Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Renee__ schreef:Hoe ging longeren?

(Wie wil dat nou niet
)
Want dan doe ik daar toch ook niks..
Mag ook wel veel verschillende dingen doen...

(nouja eigenlijk niet
)
)
)
Ik kan wel rijden, naja wat je kunnen noemt 

Laat je het weten als je mag rijden?

Ik moet hem alleen wat meer nog laten werken vind ik zelf. Maar ik moet ook nog een beetje aan hem wennen natuurlijk. En hij loopt best weinig, dus ik zal er ook niet altijd op kunnen ofzo.
Iig wil ik Ced nu wel wat vaker gaan rijden en ontdekkenz egmaar.
Hij ziet er in elk geval wel superbraaf uit 

Heb zelf jaren op stal jasper gereden en de eigenaresse ook dus ik vind het wel leuk om daar weer te komen, heb er goede herinneringen
Heeft iemand Jackson misschien al gesignaleerd?
Hert0g schreef:Ja je kiest dus op wie je de week erna wil.
Ze proberen dan je erop te zetten, maar het kan natuurlijk niet altijd.
Cedric is echt een braverd en zelfs bij mij begon hij wel wat te zakken. Hoe ik hem heb meegemaakt dus, loopt ie hartstikke netjes en braaf en haalt ie niks uit. Hij ging alleen dan een beetje rennen doordat hij niet snapte wat ie nou moest doen met dat wijken.
Hij is een hele tijd kreupel geweest, dus ik denk dat dat weer rustig aan wordt opgebouwd.![]()
Ik vind het leuk hoor om je vragen te beantwoorden!
Dus kom maar op.

Eliine schreef:Krijg net te horen dat mijn (ex)bijrijdpaard (verzorg m nu n tijdje niet meer ivm pfeiffer) naar Stal Jasper is verhuisd! Hij is donderdag aangekomen, hij heet Jackson en is n grote bruine kwpner. Ik woon nog geen 2 km van Stal Jasper af dus ik ga er nu weer vaker komenHeb zelf jaren op stal jasper gereden en de eigenaresse ook dus ik vind het wel leuk om daar weer te komen, heb er goede herinneringen
Marijke82 schreef:Eliine schreef:Krijg net te horen dat mijn (ex)bijrijdpaard (verzorg m nu n tijdje niet meer ivm pfeiffer) naar Stal Jasper is verhuisd! Hij is donderdag aangekomen, hij heet Jackson en is n grote bruine kwpner. Ik woon nog geen 2 km van Stal Jasper af dus ik ga er nu weer vaker komenHeb zelf jaren op stal jasper gereden en de eigenaresse ook dus ik vind het wel leuk om daar weer te komen, heb er goede herinneringen
Paard van Amy?