Ik ken het. Wacht maar tot er [ooit] 1 meter ligt, dan gaat'ie helemaal door 't lint. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ken het. Wacht maar tot er [ooit] 1 meter ligt, dan gaat'ie helemaal door 't lint.

SCHOOL...
_Mara_ schreef:En [***] hoe is het gegaan? Moest je nog op Rally of niet.
. Lijkt me wel een keertje leuk maar ik denk dat ik dat nog niet kan. Als ik hem nog niet eens netjes en zonder gebok door de bak kan rijden, dan gaat dat springen niet goed denk ik.
Daarvoor moet mijn springtalent eerst maar eens boven komen borrelen (alsss ik dat heb
)
). Het is een leuke pony trouwens, hoor!! Maar ik vond hem nog best lastig. Als je de teugels op maat neemt dan loopt hij meteen 'aan de teugel', nou ja, zo moet je het eigenlijk niet noemen. Hij kropt zich op en dat moet natuurlijk niet, dus ik moest proberen om hem meer mijn hand te laten volgen. Moeilijk!! Maar wel leuk. Op een gegeven moment ging het nog steeds niet helemaal fantastisch maar in ieder geval wel een stuk beter 
! Hij was hartstikke braaf, nooit gedacht dat ik springen zo leuk zou vinden
, hihi! Het was echt gewoon lekker springen, lekker ontspannen eroverheen
. Ik vond het echt heel leuk! Aan het eind van de les kwamen Hanna en Marjolijn nog even in de binnenbak rijden omdat het buiten zulk heeeeerlijk weer was. Marjolijn vroeg of zelfs ik er niet af was gevallen
, ghehe. Nee, zelfs ik niet.
Er was wel een andere zandruiter omdat Oppy weigerde, maar verder ging het hartstikke goed bij iedereen vond ik
.
Ze galopperd, denkt hee een hindernis, laat ik maar eens springen 
Hij had dr blijkbaar echt geen zin in!
QualityLover schreef:Marleen: Dankje!
Ik wil ook wel springen! Heel graag, Kwal kan er alleen niets vanZe galopperd, denkt hee een hindernis, laat ik maar eens springen
We moeten gewoon nog oefenen
Nee, dát is een goed springpaard *ahum*

Die ene die best wel een beetje boel op Furie lijkt 

*shock*

En anders, dan moet ik er maar doorheen hoor!
. Ik had al de hele dag enorm veel zin in vandaag, lekker weertje en zo
. En ik mocht vandaag op Partyman!! Hij was hartstikke braaf en hij zat heeeeeeerlijk! Ik vond het nog wel een beetje spannend omdat ik de vorige keer van hem af was gevallen
, maar ook de galop ging gelukkig goed. Na de galop gingen we nog een half uurtje buiten rijden, het was echt heel lekker weer, behoorlijk warm en een zonnetje er bij
. Gelukkig was hij laatst ook al in de buitenbak gereden en hij was hartstikke braaf. Wel een beetje fris maar niet bang voor het huisje of zo. Totdat… 
) van Bravour, maar volgens Ini kwam het omdat Ini met een zweep bewoog. Rallywood deed z’n bijnaam zaterdag eer aan, Partyman overtrof dat door niet z’n bijnaam maar gewoon z’n gewone naam eer aan te doen: hij ging even een feestje bouwen
. Ik was net aan het denken dat hij zo fijn was en dat het zulk lekker weer was toen hij opeens een sprintje trok en wat handstanden ging doen. En voor ik het wist lag ik alweer op de grond, hihi. Partyman dacht: etenstijd!!! Dus die rende naar stal, hihi
. Dit keer viel ik toch wat handiger dan de vorige keer dus ik heb ook nergens last van eigenlijk
. Daarna was hij trouwens ook hartstikke braaf en fijn. Maar gewoon een beetje wakker. Ik heb wel heel lekker gereden verder, echt een leuk paard is het! Maar op zich vind ik het ook wel leuk als ik gewoon op hem blijf zitten in de les
, ghehe. Maar goed, het levert ons wel weer een traktatie op

!! Alleen Bravour was uiteraard weer een beetje opvallend, hihi. Ik blijf het knap van je vinden, Marjolein. Toch was ik stiekem heel blij dat ik niet tegelijk met jou hoefde te galopperen 
Ik denk er idd hetzelfde over, dat het niet lekker zit en de druk niet helemaal goed komt. Met wat voor bitloos hoofdstel rijd jij dan? Ik heb gewoon een iets te klein halster met teugels
[iets te klein = net iets te strak om lekker te zitten in het weiland
]
super knap