De Inislotters van week 1 maken de boel onveilig!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marijee

Re: De Inislotters van week 1 maken de boel onveilig!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-10 10:07

maar ik heb een keer eerder op widuna gereden, wanneer was dat dan toch?

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 10:07

_Yasmine_ schreef:
Bij deze dan het kampverslag..

Zondag ochtend was ik al vroeg uit bed, ik had zó veel zin om weg te gaan..
Gelukkig hoefde ik in de ochtend niet heel veel meer te doen, de dag ervoor had ik mijn spullen gepakt. De ochtend heb ik dus maar rustig doorgebracht achter de computer en met een beetje rommelen :j Beviel me overigens erg goed.
Het laatste half uur wachten ging ontzettend langzaam, er was ook niemand meer online, de eerste waren vertrokken..
Half 12, we gingen eindelijk weg richting ini!!!
De reis ernaar toe ging lekker soepel. Onderweg nog gekeken of ik een trailer met grettja tegenkwam maar nee,. Alleen een trailer met een bruine pony met de naam prince..
(nogmaals sorry renske dat ik je niet herkende)
Toen we het erf op kwamen had ik fleur pal achter me rijden. De eerste meiden waren er gelukkig al.. we konden nadat de ouders weg waren heerlijk de spullen in de kantine neergooien.

Nog voor de kantine in was gericht konden we op buitenrit.
Ik zat op Okke net als het jaar daarvoor :j ik was als een van de laatsten in het rijtje met alleen fleur op RW en kiki met true maid achter me. Ik heb volgens mij heel de rit als stootkussen gediend. Steeds zag ik het hoofd van RW steeds schuin achter me en kon ik Okke ervoor gooien. Was een heerlijke rustige rit door de bossen.. tot we bijna klaar waren en langs een boerderij met trampoline moesten.. we hadden gevraagt of die lieve jochies wilden stoppen met springen, wat ze overigens lief deden :j
Tot, we er bijna voorbij waren.. ze begonnen weer te springen en true maid vloog zo een beetje de weg over in het prikkeldraad. Gelukkig maar dat het niet heel erg is afgelopen, alleen maar een paar kleine wondjes. De rit was alweer voorbij..

Maandag:
In de ochtend heb ik op PM gereden in de dressuur les.. dit was niet heel erg succes vol, pommetje was niet echt een lekkere combinatie met mij.. totaal niet mijn paard en ik kon er dan ook helemaal niets mee beginnen voor mijn gevoel. Ik zat niet lekker en hij liep totaal niet lekker. Lijkt in de galop wel een hertje.

In de middag zat ik op RW, wat overigens ook niet lekker ging in het begin.. De knoppen kon ik niet vinden en ik ging met een razend tempo de bak door.. Na een tijdje ging het wat beter en langzaam kreeg ik de knoppen door en het eindigde heerlijk. Wat ook niet meewerkte was dat ik met een dressuur zweep op hem zat.. :+

Dinsdag:
In de ochtend zat ik dan eindelijk op Pommetje, wou daar de dag ervoor al op. Pommetje lijkt heel erg op mijn bijrijdpaard (Oregon) dus ik was erg benieuwd naar de verschillen. Al vanaf het begin voelde het heerlijk aan. Al snel kwam ik erachter dat buiging een moeilijk punt was.. Pom heeft bijna de hele les lekker aan de teugel gelopen en uiteindelijk kon ik wat verzamelen en stelling vragen.. zijn draf uitzitten was ook prima te doen! Dit was echt voor mijn gevoel een heerlijk paardje!

In de middag zat ik op Widuna een heel ander paard dan Pommetje natuurlijk :j
In het begin zat ik in de les van kiki in de kleine buitenbak maar ik moest over naar de les van Ini in de grote buitenbak. Daar was meer plek geloof ik (?) Bij kiki waren we nog aan het instappen en bij Ini al in draf dus ik moest even overschakelen :) Widuna was in het begin erg sloom en rustig.. Nadat Ini had verteld dat ze Z2 was heb ik haar toch maar wat meer aan het werk gezet en werd ze steeds heter.. heerlijk paardje om te rijden.. zodra je het fout doet gaat het koppie omhoog en vertikt ze het om mee te werken,, en als je het goed doet wordje beloond :):)

Na de lessen gingen we nog leren opscheren en manen trek cursus..
Ik begon met manen trekken (Injoy) en ik ben daar niet weggegaan.. het was voor mij de eerste keer en voor mijn gevoel was het nog best wel netjes :)

Woensdag:
Weer een heerlijke les op Pom gehad, hij lief nog lekkerder dan de eerste keer en ik heb weer heel erg genoten van die les!
Ze liep zo verschrikkelijk lekker rond en lekker soepel.. buiging en stelling ging ook beter..
Ook met achterwaartst deed ze nu de eerste stapjes :):)

In de middag zat ik geloof ik op weer op RW, op hem had ik toen heerlijk gereden en het ging vanaf het begin goed. Ook met hem kon ik lekker oefenen met rond rijden en het ging helemaal super.. Ini was volgens mij ook lekker tevreden over hoe het ging!

Na het rijden heb ik samen met Fleur getoilleteerd, dan wel op RW..
We zijn echt heel de middag bezig geweest, manen moesten getrokken worden, manen bij kopstuk geknipt, staart knippen, sokken wegknippen.. lekker tut dagje.. uiteindelijk waren we klaar en hadden we als beloning een cornetto :+

Donderdag:
In de ochtend hadden we het proefje gereden.. als eerste keus had ik Pom genoemd en als tweede RW. Blijkbaar was het verkeerd begrepen want ik zag later dat ze als eerste keus PM neer hadden gezet. Gelukkig zat ik op RW en toen lekker gerommeld en in gereden.. ook met inrijden liep die lekker. Het duurde alleen iets telang en hij begon wat moeier te worden.
Het proefje zelf begon lekker actief en neerwaarts maar het filmpje was vol..
Ik kon weer opnieuw beginnen alleen werd RW steeds langzamer en had die niet zoveel zin meer... :(

In de middag zat ik op Fotty..
Ik vond het in het begin vreselijk.. kleine pasjes, klein paardje, kleine nek..
Na een tijdje begon ik eraan te wennen en het te waarderen.. en echt je kan alles met fotty.. ze denkt met je mee en dat is meestal erg leuk maar na een tijdje mistte ik toch wel dat je er voor moet werken :j dat vind ik vaak het leuke, beloond worden voor je werk.. maar nu hoefde ik niet te werken..

Vrijdag:
Ini vertelde donderdag al dat ik hoe dan ook nog eens op Pommetje terecht kwam, en ja hoor dit was de dag..
En wederom liep pommetje lekkerder dan de dag ervoor :j heerlijk rond!
Super verzameld en de buiging in stap draf zat er helemaal om *D echt de perfecte les en het zat vreselijk lekker!

Na het rijden vroeg Ini of ik het zadel in wou vetten want de eigenaar kwam zaterdag langs..
Het leek een klein klusje maar eenmaal begonnen bleek het zadel erg droog en ging er heel wat olie op.. na een paar uur was het dan eindelijk “klaar” (eigenlijk heb ik het opgegeven..)
We zijn zelfs zolang bezig geweest dat we de keuring gemist hebben..
Dankje iedereen voor het helpen!

In de avond was de bonte avond..
We hadden eerst hoofd schouders knie en teen als onze eerste act..
Daarna hadden we ons omgekleed en een hindernis baan uitgezet..
Er waren twee teams..
Team 1:
Inge , hannah, yann, lisa
Team 2: marileen, (?), tijn, karlijn

Onderdeel 1 van 20 keer om een zweep draaien (na 15 ging iedereen onderuit) daarna 5x op een krukje stappen en er af.. onder de limbo door , 10x om een pion en dan terug rennen.. was erg leuk om te zien.

Dat was dan de laatste avond

Zaterdag:
We waren rond 8 uur wakker en begonnen al best snel met opruimen en daarna even eten en door naar beneden waar we nog even gelopen hebben en bij de lessen hebben gekeken..
Op naar huis.. Ik reed met misty mee tot Naturalis en daar ben ik opgehaald door mijn mams...
Het officiele eind van het kamp…

Overig:

In de avond zijn we naar de markt geweest en hebben we een ruilspel moeten doen. Ik zat bij Meerle en Marije in het team.. we zijn begonnen met twee stanley mesjes en die konden we ruilen voor een grote bal (5 euro), die grote bal hebebn we geruild voor 2 hoeslaken (8 euro per stuk). De kleintjes (onze jury) vonden de bal leuker dus voor 1 hoeslaken hebben we een nieuwe grote bal gehaald..

Ergens in het begin van de week zijn we met onno en zijn vrienden uit geweest naar een café..
Begon niet zo heel erg gezellig,. Al denken laura en renske daar vast anders over _O-
Uiteindelijk is het nog wel gezellig geworden.. en dat gratis biertje was leuk meegenomen :j

Later in de week zijn we nog eens naar een markt geweest en dat was ook erg gezellig.. we hadden onno mee als oppas.. :+

En volgens mij klopt mijn volgorde niet...
We zijn namelijk ook nog ivm hitte naar het meer geweest maar ik weet niet meer wanneer :+

leuk verslag!! :D

maar maandag had je toch op partyman ipv pommetje gereden??
dinsdag zijn we naar het meertje geweest en de manen van rw trekken was toch op donderdag? :')

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-10 10:07

dat moet dan dinsdagochtend zijn geweest?

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 10:08

Marijee schreef:
maar ik heb een keer eerder op widuna gereden, wanneer was dat dan toch?

niet dinsdag??

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 10:16

op maandag staat toch ook dat ik op pm had gereden?

dat zei ik onderaan in het verslag ook al .. volgorde klopt echt niet .. :+

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-10 10:17

serieus yasmine? :oo kan jij verder neit nog een keertje? jeetje dit is echtn iet leuk!

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 10:17

had ik woensdag dan op fotty gereden en donderdag op RW?
ik weet het echt niet meer :+

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 10:17

wanneer zat jij op bram fleur?

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-10 10:19

donderdag volgens mij :j

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 10:19

Marijee schreef:
serieus yasmine? :oo kan jij verder neit nog een keertje? jeetje dit is echtn iet leuk!

nee ik weet het ,, was super blij dat ik 1 week had.. en die is nu ook weg..

ik ga morgen weg 2 weken..
dan 1 week werken..
dan 16 tot en met 20 school week..
23 school
25 tot en met 27 school
30e school..

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 10:20

Maandag:
In de ochtend heb ik op PM gereden in de dressuur les.. dit was niet heel erg succes vol, pommetje was niet echt een lekkere combinatie met mij.. totaal niet mijn paard en ik kon er dan ook helemaal niets mee beginnen voor mijn gevoel. Ik zat niet lekker en hij liep totaal niet lekker. Lijkt in de galop wel een hertje.

nu is pom beledigd >;)

donderdag zat ik op bram :j

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 10:25

eehm naja ik ben ook zo met Pommetje bezig :o

dan hebben we donderdag RW gedaan xd

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 10:27

ik heb hem aangepast, klopt volgens mij niets van..
alleen de paarden waar ik op reed klopt in verhouding maar meer ook niet :+

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-10 10:29

jongens okidoki is trouwens overleden he? :oo

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 10:29

zo heel het verslag aangepast :oo

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-10 10:30

en er zullen toch hues wle dagen tussen zitten wanneer je wel kan? toch?

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 10:31

21 tot en met 22 ( ben ik alleen niet te genieten.. wegens een week uitgaan ervoor)
28 tot en met 29 ( ben ik alleen niet te genieten wegens een week uitgaan ervoor)

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-10 10:34

hm 2 daagjes zijn neit veel. mischien even op msn bespreken? :D

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 10:36

haha ik kom eraan :j

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-10 14:18

ohmijn god. ik moet mijn verslag nog maken maar heb echt geen zin :=

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-10 14:25

oh-mijn-god. zij is pas ècht dom en sneu :=

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 14:32

Marijee schreef:
oh-mijn-god. zij is pas ècht dom en sneu :=

_/-\o_
+ dat ze NIETS met onze week te maken heeft

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 14:33

Marijee schreef:
ohmijn god. ik moet mijn verslag nog maken maar heb echt geen zin :=

hup typen jij!! ~~}>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 14:48

Ik mis jullie :(.

Heb zo'n leeg gevoel haha, mis iedereen om me heen etc.

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-10 15:32

dat heb ik ook. ik mis nu gewoon iedereen. het is nu zò kaal en leeg. ik voel me nu ook heel raar...