en een keertje extra springen is ook leuk !
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pebbs schreef:oh hahain het bos maakt het me echt geen moer uit
dan rijd ik toch altijd met een lang teugeltje, dus ik vind het niet erg danennee... met springenn.....
wil ik wel weer op Baileyymaar dan moet ie wel voor me gelopen hebben
dan is ie al warm gelopen dat scheelt een stuk
ennee... anders op 1 van de andere leuke paardjes
zoals nicky, astor, enz
XxNimezxX schreef:ik durf bijna niet op andere paarden als bailey en monty (verzorg paardje) ben altijd een beetje bang-ig gehehe, maar ik vind roxanne en djinn ook altijd wel leuk
XxNimezxX schreef:alles eigenlijk . .. maar in de bak ben ik wel iets dapperder als in het bos en met springen.. maarja dat komt wel weer vroeger was ik juist wel een durf ruiter .. maar toen heb ik me zelf op een een of andere manier bang gemaakt voor rijden .. ennee ik rijd ommm 7 uur dacht ik [naam]

met een hele hoop gezonde spanning
.
Ahtnamas schreef:Nee bij beginners schijnt joos geen ene reet te doen in het bos! Maar bij mij
Emmaa_ schreef:Nouuu...
Over Dunja zou ik niks met zekerheid zeggen.
Die wilt nog wel eens spoken ziet.
Joos doet ook niks in het bos.
Kartouch deed ook geen ene piep.
Emmaa_ schreef:Ahtnamas schreef:Nee bij beginners schijnt joos geen ene reet te doen in het bos! Maar bij mij
Nou dankjewel...![]()
![]()
Manon_S schreef:Whahaha Dunja kan soms jolig zijn hoor in het bos.
Zo heb ik eens gehad dat we galoperend een bocht om gingen en zij zo vrolijk was dat ze ging bokken.
Echt grappig! Had er zo om gelachen, die goede oude Dunja
. Emmaa_ schreef:Maar als ik zeg dat Jozele heel braaf is in het bos (dan doel ik dus op mezelf) en jij zegt dat ze beginners inderdaad heel braaf is, dan kan ik dat zien als een persoonlijke aanval hoor.
Heb je nooit zien rijden dus kan ook helemaal niet oordelen hoe jij rijd! Ahtnamas schreef:Manon_S schreef:Whahaha Dunja kan soms jolig zijn hoor in het bos.
Zo heb ik eens gehad dat we galoperend een bocht om gingen en zij zo vrolijk was dat ze ging bokken.
Echt grappig! Had er zo om gelachen, die goede oude Dunja
Ja maar dat doen bijna alle paarden in de bocht.. dat is het 'oh mijn god ik zie mijn voorgangers niet meer' syndroom.. dan gaan de meeste in de versnelling.