Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Sabinee__ schreef:Aw wat lief dat je dat zegt!Broccoli schreef:Pfff ben aan het kijken naar Bikini's.
Vind het super moeilijk...
Omdat je de juiste niet kan vinden ? Of iets anders ?
Want volgens mij staan veel bikini's jou best wel goed hoor![]()
!
!
. Sabinee__ schreef:Jeetje wat moeilijk voor je!!Ik ben 2 juni jarig, en wilde het dan graag vieren door wat familie langs te laten komen e.d.
Gewoon kopje koffie, gebakje, heel simpel .
En mn vader moest dus werken, en mn moeder was het daar niet mee eens, zij heeft wel vrij genomen .
Ook ik vond het wat minder leuk, want hij moest in de avond werken, precies wanneer de familie e.d. zouden komen .
En toen kregen mn ouders dus weer ruzie .. Over mn verjaardag.
Maar als mn ouders ruzie hebben is het echt niet leuk .
De hele buurt kan meegenieten, ze schreeuwen, gillen, schelden, en ik zit er maar een beetje tussen te huilen .
En dan is het opeens allemaal mijn schuld, en wil ik alleen maar visite voor het geld, en is het nooit genoeg voor me etc.
Broccoli schreef:Aw wat lief dat je dat zegt!Sabinee_
[quote="Broccoli schreef:Pfff ben aan het kijken naar Bikini's.
Vind het super moeilijk...
Omdat je de juiste niet kan vinden ? Of iets anders ?
Want volgens mij staan veel bikini's jou best wel goed hoor![]()
!
[/quote]

Broccoli schreef:Wehkamp.
.
.

. Sabinee__ schreef:Ik ben 2 juni jarig, en wilde het dan graag vieren door wat familie langs te laten komen e.d.
Gewoon kopje koffie, gebakje, heel simpel .
En mn vader moest dus werken, en mn moeder was het daar niet mee eens, zij heeft wel vrij genomen .
Ook ik vond het wat minder leuk, want hij moest in de avond werken, precies wanneer de familie e.d. zouden komen .
En toen kregen mn ouders dus weer ruzie .. Over mn verjaardag.
Maar als mn ouders ruzie hebben is het echt niet leuk .
De hele buurt kan meegenieten, ze schreeuwen, gillen, schelden, en ik zit er maar een beetje tussen te huilen .
En dan is het opeens allemaal mijn schuld, en wil ik alleen maar visite voor het geld, en is het nooit genoeg voor me etc.