Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
incalover schreef:Emmaa_ schreef:
Met Inca gaat het wel goedkomen.
hoe bedoel je ?
.
Emmaa_ schreef:Dat kan wel, maar ze is ook nog eens heel arrogant, moet je ff verder lezen, ze gaat op zo'n klein shetlandertje met sporen en dan ook nog eens met een zweepje, dan denk ik al, tja. En ze is heel wijsneuzerig, stond ik Kartouch op te zadelen, gaat ze mij even de les wijzen dat ik rustig moet doen met haar hoofdstel, ik stond daar gewoon, haar hoofdstel in te doen, ze had verder helemaal geen problemen, en dan hoor ik ineens geschreeuw dat ik rustig moet doen...

Emmaa_ schreef:Dat kan wel, maar ze is ook nog eens heel arrogant, moet je ff verder lezen, ze gaat op zo'n klein shetlandertje met sporen en dan ook nog eens met een zweepje, dan denk ik al, tja. En ze is heel wijsneuzerig, stond ik Kartouch op te zadelen, gaat ze mij even de les wijzen dat ik rustig moet doen met haar hoofdstel, ik stond daar gewoon, haar hoofdstel in te doen, ze had verder helemaal geen problemen, en dan hoor ik ineens geschreeuw dat ik rustig moet doen...
.
Sabinee__ schreef:het gaat om haar gedrag hoor.
jij hebt haar zeker nog nooit gezien?
. incalover schreef:Emmaa_ schreef:Het is de debiel Lisa, die niet normaal kan praten en spuugd
ah.. zo zielig voor haar hoe jullie doen.
misschien kan ze er wel niks aan doen ..
(schiet ook even een nice picture of Hitstar
! ) Manon_S schreef:Emmaa_ schreef:Dat kan wel, maar ze is ook nog eens heel arrogant, moet je ff verder lezen, ze gaat op zo'n klein shetlandertje met sporen en dan ook nog eens met een zweepje, dan denk ik al, tja. En ze is heel wijsneuzerig, stond ik Kartouch op te zadelen, gaat ze mij even de les wijzen dat ik rustig moet doen met haar hoofdstel, ik stond daar gewoon, haar hoofdstel in te doen, ze had verder helemaal geen problemen, en dan hoor ik ineens geschreeuw dat ik rustig moet doen...
Ja bij mij ook.
Als ik opbouwend commentaar geef aan haar gaat ze me gelijk afzeiken.
''Hou je bek tr,ut''' Vliegt mn oren langs..
PB!!!! fallenangel3 schreef:Laura ga der dan niet verder op doorPB!!!!
fallenangel3 schreef:Laura ga der dan niet verder op doorPB!!!!
Sabinee__ schreef:fallenangel3 schreef:Laura ga der dan niet verder op doorPB!!!!
Hoezo mogen we niet zeggen wat we van haar vinden?
Doet ze ook net zo hard over ons hoor.
Ohh ja. Vergeet de middelvinger niet!
Die ze continu naar iedereen opsteekt!
.