Binar schreef:Naoom_ schreef:Arme Bizzie
Hoezo arme Bizzie![]()
Misschien mist hij je wel
?! wie weet..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Binar schreef:Naoom_ schreef:Arme Bizzie
Hoezo arme Bizzie![]()
?! wie weet..
We hebben de hele vloer van een klasje volgestort met appels...kunnen ze een beetje drogen! Ik zal de aangestoken appels meenemen, lekker voor de peerden!
Dus was ik snel klaar...lekker zijn bedje opgestrooid en zijn voer klaargemaakt en hem met lekkertjes verwend. Jetta schreef:Nou zeg! Ik heb de hele dag appels geplukt met de kinders van mijn werk! LEUK! Er is er ook nog één de sloot ingelopen!(een kind)![]()
We hebben de hele vloer van een klasje volgestort met appels...kunnen ze een beetje drogen! Ik zal de aangestoken appels meenemen, lekker voor de peerden!
Toen ik bij Renkie kwam was het heel vies weer en hij dacht, ik ga er NIET uit!Dus was ik snel klaar...lekker zijn bedje opgestrooid en zijn voer klaargemaakt en hem met lekkertjes verwend.
En vandaag moest ik van 12 tot 9 invallen in Alphen aan de rijn terwijl ik normaal maar van 5 tot 9 werk lekker in delft... Wat een aparte dag weer. Nu lekker met mijn mama naar speakers ( 80's en 90's) en morgen weer fris en fruitig om 8.45 op het werk staan! WEeekeeeend!!
moskaichamp schreef:lekker druk hier!
Binar schreef:[
[/quote]

spettertjuh schreef:Is het beentje van Ko nog steeds niet in orde?
Verdorie durf ik t eindelijk...
Nou ja missch is er toch nog een kans dat t kan maar eigenlijk verwacht ik t niet
of je gaat op Diddle pony (mag je vast wel onder de hindernissen door )
Julia komt waarsch tussen 2 en 3 uur.. dus nog ff geduld
Hoop wel dat ze me nog ff belt als ze onderweg is
want ik ben nog aan het werk, en wil er wel ff bij zijn als ze komt