Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. ATE schreef:JAAAH.....wij ookde meiden en ik ook hebben veel zin in de zomervakantie
. Ook Gezellie !!!
ATE schreef:Maar natuurlijk! Ga jij dan weer met paardenkamp onze slaapkamer reserveren???mag ate bij liquita van de zomer in de trailer ??? ene ook met paarde kamp ??? dan ben ik lekker vroeg met vragen
LIQUITA schreef:ATE schreef:Maar natuurlijk! Ga jij dan weer met paardenkamp onze slaapkamer reserveren???mag ate bij liquita van de zomer in de trailer ??? ene ook met paarde kamp ??? dan ben ik lekker vroeg met vragen
ik reseveer weer die kamer ATE schreef:Jaaah, dat zou wel leuk zijn. Dat moeten we snel een keer bespreken.hee liquita gaan we nog eens een strand rit maken ??niet zo n enge hoor waar ik meters naar beneden moet
LIQUITA schreef:ATE schreef:Jaaah, dat zou wel leuk zijn. Dat moeten we snel een keer bespreken.hee liquita gaan we nog eens een strand rit maken ??niet zo n enge hoor waar ik meters naar beneden moet
ATE schreef:wat kunnen wij ouwehoeren he haahahhahahahaha
ATE schreef:ja doen we als erik ons wil brengen
ATE schreef:Hhaha....LEUK, ik heb hem opgeslagen.deze foto van ate mag je voor volgende tropic weg gebruiken zo lief