Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Alrun__ schreef:In Houten (een beetje laat maarja) ging alles echt helemal fout!!!! Gingen we de verkeerde kant op waardoor iedereen naast iemand anders kwam, en een reserve voorop kwam... Fijn...Verder zat alrún (mijn ijsco) lekker vrolijk te tölten en ging hij in galop alleen maar hard, en hield een paar mensen in zodat ik uiteindelijk voorop kwam.. heel gedoe.. Maar toch zijn we nog 2e gekomen!!! De jury zag niets:S Hoe ze dat doen?? Geen idee... Achja, maar eventjes zorgen dat het bij de kampioenschappen goed gaat. De vrolijke tölter is er dan niet bij, aangezien ze alleen maar sneller en sneller wilt...
baukje_b schreef:Wie hebben er allemaal NK in Assendelft 20 mei?:D
baukje_b schreef:Wie hebben er allemaal NK in Assendelft 20 mei?
dlientjuh schreef:baukje_b schreef:Wie hebben er allemaal NK in Assendelft 20 mei?:D
moi
Dooortje schreef:baukje_b schreef:Wie hebben er allemaal NK in Assendelft 20 mei?
Ik ook, m'n 2e NK. Hierna ga ik denk ik stoppen met de carrousel en de groep waar ik nu in rijd maar misschien later ooit nog in een andere groep weer beginnen!
baukje_b schreef:Cool!![]()
In welke groep zit je?
Cheveyo schreef:is dit soms alleen voor wedstrijdruiters??
Cheveyo schreef:Hoi, ik ga volgende maand beginnen. Zal meedoen met mijn Tinker naast een andere Tinker. Ben heel benieuwd hoe het zal gaan. Mijn laatste keer daarvoor is ik denk een jaar of 17 terug.