Melanie_B schreef:Die reden vond ik eerst ook altijd heel moeilijk om de stap van mee doen te zetten. Maar als jij je niet eens inschrijft.. Dan gebeurd er ook niets, dan gaat Frans je manier van springen etc ook niet kennen.. En uiteindelijk veranderd er niets aan je positie. Eerst toen ik nog niet in de springles zat ben ik ook gewoon mee gaan doen met Djinn, en dat ging toen goed!
En nu in de springles hebben wij wel het voordeel dat we vaak op het paardje wat we willen, en nu kan ik ook beseffen dat dat ook wel een beetje logisch is.. eerst kon ik dat ook niet hoor, toen ik niet in de springles zat.. Maar nu besef ik het anders.. Frans weet hoe wij rijden, en het is niet voor niets een springles.. Dan oefen je -vaak- met het zelfde paard en dan is het ook wel een beetje jammer als je er met de springwedstrijd neit op zit!
Dat heb ik ook altijd lastig gevonden van Frans.. Kijk ik zat altijd op Nick, omdat ik der huurde dus ik had geen probleem.
Maar ik zag genoeg mensen om mij heen die wel teleurgesteld werden bij het springen..En tuurlijk kan Frans niet met iedereen rekening houden, maar hij blijft wel een beetje zijn voorkeuren houden.

.
Naja, moet

dus ik ga nog eens goed rond zoeken op internet