Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
_Sammy_ schreef:hmmm hoezo?? ik ga na het eten en dan alleen heel ff mesten en heeel snel weer naar huis en dan ben ik er vrijdag gezellig de hele avond en wil je gelijk me schema weten?
zaterdag ook de hele dag maar dan ga ik poetse enzo..
en zondag ben ik er ook de hele dag en volgende week ben ik vroeg uit behalve dinsdag en donderdag want dan ga ik sávond bowlen en naar loco
Rheintax schreef:maus haal jij straks paarden binnen?wordt onweer hoorde ik op radio.
Rheintax schreef:joepie bladzijde 16!
_Sammy_ schreef:bowlen op dinsdag...
ik haal ze wel binnen als ze nog niet binnen staan mag dat
ja maar denk dat jij dan eerder bent ik zie wel als ze buiten staan haal ik ze snel binne.. _Sammy_ schreef:ja maar 1 is ook van je zusja maar denk dat jij dan eerder bent ik zie wel als ze buiten staan haal ik ze snel binne..
moet zo gaan naar hmm biologie en wiskunde,, Rheintax schreef:van mij mag je ook binnen halen hoor.
Ik ga snel moet om 1400 beginnen. Ahum
Rheintax schreef:van mij mag je ook binnen halen hoor.
mauss schreef:Rheintax schreef:van mij mag je ook binnen halen hoor.
mag je wel heel erg opschieten en die wil ik dan ook wel binnen halen hoor
Rheintax schreef:van mij mag je ook binnen halen hoor.
_Sammy_ schreef:mauss schreef:
mag je wel heel erg opschieten en die wil ik dan ook wel binnen halen hoor
als je er eerder bent en het regend enz wil je die van mij dan assssssjeeeblieft binnen halen??? gister is hij ook binnengehaald door gijs hij staat vooraan voelt zich denk niet zo lekker..
mauss schreef:Rheintax schreef:
als je er eerder bent en het regend enz wil je die van mij dan assssssjeeeblieft binnen halen??? gister is hij ook binnengehaald door gijs hij staat vooraan voelt zich denk niet zo lekker..
tuurlijk wil ik die van jou ook binnen halen hoor
Rheintax schreef:als je er eerder bent en het regend enz wil je die van mij dan assssssjeeeblieft binnen halen??? gister is hij ook binnengehaald door gijs hij staat vooraan voelt zich denk niet zo lekker..
_Sammy_ schreef:mauss schreef:
tuurlijk wil ik die van jou ook binnen halen hoor
Je bent een schat...
_Sammy_ schreef:ik ga xxjes..
mauss schreef:he sam
heb je toch je douche gehad he
_Sammy_ schreef:mauss schreef:he sam
heb je toch je douche gehad he
whaha hmm nee geen goeie
mauss schreef:_Sammy_ schreef:
whaha hmm nee geen goeie
ik wil je alsnog een goede geven hoor