Alleen heeft mijn "lieftallige" ex die toegeïgend..

Was echt een superding vind ik.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

esther_sonja schreef:Heey Ik zoek nog een leuk topic waar ik gezellig mee kan kletsen
Mag dat misschien hier?![]()
In een ander topic was het niet erg gewenst dat ik mee kwam praten , vanwege dat ze een hechte groep waren..
Zou ik hier misschien gezellig mee mogen beppen?

dit topic is namelijk bedoeld voor stalgenootjes op Stalling 't Einde in Schiedam Noesie schreef:Tis wat hier met iedereen!
Als jullie t bij je houden krijg ik t niet!
Heb vandaag 2 paardjes gereden! Goed he
Vanmorgen met Viool buiten gereden toen t nog niet zulk vies weer was.. toen naar school geweest en vanmiddag lekker Donna gereden! Ze was weer errug braaf!
Squit: ben jij Wendy Scheffers? Kan t niet goed zien namelijk op de foto bij hyves

(niet vervelend bedoeld hoor... ik heb nl. wel een binding met die regio... ik ging vroeger altijd op vakantie in Borne, reed in Zenderen... we gingen ook regelmatig naar Almelo met de paarden en naar Delden...
)
beter maakt ze zelf een HK-Topic over mensen uit Almeloooo...

ik zal van de week langs de dierenwinkel gaan en koekies kopen... dan kan ik haar eens meeten...
(mag Sh!t dan ook een koekie Gaab?) 

Weet niet of m'n tante het leuk vind dat we d'r af en toe vernoemen, haha 
Liesje89 schreef:WEL OP TIJD WEG GAAN HE KELLYYYYY
Lipica gaat om 1 uur dicht, hahahahaha![]()
![]()
En doe onderweg even de groetjes aan wica's![]()
![]()
)
Liesje89 schreef:
Carla_ schreef:hOoii
ben beetje laat (A) maar had niet door dat ik een berichtje had
kan misschien tog beter ict gaan sturderen:S kan ik misschien ook eens normaal dingen van een computer begrijpen:O!
maar ik ben van de partij!!
vin het een goed topic!

Goed dat je op tijd was