Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pebbs schreef:ik heb ook verrot geslapen, veel te warm!
Broccoli schreef:Ik heb het 3:30 uur zien worden, bah. Het heeft wel geregend vannacht, maar het is alsnog vies benauwd hier.
Of ben ik nu heel gemeen? Broccoli schreef:Wat irritant dat iemand per se CBR wil oefenen.. Doe dat lekker in een andere lesOf ben ik nu heel gemeen?
Ahtnamas schreef:Ik heb het over een binnentemperatuur hè. Binnen kan een temperatuur geregeld worden. Je hoort mij niet mopperen over ons veel te warme klaslokaal want op school kan je de werkzaamheden aanpassen. Je kan luchtige kleding aantrekken met een fles water rondlopen etc. Wij werden vandaag geacht om bij een temp van min. 41 graden in werkleding (lange zwarte broek , pet, shirt tot aan elleboog) te werken. Zonder airco/vin zonder extra pauze, geen tijd om te drinken (die hebben we op moeten eisen, ik heb zelf geregeld dat ik en mijn collega's de kassa konden verlaten. Geen manager die hier rekening mee hield. Zelfs mensen aan de kassa gaven aan dat ze het belachelijk warm vonden en niet normaal dat we hierin moesten werken.
Sabinee__ schreef:Ahtnamas schreef:Ik heb het over een binnentemperatuur hè. Binnen kan een temperatuur geregeld worden. Je hoort mij niet mopperen over ons veel te warme klaslokaal want op school kan je de werkzaamheden aanpassen. Je kan luchtige kleding aantrekken met een fles water rondlopen etc. Wij werden vandaag geacht om bij een temp van min. 41 graden in werkleding (lange zwarte broek , pet, shirt tot aan elleboog) te werken. Zonder airco/vin zonder extra pauze, geen tijd om te drinken (die hebben we op moeten eisen, ik heb zelf geregeld dat ik en mijn collega's de kassa konden verlaten. Geen manager die hier rekening mee hield. Zelfs mensen aan de kassa gaven aan dat ze het belachelijk warm vonden en niet normaal dat we hierin moesten werken.
Wat voor werk doe je ?
Wat een fijn
Nu nog ff goed