Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
....en dat ze hem ook eigenlijk niet nodig heeft
doppie45 schreef:http://www.horseshopinternational.nl/product_info.php?cPath=79_120&products_id=1227
Ik ben echt verliefd op deze deken....wat ben ik blij dat ze hem niet meer hebben in de maat van Mandy....en dat ze hem ook eigenlijk niet nodig heeft
![]()
Maar kijken blijft leuk
hij is leuk
Gewoon ook ff naar buiten gaan, zodat miranda ook ziet wat hij doet.. als je niet alleen wilt wandelen en er is niemand, dan mag je diddle wel meepakken hoor
Biz nog ff redelijk droog kunnen rijden (op wat druppels na) Galop ging wat beter toen Biz wat losser werd...

amber2202 schreef:doppie45 schreef:http://www.horseshopinternational.nl/product_info.php?cPath=79_120&products_id=1227
Ik ben echt verliefd op deze deken....wat ben ik blij dat ze hem niet meer hebben in de maat van Mandy....en dat ze hem ook eigenlijk niet nodig heeft
![]()
Maar kijken blijft leuk
Die is leukkkkkkk!!!!!
spettertjuh schreef:Ik heb nog een leuke foto gevonden uit de oude doos.
Layla's oude vervoermiddel en zij was toen net 1/5 jaar oud denk ik
Spetter was daar nog heel donker met een mooie bles, bles is nu wit hoofd geworden.
Nou Pres, heb je ongeveer een idee hoe licht Wannadoo gaat worden over een paar jaar, denk dat Spetter hier ongeveer 2/5 jaar oud was.........
Mallow schreef:En met cloof zit ik ook even met de handen in t haar... Die blijft maar omhoog komen, die vind het leven 1 groot feest.
Alleen als ik echt echt heel boos wordt weet ze opeens perfect hoe alles moet. Gister stond ze weer op dr achterbenen recht tegenover me, en begon zelfs met dr voorbenen te maaien. Het is gelukkig echt geen kwade bedoeling van dr, meer gewoon joligheid..

ahahahhaha

niet dat ingevlochten eruit ziet.. hahahah! volges mij ma gt nie tofzo? hihihi.. 
ze is echt heel erg geintresseerd in zn geschiedenis zeg maar
haha.. en heel enthousiast enzo.. daar wordt ik al helemaal vrolijk van 
haha