Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

je kunt altijd bij me terecht

Sabinee__ schreef:Leuke opening meiden !
Alleen jammer dat er elke keer herhaalt word dat het 'gezellig' moet blijven.
.
Melanieetjuh schreef:Sabinee__ schreef:Leuke opening meiden !
maar dat moet het dit keer nu ook.
Elk topic is er wel weer gezeik geweest.
. Je moeder kan dan bijv. ook gewoon mee! Ik heb het aangeboden he
Sabinee__ schreef:Melanieetjuh schreef:Leuke opening meiden !
maar dat moet het dit keer nu ook.
Elk topic is er wel weer gezeik geweest.
Jaa dat weet ik; maar het klinkt zo ongelovelijk negatief xD .
fallenangel3 schreef:@ Mel, ik heb rijbewijs he! Als je broer een keer een wedstrijd heeft kunnen we er wel een keertje heen gaan! Het enige wat ik dan van je vraag is een kleine bijdrage in de benzinekosten. Je moeder kan dan bijv. ook gewoon mee! Ik heb het aangeboden he

fallenangel3 schreef:????
Annie_ schreef:Nu begin jij weer negetief sabine
Melanieetjuh schreef:fallenangel3 schreef:@ Mel, ik heb rijbewijs he! Als je broer een keer een wedstrijd heeft kunnen we er wel een keertje heen gaan! Het enige wat ik dan van je vraag is een kleine bijdrage in de benzinekosten. Je moeder kan dan bijv. ook gewoon mee! Ik heb het aangeboden he
Meen je dat?![]()
Dat zou superdeduper zijn zeg!![]()
hihi daar wordt ik nerveus van. Heb die auto gisteren nog tegen een stoep aan laten knallen tijdens het vooruit inparkeren. Werdt echt vaag aangegaapt door de mevrouw van de auto naast me.... haha Sabinee__ schreef:Annie_ schreef:Nu begin jij weer negetief sabine
ik snap jullie niet hoor
Citaat:Ja tuurlijk! Ik weet dat jullie zelf nooit kunnen vanwege gebrek aan auto/rijbewijs dus vindt het echt niet erg om te rijden hoor! Moet je alleen niet op me gaan letten tijdens het inparkerenhihi daar wordt ik nerveus van. Heb die auto gisteren nog tegen een stoep aan laten knallen tijdens het vooruit inparkeren. Werdt echt vaag aangegaapt door de mevrouw van de auto naast me.... haha
Melanieetjuh schreef:Citaat:Ja tuurlijk! Ik weet dat jullie zelf nooit kunnen vanwege gebrek aan auto/rijbewijs dus vindt het echt niet erg om te rijden hoor! Moet je alleen niet op me gaan letten tijdens het inparkerenhihi daar wordt ik nerveus van. Heb die auto gisteren nog tegen een stoep aan laten knallen tijdens het vooruit inparkeren. Werdt echt vaag aangegaapt door de mevrouw van de auto naast me.... haha
Ik zal het zeker toelichten aan mn moeder! Lijkt me ontzettend gaaf en leuk!
. Had laatst de hele dag de auto tot mijn beschikking, maar ja meestal kom je toch niet buiten almere
. Ik leer het nu ook af om naar borden te kijken, de routes die ik rijd weet ik toch uit mijn hoofd
Astor schreef:Snoopy net begraven.....