aha dus het is rond .. O nee ien vind het niet erg dat jij dat zegt hoor jij hebt natuurlijk levi als jonkie gekocht enzo en weet waar ik aan begin Maar als ik alleen commentaar ipv tips krijg wat handig is vind ik dat een beetje naar
Post maar gauw wat fotos van je kittens!
Kendera
Geplaatst: 21-10-10 21:24
Citaat:
O nee ien vind het niet erg dat jij dat zegt hoor jij hebt natuurlijk levi als jonkie gekocht enzo en weet waar ik aan begin Maar als ik alleen commentaar ipv tips krijg wat handig is vind ik dat een beetje naar
als het goed is heeft derek straks een reading met andrea, de vriendin van marja (sugar lee) ben erg benieuwd hoe dat gaat...(marja en andrea zijn vrienden van mn ouders..)
ik vraag me af of het vanavond op tv komt, andrea zei van wel... maar had dan toch wel een voorstukje ofzo er van verwacht
loveseben
Geplaatst: 21-10-10 22:23
Hallooooooooooooo, hier ben ik ook weer Wat een gezelligheid hier Voor de verandering ga ik me er een keer niet mee bemoeien
Des en Nes, jullie moeten nou toch wel onwijs veel bonuspunten hebben, of niet
Nou, Eben gaat nu al enigszins normaal langs de molen, dus ga ik volgende week effe kijken of ik hem dichterbij kan parkeren Had echt nooit verwacht dat Eep zo zou reageren Maar goed, we komen er wel (hoop ik )
Dit weekend ben ik lekker stal vrij Danitsja (van Olger) gaat Eep lekker 2 dagen doen Kan ze ook weer even rijden