Stef_Winston schreef:Ik weet trouwens niet zeker of ze niet gechipt is, maar ik dacht van niet. maar laten we maar weer ontopic gaan
Hoeft niet meer

Jullie zitten op 15 pagina's, dus ik verplaats het topic naar MHK

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Stef_Winston schreef:Ik weet trouwens niet zeker of ze niet gechipt is, maar ik dacht van niet. maar laten we maar weer ontopic gaan
Rascha schreef:Silvia van woonwagenkamp uit delft
Volgens mij is dat paard door haar man verkocht, en is zij nog paar x komen kijken, en daarna nooit meer geweest...
Was uit de tijd van onno...
Jorine_Falco schreef:IK MAG FALCO LEASENN!!! OMDAT IK BEN AFGEVALLEN!!!![]()
![]()
EEN WEEKJE MAAR DAN KA NIK GEWOON ELKE DAG RIJDEN!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar 'k moet van mijn pa dan nog we 3 kilo afvallen..Dat moest/wou mijn vader nml
Jorine_Falco schreef:IK MAG FALCO LEASENN!!! OMDAT IK BEN AFGEVALLEN!!!![]()
![]()
EEN WEEKJE MAAR DAN KA NIK GEWOON ELKE DAG RIJDEN!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar 'k moet van mijn pa dan nog we 3 kilo afvallen..Dat moest/wou mijn vader nml
Jorine_Falco schreef:Ikheb voor 5 vakken huiswerk + een repetitie.Stefe jiuj wordt toch altijd om 6 uur opgehaald?
Stef_Winston schreef:Jorine_Falco schreef:Ikheb voor 5 vakken huiswerk + een repetitie.Stefe jiuj wordt toch altijd om 6 uur opgehaald?
Ik moet 's avonds alle pony's knotte en 's middags de paarden en daarna alles voor de dag erna doornemen. Dus dat wordt wel wat later
Stef_Winston schreef:Jorine_Falco schreef:
Ik moet 's avonds alle pony's knotte en 's middags de paarden en daarna alles voor de dag erna doornemen. Dus dat wordt wel wat later
Ik moet dat ook doenIk zie je dan we om een uur of 9?
Citaat:Ik moet 's avonds alle pony's knotte en 's middags de paarden en daarna alles voor de dag erna doornemen. Dus dat wordt wel wat later
Citaat:Ik moet dat ook doenIk zie je dan we om een uur of 9?