Maar mijn oom heeft wel veel brevetten

Het zicht was geweldig, veel koraal, (en dolfijnen, maar dat was ergens anders, haha
) en visjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) en visjes
Ik ga weer, kep mega koppijn

Hackie schreef:Ik ga weer, kep mega koppijn

Sanniiy16 schreef:Wat een stilte hier zeg!
zit ik eens wat langer dan 5 minuten achter me computer en dan is er gewoon niemand
hahaha
banketstaaf weer hoor
Sanniiy16 schreef:ow okee
succes ermee:P
ik ga maar even douchen en daarna naar een straat bbq

Maisie start officieel als Saartje van 't Vöske en moet als eerste van haar eigen rubriek (gelukkig kan ik nog spieken bij de 1 jarige hengsten en merrie-veulens
). benookduiker schreef:Sanniiy16 schreef:Wat een stilte hier zeg!
zit ik eens wat langer dan 5 minuten achter me computer en dan is er gewoon niemand
hahaha
banketstaaf weer hoor
Nee hoor ik ben er een tijdje aanwezig maar ik heb ook een procescomputer in de gaten houden
want ik werk op dit moment.
LIQUITA schreef:Zo...en dan ga ik nu maar weer een nieuwe Foto collage proeberen te maken...Tot laterszzzz!!!

LIQUITA schreef:Zo...en dan ga ik nu maar weer een nieuwe Foto collage proeberen te maken...Tot laterszzzz!!!

Sanniiy16 schreef:Wat een stilte hier zeg!
hahaha
banketstaaf weer hoor
[/quote]xan schreef:LIQUITA schreef:Zo...en dan ga ik nu maar weer een nieuwe Foto collage proeberen te maken...Tot laterszzzz!!!
Heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeel succes.
En tussentijds saven !!!!![]()
![]()
![]()

Shenavallie schreef:Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! De officiële catalogus voor de Haflingerkeuring is binnen!!!!!![]()
Heel raar om jezelf erin te zien staan en nog vreemder om even verderop je eigen paardje in de rubriek tegen te komen...!Maisie start officieel als Saartje van 't Vöske en moet als eerste van haar eigen rubriek (gelukkig kan ik nog spieken bij de 1 jarige hengsten en merrie-veulens
).
), niet alleen omdat ik aan een kant niet zo goed hoor (Wat?????
) en aan de andere kant omdat ik gespitst ben op de naam "Maisie". Oh ja, mijn vader gaat mee, maar die is aan beide kanten machinedoof...

Shenavallie schreef:@Xan: Heb je Xandra nog op het land gezet? Ik zag haar daar straks (nog) niet staan (was ongeveer om een uur of half 6).
benookduiker schreef:Shenavallie schreef:Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! De officiële catalogus voor de Haflingerkeuring is binnen!!!!!![]()
Heel raar om jezelf erin te zien staan en nog vreemder om even verderop je eigen paardje in de rubriek tegen te komen...!Maisie start officieel als Saartje van 't Vöske en moet als eerste van haar eigen rubriek (gelukkig kan ik nog spieken bij de 1 jarige hengsten en merrie-veulens
).
zo 2 namen![]()
![]()
![]()
van de naam Saartje (dat vind ik nou echt geen naam voor een paard).

Shenavallie schreef:Ik zal het wel niet horen (Miep kennende), niet alleen omdat ik aan een kant niet zo goed hoor (Wat?????
) en aan de andere kant omdat ik gespitst ben op de naam "Maisie". Oh ja, mijn vader gaat mee, maar die is aan beide kanten machinedoof...
![]()
en wie is Miep nou weer 
Hackie schreef:Sanniiy16 schreef:ow okee
succes ermee:P
ik ga maar even douchen en daarna naar een straat bbq
Ah leuk hoop niet dat de regen voor je doorzet
En voor Meelen ook niet haha

xan schreef:Meelen, het is toch nog geen 24.00 uur !
Je bent te vroeg![]()