Maar dat was iig in de meeste lessen zo hoor, meestal pakte je een paard van de vorige les of stond het al klaar in de stal. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar dat was iig in de meeste lessen zo hoor, meestal pakte je een paard van de vorige les of stond het al klaar in de stal.
) maar opzadelen, 9 vd 10 keer niet. Maargoed, het kan ook al langer dan 7 jaar geleden zijn geweest. Al denk ik van niet.
moet mn nieuwe verzorgpoownie nog effe leren kennen maar over een paar weken prik ik een datum Janse

Anthea schreef:Nee, het vierspan in boxtel. Was iig nog geen S-hoeve.

Silviabol schreef:doordeweeks ging het wel heel anders he, bij marjolijn dr eerste les stonden inderdaad de paarden altijd opgezadeld. Die les begon om 4 uur en veel kinderen waren te laat uit school om dan naast omkleden, naar de manege fietsen ook nog hun paard te kunnen poetsen en opzadelen.
Maar achter elkaar aan hobbelen kan ik me niet voorstellen
edit: volgens mij deed mayo de galop wel eens vaker vanuit een rijtje
Penny. 

StalNollie schreef:in Juni een rit organiseren, dat is de mooiste tijd,
wie wil er mee , en wie kan oude manege mensen nog meer vragen of ze zin hebben,
en laat weten welke datum geschikt is, mijn maakt het niet veel uit.

Chocotof schreef:Loya rijd al een hele poos niet meer.

) Natasjavegas schreef:prijsklasse in van minder belang wob ze moeten daar nu weg de boel gaat sluiten vana 1 juli is gezegd. Ik en mijn paardjes moeten daar nu weg heb idd geinformeerd bij uilenbroek hebben ze daar beetje ruime boxen dat jij weet??
kus kus