Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) hilarisch
kitty_gomez schreef:Mijn eerste bosritje was op rambo met danielle.

Stoer ding *ahum*
) 

Anders nog ff x mailen
lampjerulez schreef:Ik weet nog dat ik met me allereerste kamp op pieter frans naar het bos ging.![]()
ik was 12, en we gingen galoperen en baf vloog zo de bosjes in (naja pieter ging de bosjes in en ik zat er op) hilarisch
Bosjesman. astridXlaura schreef:lampjerulez schreef:Ik weet nog dat ik met me allereerste kamp op pieter frans naar het bos ging.![]()
ik was 12, en we gingen galoperen en baf vloog zo de bosjes in (naja pieter ging de bosjes in en ik zat er op) hilarisch
Herkenning,Bosjesman.

): Ik reed bij de strandrit op Miss Ambition. De eerste keer dat we over het strand in rengalop gingen lag ze voorop met Super Sonic. Alleen daarna werd ze een beetje moe en ging ze wat trager. Wat wel logisch was, want de eerste keer gooide ze alle snelheid eruit
. Wendy(instructrice) reed toen mee op haar eigen paard; Cubali. Dat is echt een super vet paard! Op wie reden jullie?
. Maar het is toch Cubali en niet Cubari(of was het een typfout?)? Arabieren zijn trouwens zulke mooie dieren!!!
)