd en op stal gezet. Baal dat ik er niet meer op ben gegaan, maar het ging echt niet meer, heb nu ook echt veel pijn. Zorgen dat ik er direct na mijn vakantie dus weer op stap, dan is de drempel niet zo hoog. Pff moraal van het verhaal: altijd longeren als je pony hieper is, ook al heb je geen tijd en denk je dat je er zo wel ff op kunt; dan zijn bakkabouters ook minder eng!
Nou, ik heb net gedoucht en ga vanmiddag met mijn moeder op stap om kasten, bedden, tv's, wasmachines te kijken!
O ja Nel, weet nog ff niet wanneer ik na de vakantie mee kan naar Voice, maar dat laat ik je zsm weten! Grappig dat Marjan ook meteen enthousiast is en d'r foto's wil laten zien Knipoog
Tot later!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-07 13:56

Owjee Bianz, klinkt errug pijnlijk! (ik wil je ook wel een SIG mep verkopen hoor Schijnheilig Zodra je me uitlegd hoe of wat dan tog Clown )
Maar das wel schrikken zeg! *en je had het er van de week nog zo leuk over; Nero zal nooit bokken ofzo, hooguit wat harder wegrennen. Die super wegspring acties waren we even vergeten!
Ach gut Arme Bianz, en Arme Nero; zo geschrokken! Hoe komt dat dan tog ineens hè? *Vroeg me al af waar mn leeuwen en tijgers waren vanmorgen, maar k zal ze voortaan binnen houden op de woensdag morgen oke?
Gelukkig dat er nog wel iemand op stal was om er even op te klimmen, anders hebben jullie straks allebei spanningen in de "riet-hoek".
Tja, en soms kan je er gwoon niet meteen weer op (al doe je dat wel, hoeft niet meteen te betekenen dat de volgende keer de drempel lager is trouwens Nagelbijten / Gniffelen Soms komt het besef pas later, en is die drempel nog net zo hoog de volgende keer!)
Maar "gelukkig" was Nero egt overstuur en weet je dat het niet égt zijn "fout" was. Niet een stoute "hoe-krijg-ik-mijn-ruiter-van-mijn-rug-actie. Maakt het volgens mij ook wel makkelijker om er de volgende keer tog weer redelijk ontspannen, en vertrouwd op hem te stappen tog?!
Bianz schreef:
Toen ik opstond en hem riep kwam 'ie heel voorzichtig dichterbij en bleef hij netjes staan zodat ik hem kon pakken: vond ik wel bijzonder, want de bak was open en hij kon er zo vandoor!

Ah wat lief! Nou dat betekend wel dat hij behoorlijk vertrouwen in jou heeft en zich tog veilig voelde in de bak bij jou in de buurt. (Als je zo geschrokken bent en zo overstuur van iets in de bak, lijkt t me wel een logische reactie om zo snel mogelijk te zorgen dat je die bak uit komt!)

Hee, suc6 dan van middag met t shoppen (plezier ook). Heel veel beterschap met je rug!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 20:24

Jeetje Bianz toch! Dat is niet zo mooi dat je dr af bent gevallen! Balen dat je zo'n last van je rug hebt... Hopen dat t snel weer over is... goed oefenen he?! Knipoog
Sharon liep vandaag heel erg fijn, dus dat geeft weer vertrouwen voor zondag. Daarna heb ik nog op t paard van een stalgenootje gereden. Die vrouw is er een aantal keer heel hard afgevallen en nu durft ze echt niet meer. Dus nu staat ie te koop. Ze vroeg aan mij of ik er niet op wilde rijden, dus dat heb ik gedaan. Echt n irritant paard joh! Echt, probeert je helemaal uit. Maar op t eind liep ze netjes aan de teugel in stap en draf en kon ik haar normaal een volte laten maken. Missie geslaagd.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-07 20:49

Tuurlijk heb je vertrouwen in Zondag; komt hélemaal goed! Op naar de volgende winstpunten!
Lekkr zo'n paardje wat je er steeds af gooit (want dat zal bij haar wel t geval zijn dan..) máár ze heeft bij jou nog lekkr even hard moeten werken Whoosh!

Hoe is t nou met je rug Bianz? Ach gut En ik duim nog steeds hoor!

whahaha, heb trouwens nog een foto Clown Hoezo t waaide hard vorige week:
Afbeelding
Lol? ikke? Welnee! Schijnheilig

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 22:27

Jeetje Bianz, das ff schrikken Ach gut Zo heb je Nero niet opgevoed! Maar toch lief dat ie ging checken hoe t met je ging. Ik hoop dat je rug snel overgaat! En de volgende keer eerst ff de bakkabouters verjagen Knipoog Wel nog een leuke dag gehad verder, veel leuke meubels en andere uitzet-dingen kunnen vinden?

Feest was erg geslaagd, wel heel druk, maar zeker leuk!! Vanavond ge-gourmet met de kids...ging top, totdat 1 van de kids een augurk ging bakken Clown Stinken!! Toen ging een ander allemaal koppels verzinnen die gingen trouwen, met alle gevolgen van dien...en toen heb ik een einde aan de feestvreugde gemaakt => naar bed!! Nu ben ik echt bekaf, dus kruip lekker onder de wol. Morgen weer een hele dag cursus, bluh Scheve mond En daarna lekker 3 dagen vrij en een weekendje weg!! Ga Jo dr paard meeten en daarna heb ik nieuwjaarsdiner op t Reelaer!

Bar: alvast veel succes voor zondag! Neem je een fotograaf mee?
En die foto Anne: ik vind m echt superhilarisch Haha!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 23:17

Oke das goed bianz, dan hoor ik het wel!
Sterkte met je rug!!!

Gooi je haar los annemijn...

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 10:44

autsj bianz! Kan je eindelijk weer rijden, gooit ie je eraf!

Anne_87 schreef:
whahaha, heb trouwens nog een foto Clown Hoezo t waaide hard vorige week:

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe je er dan vandaag uit ziet Vork Nu waait het nóg harder!

@ bar: waar heb je wedstrijd? bij de zwaanhoek of niet? Misschien ga ik daar nog even langs om te kijken, ben er al zó lang niet meer geweest!

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het ruikt als je een augurk bakt. Misschien blijft die lucht wel eeuwig in je huis hangen, net als die gourmet-lucht. Mn moeder kwam van de week op bezoek en zij rook nog steeds gourmet hier van de kerst. Ik niet, maar ik zal er wel aan gewend zijn Clown

Ik ga zo eens naar nous! Kijken hoe stuiter-de-stuiter ze is. Als ik thirz mag geloven zal het wel ernstig wezen met nous vandaag. Duim voor me! vorige keer dat ze zo'n bui had, brak ik mn voet Clown

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 11:11

oe au, succes dan kim, niks breken he!

Tja het waait enorm hard!
Ik ga zo naar de verloskundige, maar pak toch maar de scooter want op de fiets ga ik het niet redden.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-07 11:16

Kims schreef:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe je er dan vandaag uit ziet Vork Nu waait het nóg harder!

whaha, nou niet zo Clown doe vandaag maar netjes mn haar vast Knipoog
*Phoe wat een wind zeg! Wow! Ikke blij dat ik zo naar t station gebracht word! (en dan maar hopen dat de treinen netjes blijven rijden én dat ik gwoon nog terug naar huis kan straks Nagelbijten / Gniffelen )

Suc6 bij Nous dan Kim! Wie weet is ze vandaag gwoon wonder boven wonder héél relaxed! en anders.. zorgen dat ze niet weer je voet breekt! Knipoog

En Kims; try it @home! Bak een augurk en doe ons een gedetaileerd verslag Knipoog (al heb ik geloof ik al genoeg aan t verslag van Thirz!)
Thirz schreef:
Toen ging een ander allemaal koppels verzinnen die gingen trouwen, met alle gevolgen van dien...

Laat me raden; de leiding werd ook aan Jan en alleman gekoppeld? Hihi, je hebt ze tog wel verteld dat je al bezet was hè? Ik bedoel, je kan Bolletje natuurlijk niet zomaar aan de kant schuiven! Hoe is t trouwens met je Bolletje-Bloemen?

suc6 bij de verloskundige Nel (en met de reis erheen...)

viewtopic.php?f=135&t=712993&hilit= --> Tjee, Sanne van HNTM is dus égt goed.. (of de rest was gwoon héél slecht Clown )

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 15:38

thanx,
nou ik was heel aangekomen hoor!
En kim zijn je voeten nog heel!?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 18:32

Jeetje wat een wind!! We gingen maar lopen naar huis, want we werden onze fiets helemaal afgeblazen, mn collega vloog gewoon door de straat heen! En verder allemaal dakpannen die op straat vielen. Zit nu lekker veilig binnen en ik blijf lekker binnen Knipoog Jij nog problemen met de trein Anne? Mn collega moest naar Rilland, maar er reden geen treinen!

Nous was volgens Kim een hert vandaag, zien je het plaatje al voor je Clown
En Kim: neem van mij aan: gebakken augurk is niet lekker!! (Heb niet geproefd ofzo, maar die geur alleen al!)

En denk niet dat bolletje de ideale man voor mij is hoor...ik zoek nog ff verder!! Bloemetjes doen het nog goed, al vindt Sim het omhulsel wel erg mooi, dus dat ligt er half af Vork
Grappig dat Sanne nog heeft gewonnen, had ik echt niet verwacht! Heb nu wel ANTM gekeken hoor: jammer dat Kari eruit is! En die schoenen Bloos!

Was alles goed bij de verloskundige Nel?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-07 21:22

Problemen? ik? welnee! Schijnheilig
Ik ga nóóóóit meer met een weer alarm naar Rotterdam!

[heel verhaal net al getikt, maarja toen hield mn internet er mee op, dus nu again!]

13.15 netjes op school, halfuurtje evaluerend gebabbeld over ons projectje. Daarna om 2 uur in de college-zaal gezeten; halfuur gewacht, geen leraar te bekennen!
UIteindelijk besloten het maar voor gezien te houden. (Tot zeer groot ongenoegen van mn mede ergo Clown We hadden officieel nog afgesproken om half 4 tot ong 5 uur samen met wat fysio's en logo's, maarja.. daar ging ik dus niet op wachten! "Whaa, en waarom ga je nu al weg?! en laat je mij dan in de steek, en M is ook al ziek! En nu is het hele project jouw verantwoordelijkheid, jouw zorg!" Tuurlijk jongen, blijf jij fijn op school, ga ik mn trein zoeken Lachen )
Dus om 10 voor 3 de trein in gestapt (internationale had 25 minuten vertraging, dus kwam perfect op tijd voor mij!), in Roosendaal Bar gemeet en samen een uurtje gewacht op de trein richting "Vlissingen" (Goes dus in dit geval). De laatste trein Zeeland in hoorden we later Nagelbijten / Gniffelen Ik zó blij dat ik niet nog tot 5 uur in Rotterdam gebleven ben!
Half 6 in Goes, samen met de paps van Bar naar Middelburg gereden en daarna weer met mijn paps naar Vlissingen; 7 uur thuis; Ideaal!
*en verdorie alleen maar voor een halfuurtje zwetsen én wat wachten op een niet-opdagende leraar! Maargoed, ik bén iig thuis en zit niet ergens in de kou, in mn eentje vast op een leuk station!
Thirz schreef:
We gingen maar lopen naar huis, want we werden onze fiets helemaal afgeblazen, mn collega vloog gewoon door de straat heen

Tss, watjes! mn pa is ook gewoon vanuit zn werk (middelburg) naar huis gefietst Knipoog *Maargoed, híj galopt dan ook naar Emma Clown

Bolletje niet je type? Tja misschien ook wat oud hè... (hoe oud is die?) Ik snap t hoor Thirz, máár je hebt wel leuke bloemen! (Sim ook weer blij Knipoog )
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 18-01-07 21:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 21:24

Ja Anne, ben je nog wel normaal aangekomen in vlissingen zonder vertragingen? Zag op de tv dat het chaos was...

En nel, bij welke verloskundepraktijk zit je? Vlissingen of Middelburg? Wel knap dat je niet van je scooter was afgewaaid! pff, ik waagde met niet op tweewielers vandaag...

Ik heb Nous vandaag zonder botbreuken overleefd, vraag me alleen niet hoe. Vanaf de weg zag ik Nous al hyperen op de paddock. Toen ik bij dr was zag ik een wond op haar voorbeen. Waarschijnlijk is ze gewoon tegen een paaltje opgesteigerd ofzo. Het viel gelukkig allemaal mee. Het leek veel bloed, maar was meer verdund door de regen. Ze was zo aan het hyperen dat ik haar in de roundpen heb gegooid. En zoals thirz zei; het leek wel een hert! Ze steigerde om zo hard mogelijk weer neer te komen om een zo hoog mogelijke bok te produceren. En dat heel vaak achter elkaar op ongeveer dezelfde plek. T zag er echt niet uit Koe
Heb mezelf maar even uit de roundpen verwijderd omdat het toch iets te gevaarlijk werd voor mij. Na 3 kwartier galoperen had nous er genoeg van Clown ik heb dr lekker op stal gezet en daar viel ze meteen in slaap Dromen
Morgen mag thirz proberen om nous rustig te krijgen Vork