tot morgen allemaal
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

madelon31 schreef:maar ik ga nu echt hoor naar mijn bedje heb toch iedere morgen weer moeite met opstaan hoor!
Ben ik dan de enige die daar last van heeft???
Jullie zitten altijd maar zoooo lang en laat nog te bokken...
Falli schreef:Nou ik heb mijn les overleefd.. en ik moet heel eerlijk zijn dat Aniet erg veel rekening met me heeft gehouden.. ze liet Joepie bokken als Champ het niet zag en ze heeft Joepie ook nog een keer op de noodrem gezet!! mijn dank is groot Aniet.. Mijn les ging verder erg goed.. Verder weining nieuws eigenlijk!
Marieke_ schreef:zondag pas weer madje... je bent er ook nooit
tot morgen allemaal
Marieke_ schreef:ik hou ook van slapen... maar bij een slaaptekort probeer ik dat zoveel mogelijk in de ochtend in te halen... en niet s avonds
Falli schreef:Ik doe een combi en die is zeker aan te raden!! buiten het feit dat zwarte altijd geld hebben.. heb ik vandaag van aniet geleerd!!
madelon31 schreef:Falli schreef:Ik doe een combi en die is zeker aan te raden!! buiten het feit dat zwarte altijd geld hebben.. heb ik vandaag van aniet geleerd!!
Is dat zwart geld??????
Ik heb alleen wit geld![]()
Marieke_ schreef:hahah ja ik ken t ... heb vorig jaar fulltime gewerkt... kon ik alleen in t weekend uitslapen... het is pittig
madelon31 schreef:Is dat zwart geld??????
Ik heb alleen wit geld![]()
die daar toch geen verstand van hebben en het woord watermerk vaak niet eens uit kunnen spreken laat staan de betekenis ervan weten }>
Falli schreef:Nee natuurlijk niet!! wij zijn altijd bij je.. sluit je aan in de kring van het kindeke jezus!
AnitaJoeri schreef:fallon is blond schreeuwt dat ze met haar benen naar haar handen rijd hihi
curacou bonbon is heeeeeeeeeeerlijk en ook nog lekker wijntje erbij.
Morgenavond ga ik Sam ophalen.Ben benieuwd.