RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xSwanHeart

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 17:40

Haha Tong uitsteken Ik ken het. Wacht maar tot er [ooit] 1 meter ligt, dan gaat'ie helemaal door 't lint.

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 17:06

Hebben er afgelopen maandag eigenlijk nog mensen gereden?

Karlijn_dv

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 16:05

Ik zou maandagochtend gaan rijden, maar er werd afgebeld..

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 17:06

Hoezo? Was er verder niemand voor de lessen? Tong uitsteken

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 16:40

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 17:45

Gefeliciteerd! Go jij! Go jij!

En ik heb zin in maandag! Heb gewoon al 2 weken niet meer gereden! En Eef hoe is het gegaan? Moest je nog op Rally of niet. Clown

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 19:48

Haha ja ik heb ook weer zin om te rijden! Welk dekje zal ik onder doen? HH Stripe lichtblauw, paarse dekje of mijn witte bont schabrak? Of zwart met gouden rand? Tong uitsteken

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 19:59

Kiest maar wat, donja Tong uitsteken
Ik heb zóooo'n zin in maandag! Haha!

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 20:10

Ik ook maar aan de ene kant ook weer niet.. Scheve mond SCHOOL...

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 22:16

Gefeliciteerrd met Kwal Haha!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 10:05

Tja, school... Maarja, daar moeten we allemaal maar doorheen.
Ik heb maandag in ieder geval altijd iets leuks om naar uit te kijken Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 10:08

Die HH Stripe lichtblauw, Donja! Die is echt mooi!! En nog gefeliciteerd met Kwal! Ga je maandag ook trakteren? Tong uitsteken Vingers aflikken

_Mara_ schreef:
En [***] hoe is het gegaan? Moest je nog op Rally of niet. Clown

Hihi, nee, gelukkig niet Tong uitsteken . Lijkt me wel een keertje leuk maar ik denk dat ik dat nog niet kan. Als ik hem nog niet eens netjes en zonder gebok door de bak kan rijden, dan gaat dat springen niet goed denk ik. Bloos Daarvoor moet mijn springtalent eerst maar eens boven komen borrelen (alsss ik dat heb Bloos )

Gisteren mocht ik op Sydney! Daar was ik heel blij om. Springen vind ik altijd een beetje spannend, maar nu eigenlijk helemaal niet, omdat ik dacht dat Sydney wel braaf zou zijn (en dat was hij ook Lachen ). Het is een leuke pony trouwens, hoor!! Maar ik vond hem nog best lastig. Als je de teugels op maat neemt dan loopt hij meteen 'aan de teugel', nou ja, zo moet je het eigenlijk niet noemen. Hij kropt zich op en dat moet natuurlijk niet, dus ik moest proberen om hem meer mijn hand te laten volgen. Moeilijk!! Maar wel leuk. Op een gegeven moment ging het nog steeds niet helemaal fantastisch maar in ieder geval wel een stuk beter Lachen

En toen ging ik voor het eerst in mijn leven over de nieuwe hindernissen heen Vork ! Hij was hartstikke braaf, nooit gedacht dat ik springen zo leuk zou vinden Bloos Haha!, hihi! Het was echt gewoon lekker springen, lekker ontspannen eroverheen Lachen . Ik vond het echt heel leuk! Aan het eind van de les kwamen Hanna en Marjolijn nog even in de binnenbak rijden omdat het buiten zulk heeeeerlijk weer was. Marjolijn vroeg of zelfs ik er niet af was gevallen Clown Bloos Haha! , ghehe. Nee, zelfs ik niet. Tong uitsteken Er was wel een andere zandruiter omdat Oppy weigerde, maar verder ging het hartstikke goed bij iedereen vond ik Lachen .
Toch gaat er niets boven de maandag-om-zes-uur-les Tong uitsteken Vork

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 11:30

ik wil ook weer es springen!!! Doen we jammergenoeg vrijwel nooit...

Nou ik ben heel benieuwd hoe rally maandag zich gaat gedragen want vandaag deed hij zn bijnaam zeker weer eer aan! Hij was op stal al niet echt vrolijk, had geloof ik weinig zin om wat te gaan doen. In de bak was hij niet zo best aan mn been en elke keer dat ik hem een tikje gaf ging zn hoofd de lucht in en ging hij rennen, de etterbak! Hoezo onder het werk proberen uit te komen? Supergevoelig op andere paarden, als er iemand te dichtbij kwam volgens meneer dan deed hij hetzelfde...En kleine voltes voor de helft keurig lopen en de laatste helft flink afsnijden... dat soort truukjes. uiteindelijk liep ie best prima alleen ging het in de galop mis... islotti zat namelijk precies naast me in de bocht en tja dan gaat hij in protest! Bokken, gelukkig niet bewust tegen de bakrand aan, en vervolgens onbestuurbaar! Dus maar ff op de kleine volte en opnieuw, toen ging et prima. Maar meneer had het toen helemaal in zn kop, ging weer flink tekeer in de rechtergalop! Lag dr bijna naast.... Dus maar eventjes in mn eentje na de rest... Met superveel druk en been lukte het gelukkig toch nog en gaf hij zich maar over. De draf daarna liep hij super! Maar hij maakte iedereen weer flink aan het schrikken want ze verwachten het geloof ik niet meer... Haha!
Het waaide trouwens ook wel flink... denk dat ie gewoon een baaldag had!

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 12:19

Marleen: Dankje!
Ik wil ook wel springen! Heel graag, Kwal kan er alleen niets van Tong uitsteken Ze galopperd, denkt hee een hindernis, laat ik maar eens springen Tong uitsteken
We moeten gewoon nog oefenen Tong uitsteken

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 19:44

Jeetje Rallywood was dus weer lekker ondeugend bezig geweest Nagelbijten / Gniffelen Hij had dr blijkbaar echt geen zin in!

Evelien, leuk dat springen ook leuk was. Is Sydney dat witte ponytje?

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 20:55

Evelien: weet ik nog niet Tong uitsteken Koe

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 09:24

QualityLover schreef:
Marleen: Dankje!
Ik wil ook wel springen! Heel graag, Kwal kan er alleen niets van Tong uitsteken Ze galopperd, denkt hee een hindernis, laat ik maar eens springen Tong uitsteken
We moeten gewoon nog oefenen Tong uitsteken

Haha, Bravour dan Tong uitsteken Nee, dát is een goed springpaard *ahum*
Maar hij is wel cooool Cool Tong uitsteken

Ja, sydney is die witte Knipoog Die ene die best wel een beetje boel op Furie lijkt Lachen

Trouwens, ik was gister rijden in't bos, en die knol kreeg 't ineens in z'n bol joh Gaaaap
Ben nog nooit zó hard door 't bos gecrossd. Vanaf huis was 'ie weg, en pas toen we
een half uur later terugkwamen stond 'ie weer stil. Geez ¬¬ En ik maar denken dat het
een braaf paard was. [Ellert] Hoofd in de lucht en huppeteee, wég was meneer Gaaaap *shock*

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 12:23

Haha ben je nog wel helemaal heel, Marjolein? Tong uitsteken

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 15:56

Ja, dat nog wel, haha Tong uitsteken
'k Ben vandaag maar niet gaan rijden, want ik had nog wel een beetje last van m'n rug... Boos!

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 16:01

Ohw dan hoop ik dat het morgen over is! Lachen

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 16:43

Ja, zal wel Knipoog En anders, dan moet ik er maar doorheen hoor!
Of Bravour moet gewoon héeeel braaf zijn Tong uitsteken

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 14:39

Haha ja!

Als ik Kwal wil laten wennen aan bitloosrijden, kan ik dan een halster met teugels en gewoon het hoofdstel erover heen doen? Ik denk niet dat het echt lekker zit. Wat denken jullie?

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 16:21

erg lastig.. dat zit idd niet lekker en die druk wordt dan ook niet goed verdeeld.... Ik ben met mijn fjord gewoon "cold turkey" gegaan maarja dat kon met hem ook makkelijk! Volgens mij is kwal niet altijd even schattig of wel? Dan lijkt me dat geen optie... Dan zul je toch idd zoiets moeten doen om het uit te testen zodat je bij nood toch naar het bit kan grijpen!
Kan je niks vinden op websites zoals paardnatuurlijk? bitloos.nl?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 21:15

Het is weer maandagavond, dus tijd voor een verslagje Tong uitsteken Slim . Ik had al de hele dag enorm veel zin in vandaag, lekker weertje en zo Cool . En ik mocht vandaag op Partyman!! Hij was hartstikke braaf en hij zat heeeeeeerlijk! Ik vond het nog wel een beetje spannend omdat ik de vorige keer van hem af was gevallen Bloos , maar ook de galop ging gelukkig goed. Na de galop gingen we nog een half uurtje buiten rijden, het was echt heel lekker weer, behoorlijk warm en een zonnetje er bij Cool . Gelukkig was hij laatst ook al in de buitenbak gereden en hij was hartstikke braaf. Wel een beetje fris maar niet bang voor het huisje of zo. Totdat… Tong uitsteken
... We middendraf moesten doen. Ik weet niet precies waar het door kwam, achter mij hoorde ik hoefgetrappel (lees: gedender Tong uitsteken ) van Bravour, maar volgens Ini kwam het omdat Ini met een zweep bewoog. Rallywood deed z’n bijnaam zaterdag eer aan, Partyman overtrof dat door niet z’n bijnaam maar gewoon z’n gewone naam eer aan te doen: hij ging even een feestje bouwen Haha! . Ik was net aan het denken dat hij zo fijn was en dat het zulk lekker weer was toen hij opeens een sprintje trok en wat handstanden ging doen. En voor ik het wist lag ik alweer op de grond, hihi. Partyman dacht: etenstijd!!! Dus die rende naar stal, hihi Vork . Dit keer viel ik toch wat handiger dan de vorige keer dus ik heb ook nergens last van eigenlijk Lachen . Daarna was hij trouwens ook hartstikke braaf en fijn. Maar gewoon een beetje wakker. Ik heb wel heel lekker gereden verder, echt een leuk paard is het! Maar op zich vind ik het ook wel leuk als ik gewoon op hem blijf zitten in de les Bloos , ghehe. Maar goed, het levert ons wel weer een traktatie op Vingers aflikken Lachen
Ik heb vandaag niet zo op de anderen gelet, maar volgens mij ging het bij iedereen wel goed Lachen !! Alleen Bravour was uiteraard weer een beetje opvallend, hihi. Ik blijf het knap van je vinden, Marjolein. Toch was ik stiekem heel blij dat ik niet tegelijk met jou hoefde te galopperen Tong uitsteken

En Donja wat heb je een cool dekje met je Q en het hartje erop Pling

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 14:07

Hihi Dankje Evelien!

Marleen, nee Kwal is niet altijd zo'n schatje, ze wilde zelfs Bravour aanvallen :s Vaag beest Tong uitsteken Ik denk er idd hetzelfde over, dat het niet lekker zit en de druk niet helemaal goed komt. Met wat voor bitloos hoofdstel rijd jij dan? Ik heb gewoon een iets te klein halster met teugels Vork [iets te klein = net iets te strak om lekker te zitten in het weiland Knipoog ]

Marjolein Afgod super knap OK dan! hoe jij met Bravour rodeo rijd! Vork

xx Donn en Kwalheelsmal!