Maar ben het er wel mee eens dat er ietsjes minder off topic mag worden gepraat, hihi.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Shetjjee__x schreef:ik ben op hyves nu alleen nog maar lid van dingen die met de manege te maken hebben en van de Prissi-hyves!
hestejente schreef:Zijn Jolanda en Roos misschien ook geinteresseerd in wat basiskennis Spaans?
hestejente schreef:@ Tessa: wat is de prissi hyves?
josewoos schreef:hestejente schreef:Zijn Jolanda en Roos misschien ook geinteresseerd in wat basiskennis Spaans?
Haha ja hoor, maar ook hoe je het uitspreekt
LieZ_Horses schreef:mijn=onzehestejente schreef:@ Tessa: wat is de prissi hyves?
Van mijn hond!
! 
Citaat:Shetjjee__x schreef:
ik ben op hyves nu alleen nog maar lid van dingen die met de manege te maken hebben en van de Prissi-hyves!
LieZ_Horses schreef:
Gefelciciteerd!
x_kelsey_x schreef:x_kelsey_x schreef:Sorry roos! Komt door mij geloof ik!Pauline reageerde vol enthousiasme op mijn hallo!
dus ik zei aloha paulien!
en toen ginge iedereen spaans praten!
en andere talen!
[qoute]Oei, dat klinkt serieus kelsie!
[/quote]
LieZ_Horses schreef:hestejente schreef:@ Tessa: wat is de prissi hyves?
Van mijn hond!
Citaat:Paulien hou nou op met me kelsIE noemen!

LieZ_Horses schreef:Tessa, maak jij een Jip hyves?

LieZ_Horses schreef:Tessa, maak jij een Jip hyves?
hestejente schreef:jij moet weten waar je lid van wordLieZ_Horses schreef:Tessa, maak jij een Jip hyves?
Mag ik ook lid worden?
hestejente schreef:LieZ_Horses schreef:Tessa, maak jij een Jip hyves?
Mag ik ook lid worden?
LieZ_Horses schreef:hestejente schreef:
Mag ik ook lid worden?
Tuurlijk!
(Lekker Nurdo-achtig
) Maar, het is nu te donker voor m'n telefoon, dus 4 april komen er foto's van mij in galajurk met superhaar! 
)