schouwse ruiters topic....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mammaslamma

Re: schouwse ruiters topic....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 14:53

Cleo ging super, lekker tempo erin, galop ging goed, 1 keer verkeerd, maar dat mag de pret niet drukken, ze had 214 punten, geslaagd voor de F3 dus.
Het leuke is dat alle vriendinnen ook geslaagd zijn, vorige keer allemaal gezakt, dus een leuke opsteker deze keer.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-08 15:11

Leuk hoor, goed gedaan van Cleo, en ook weer lekker optijd terug..
Oh, ships, ik denk ergens aan Marion.. ik ga het zsm overmaken. Sorry, echt niet meer aan gedacht Bloos!

acacia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 17:02

mammaslamma schreef:
Cleo ging super, lekker tempo erin, galop ging goed, 1 keer verkeerd, maar dat mag de pret niet drukken, ze had 214 punten, geslaagd voor de F3 dus.
Het leuke is dat alle vriendinnen ook geslaagd zijn, vorige keer allemaal gezakt, dus een leuke opsteker deze keer.

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! hartstikke goed joh !! Ook voor dr vriendinnetjes ! Gefeliciteerd, dat is gebak vanavond he ?? Knipoog
Ben al 3x zeiknat geregend, Hans is met de kinders lekker naar het zwembad, ik ben heerlijk aan het niksen, even bokken en de was opruimen....lekker lui zondaggie. Haha!

AppaloosGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 17:39

shan schreef:
Een soort Idols maar dan voor ruiters. Haha!
Laurens van Lieren zoekt talent.

Zonde dat je niet door was Appaloosa Girl, vond je het wel leuk verder?

Had Cleo nog een beetje puntjes?

Ja vond het zeker wel leuk Lachen
Weer een ervaring rijker Knipoog

bokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 09:37

Hey JOW zillion is toch die obelisk merrie, waar je dan nu een jonge springhengst voor zoekt?
Heb je die ook al eens laten losspringen?

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 09:46

ja klopt, maar daar willen we zhivago voor. we hebben nog een 8 jarige nassau x fedor en daar zoeken we nog een jonge springhengst voor Haha!

zillion hebben we nog niet los laten springen, sieb rijd daar dressuur mee whihhi

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-08 19:32

Whoehoet, kreeg vandaag te horen dat we gratis een weekendje naar Duitsland mogen eind mei.. wat een zaligheid om bij de roompot te werken.Haha!

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 19:36

ik wil a.s. weekend naar weerterbergen!!! maa rkan nergens een last minute vinden!!!

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 19:42

Hee leuk, dat is altijd handig, zo'n werkgever.......
Neem je paard mee, kun je misschien nog leuke tochten maken, stal is er altijdwel te vinden ergens.

Vanochtend lekker gelest, mijn spaanse schone gaat langzaam aan beseffen dat hij 4 benen heeft en ze ook alle 4 moet gebruiken zoals het hoort........
Door de wind was hij wel flink fladderig,komt ie goed los van de grond, en omdat hij zo'n kort propje isw, rij je voor je het weet ineens de andere kant op, soort pirouetje, zeg maar.

Ben zo blij met m';n teugels, kan het iedereen aanbevelen, geen kramp meer op de gekste plekken, gewoon relaxt je teugels vast kunnen houden......

Nu gerritje meer moet werken, staat hij er s'middags echt bij alsof ik hem heb afgebeuld, lip op z'n knieen,lodderige blik in z'n ogen, lekker dier!

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-08 08:42

Jow schreef:
ik wil a.s. weekend naar weerterbergen!!! maa rkan nergens een last minute vinden!!!

Dat kan kloppen de WB zit barstensvol, al maanden.. maar bel vandaag even, als je tussen 9 en 13 uur belt heb je kans dat je mij aan de telefoon krijgt...0900 8810 en dan kijken we even of er ergens anders nog plaats is. Wij gaan dit weekend naar de Katjeskelder Haha!

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 10:01

ik werk tot half 1 dus kweenie of ik dat red.. of moet t ff onder werktijd doen Duivel

hoeveel zijn de prijzen nu ong?

bokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 12:45

Jippie we hebben net gehoord dat Annemieke toch naar het NK Z springen word afgevaardigd dus volgend weekend lekker naar Ermelo!

Marei

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 16:04

Tjonge,allemaal weekendjes weg Tong uitsteken
Wij moeten gewoon werrekuh.Tenminste,Henk werkt het meeste natuurlijk maar gezellig is het niet Verdrietig
Om dat te compenseren gaan we wel eens een doordeweekse dag weg,naar de Efteling of dierentuin.
Wel lekker rustig dan en geen lange wachtende rijen Vork

Trouwens heel tof voor Lana.Ze stond al eerder in de krant met al haar behaalde kampioenschappen( 7 dacht ik Wow! )en nu nog die nominatie bij LvL.Echt super voor haar Haha!
Shan je mag zeker trots zijn Haha!

Gister nog lekker met Spirit wat gedaan in de roundpen maar vandaag doe ik het maar niet.Ik denk niet dat ie me kan verstaan met die bulderwind Clown
Gelukkig blijft het wel droog hier..

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 17:03

Idd zeker heerlijk, al die weekendjes uit!
Tjongejonge wat een wind zeg, de jaarling en de shet waaiden uit hun verschoning (kwam goed uit met al die losse haren) Haha!
Al lijkt het me minder erg als dat ze voorspeld hadden.

Marei

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 17:10

Ha ha,zal je van opkijken als ze na de storm ineens in hun zomervachtje staan Tong uitsteken Scheelt wel een een paar borstelbeurten Tong uitsteken

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 19:08

jaaaaaaa we gaan naar vlierden!!!

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 19:57

Gezellig Jow, ff een weekendje rust, geen paarden te doen, lekker eten, en drinken.......

Ik tel ook de dagen(meivac), maar het schiet niet op, zodra het lekkerder weer wordt, gaat het snel.
Ik zat gisteren ook constant haar te happen, al die haartjes waaiden zo lekker in het rond en bleven aan mijn gezicht plakken, gaat wel snel met het verharen, hij is nu al minder gauw nat.

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 20:57

ja ga morgen nog ff fles wodka halen, chips en snoep in de aanslag en heeeeleee zaterdag shoppen in eindhoven.. ga volg week woensdag ook nog naar hypo.. wordt duur maandje... slik...
heb volg weekend met pasen concours.... hoop dat t 30 graden is, dan is sun op dr fijnst

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 21:32

De mijne is ook zo wisselend als het weer, in de winter een zeikerd, alles zien, horen en op in gaan, in de zomer is hij relaxt, schrikt nauwelijks, lekker slof slof.......
Heb hem zelfs in het begin wel es op Nerv Control gehad, maar had niet echt het idee dat hij daar rustiger van werd.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-08 21:41

Oh, ga je naar de Bikkels, muts, je had vanmorgen moeten bellen, had je mij aan de telefoon kunnen krijgen Haha!
Yay, Edie krijgt een andere kast, en een heeeeele grote kast. Ze gaat n.l die met Wendy delen.
Vandaag had ze les, en je ziet langzamerhand vooruitgang, en as dinsdag gaan ze met het viertal paarden beginnen met lessen. Ben erg benieuwd.
Nog een dag werken en dan naar de Katjeskelder...

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 11:47

ik begin 2 april met de shetjes, heb alleen geen idee wie er eigenlijk allemaal in zitten.. iig lana wel en anders fleur geloof ik? dat ventje van van der wekken? voor de rest moet ik t allemaal afwachten.

ja ik moest werken dus ging nie.... sowwy!!

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 12:24

Zover ik weet, zitten er in het shetten 4 tal, Denise van de Panne,Fleur Bordui,Kevin vd Wekken,Fabienne Schot, ik dacht dat er meer waren, maar ik weet ze zo even niet uit m'n hoofd.

Ik heb Cleo nog niet opgegeven, vind haar nog te klein en niet handig genoeg met onze shet, wie weet volgend jaar.......

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 12:28

hoe oud is cleo?? tis niet zo moeilijk hoor, tis ook een beetje spelenderwijs leren, anders draait ze toch stiekum een keer proeflesje mee ofzo..

denise is zeker dochter van esther?? fleur rijd op blacky toch?? fabienne kenk ook niet..

begreep dat ze rond de 7 ruiters kwamen?

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 12:46

Het zal best wel gaan, maar ze is net 7, ze lest al 2 keer per week, tis wel ff genoeg voor dér.....

Wat het grootste probleem zal zijn, de pony;s hebben al een wedsrtijdschema met Jan-Leen, die is in de zomer vaak weekenden op pad, dan zit ze zonder pony, en het oefenen is ook moeilijk, vaak geen vervoer door de weeks, dus allemaal beren op de weg...

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 12:57

begrijp ik, dat is vaak ook t punt... we beginnen vrij laat dus hoop dat ik ze klaar kan stomen voor 17 mei, ze hebben t allemaal nog nooit gedaan hihi. ik vind altijd wel grappig gezegd, van die aangeklede aapjes op een scheurpony die gewoon tussen de Z paarden door denderen haha.

vorig jaar moest ik er 3 doen dus moesten ze zelf ook een beetje losrijden, en dan gilden ze naar elkaar, met enen links en wie er ook reed moest wijken, was wel lache