Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Azzaro schreef:hey allemaal
zijn jullie al wat verder gekomen? Im mis de manege ook nog steeds zat er toevallig gister aan te denken. Heb zelfs nog lesgegeven enzo. Lekker met bandit naar buiten
Binckydenice schreef:Ik vindt ook dat we een supertijd hebben gehad op de manege, het was altijd gezellig en er was altijd wel iets te beleven. Daarom was iedereen er ook altijd denk ik hihi.
Barbara: Hoe kan ik die ruzie nou vergeten? Weet je ook nog die ruzie toen John iemand in elkaar wou gaan slaan? Hihi toen waren wij les aan het rijden en in de kantine ging het helemaal mis, was net een groot tv-beeldscherm daar in de kantine haha... Ik mis het ook hoor de manege, we hebben het leuk gehad... En als Binck groot genoeg is dan komen we wel een keetje een mooi bosritje maken ofzo?

Binckydenice schreef:Ja, maar veel zijn al bekend hé zoals:
- Candy
- Napoleon
- Joris
- Datinka
- Winnie
Volgens mij is Wiske toen naar de slager gegaan doordat deze een ongenezelijke kogel had, deze was volgens mij versleten en zal niet mer goed komen...
Binckydenice schreef:Hey,
ja natuurlijk is het leuk om de foto's te zien.. Laat eens een foto van jezelf zien, ben nogal nieuwsgierig wie je bent....
Sabbalicious schreef:Binckydenice schreef:Hey,
ja natuurlijk is het leuk om de foto's te zien.. Laat eens een foto van jezelf zien, ben nogal nieuwsgierig wie je bent....
haha okee, ik ga nu naar de paarden, zet ik er vanavond eentje op
Azzaro schreef:ja ik ben ook wel benieuwd wie je bent

Binckydenice schreef:Hoelang geleden zijn deze foto's gemaakt?
Sabbalicious schreef:zo na een zooitje mapjes doorzoeken op zolder.
zaten ze natuuuuuuurlijk in het allerlaatste mapje dat ik pakte![]()
Ik heb een foto van Wiske, voor wie haar nog kent..
Candy, Mystery en Joris denk ik, ik weet t niet allemaal zeker..
2 van Candy
Mystery en Joris
en Wiske
Zijn er nog mensen die wat weten over Wiske, ik was al een tijd
van de manege af voor ze stopte..