Als je dan iets wilt zeggen wat wij, schermgehandicapten, niet mogen lezen en anderen wel, moet je het gewoon nog een regel eronder zetten
_Jen
Geplaatst: 13-07-10 11:52
Bedankt iedereen
Ik heb gister mwah mwah gereden mag ook niet teveel verwachten na een week niet rijden woensdag weer lekker les dus Donderdag ga ik even springen met haar denk ik..
Probeerde gister nog even de dijk op te gaan met haar maar als we alleen zijn is alles eng en gaat het stapje voor stapje met 5 min ertussen zucht alleen naar buiten wordt het dus nog niet... Zelfs een scooter was doooood eng terwijl ze bijna niks eng vind als we met iemand samen zijn :S
Leuk Lissane dat je mee doet aan de ponyrace! Hoeveel doen er aan mee?
Balen van Lief haar knie... net nu het wat lekkerder weer is om te rijden
@ Marion, als ik donderdag ga mag je natuurlijk mee! Westerpark dan?
@Jennifer, ik ben de enige van stal die mee doet. Op www.stompwijksepaardendagen.nl kun je de deelnemerslijst zien. Er doen er best een hoop mee. Er zijn 3 categorieen, ingedeeld op schofthoogte.
_Noah
Geplaatst: 13-07-10 13:22
Spannend zeg Lisanne! Dat gaat helemaal goedkomen met Tjelle!
Lekker topic is dat . Vond het allemaal erg vriendelijke mensen en er hing een hele gemoedelijke sfeer.
taverno
Geplaatst: 13-07-10 13:24
Er doet wel een oud stalgenootje mee en de dochter van de buren.
Goed hoor dat je meedoet! Alleen al leuk om met Tjelle weer ergens aan mee te doen. Het gaat vanzelf, als hij die andere pony's ziet rennen gaat hij mee .