Vandaag lekker in de regen gesprongen en door de plassen heen gecrosst
.Heb hem ook geleerd kusjes te geven , echt zo snoezig
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
. 

Nala26 schreef:Iriis_ schreef:Leuke foto's Mel!!![]()
Kijk dit nou! Lijkt niet eens een paard meer!![]()
aaaahhhh....wat een dropje!
Sabinee__ schreef:Nala26 schreef:aaaahhhh....wat een dropje!
Ik vind hem echt lelijk .Lijkt wel een Albino.. moet haast ook wel, want paarden worden niet wit geboren toch ?
Later zag ik hoe mooi hij eigenlijk is,...maar de meningen mogen natuurlijk verschillen,...
Nala26 schreef:Iriis_ schreef:Leuke foto's Mel!!![]()
Kijk dit nou! Lijkt niet eens een paard meer!![]()
aaaahhhh....wat een dropje!
Sabinee__ schreef:Nala26 schreef:aaaahhhh....wat een dropje!
Ik vind hem echt lelijk .Lijkt wel een Albino.. moet haast ook wel, want paarden worden niet wit geboren toch ?
sandra3235 schreef:Hihi ik kwam ineens mijn hengstje hier tegen(pag 46),moet ik toch even op reageren hoor,...
Selu is bij ons geboren en geen albino,hij is cremello en die hebben blauwe ogen,en zijn zeker voor de fok heel speciaal met hele mooie mogelijkheden.Bijv in combinatie met een vosje,altijd een palomino.
Maar ik vond hem ook lelijk hoor toen hij net uit zijn moeder rolde, ik zal nog een foto plaatsen van hoe hij erna uitzagLater zag ik hoe mooi hij eigenlijk is,...maar de meningen mogen natuurlijk verschillen,...
Leuk dat er veel mensen op hem gestemd hebben,thanks!
. Lekker ontdeugend koppie heeft hij eigenlijk
.
. Had ik kunnen bedenken .. Heb je maybe meer foto's
? (PB?) 
sandra3235 schreef:hihi het is een haar,ze heet Wynona![]()
Ze is het eerste kind van onze hengst Wynn,Wynona betekent eerstgeboren dochter![]()
Ja ze is leuk he?
Ik had haar ook opgegeven voor merrieveulen van het jaar,...
.
! Echt snoezig
.Sabinee__ schreef:sandra3235 schreef:hihi het is een haar,ze heet Wynona![]()
Ze is het eerste kind van onze hengst Wynn,Wynona betekent eerstgeboren dochter![]()
Ja ze is leuk he?
Ik had haar ook opgegeven voor merrieveulen van het jaar,...
Alles is dees en het bij mij, sorry.
Ze is echt super leuk! Echt snoezig
.
Sorry dat ik zoveel foto's van je post, maar o o o wat zijn ze allemaal lieehieef !
sandra3235 schreef:Je post maar hoor,...ik zit zelf hier ook met een trotse smile te kijken,ze zijn zooo cute![]()
Die laatste met haar kerstmuts op is Kaylee,een echt drakie,inmiddels 2 jaar, en mijn paardje voor het leven,...
.
.. die kleine deugniet haha
.
De Hengstencompetitie met onze mooiee mannen 
Jammmmm !
Na de koffie paarden in de vrachtwagen geslingerd ! 15 minuutjes gereden naar het bos, opzadelen uitladen en gaaaaannn 
Judith reed met Norbert voorop maar hij vond veel dingen eng en hield niet zo van de vele plassen die er lagen
dus ging ik met FÊDE voorop en hij vond het echt GEWELDIGGGG, heeele tijd oortjes naar voren en crossen 
hihihih ik schreeuwen :: DOOEEEIIIII 

Was echt een super afsluiting

Iriis_ schreef:Wow mel!! Ik schrok echt toen ik het las, kreeg echt zo'n naar gevoel in me buik!
Volgens mij is het echt leuk daar, waar je nu woont. Leuke mensen enzo! En super van je broer joh! Hij rijd echt op hoog niveau!! Knap hoor!

eerst mocht je helemaal
en gisteren legde hj opeens

Iriis_ schreef:Melanie_B schreef:Goedzo An!
Oeh Melanie is verliefd!![]()
Echt leuk voor je!!![]()
Heb je nog dates gehad die waarover je nog niet verteld hebt?

maar nu

En moeilijk parcour jongens! Allememachies..
Ging super goed,
Af en toe nog wel wat dicht, maar

.
!
Dus ik mag dat showhalster ook bestellen en dan maakt zij het geld over
.