Privéstal Ten Hagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rozewolk

Re: Privéstal Ten Hagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 12:38

Halloooo Haha!
Zijn leuk de foto's en filmpje Lachen

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-06 17:41

Ja he?! Buffel stond nog uit z'n "raam" te kijken waar je bleef, volgens mij mistte hij je Lachen

Zo dan... ik vond het vandaag echt leuk. Pling Heb echt lekker gereden. Ben onwijs tevreden... hij liep redelijk ontspannen. Volgende keer gaan we gewoon een stapje verder, wat meer vragen enzo. Maar ja, dat zien we dan wel weer.

Bleh... morgen weer werken. oliebol!

Iedereen een leuke dag gehad? Was wel gezellig op stal huh?!

vira

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 17:53

heey was idd lekker weer vandaag niet dus ging vanmorgen met me vader en oom naar die schimmel kijken lieten ze me ook nog n buitenritje maken was dus helemaal verzopen maar goed ga dinsdag avond weer ff rijden en morgen pieta natuurlijk ben ik weer lekker op stal groetjes chantal

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-06 18:01

Heb je een foto van die schimmel? Klikt het? Kom op vertel ons eens wat meer Knipoog

vira

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 18:21

hey nee heb geen foto maar t is n ruin net 12 jaar oud schimmel dus heet max stukje hoger dan jovira heeft altijd recreatie gereden en wat dressuur kan wel aan de teugel lopen maar t zit ver weg moet er wel aan werken gallopeerd super lekker rustig is wel verder goed voorwaarts neemt ruime passen en buiten ook lekker rustig wel wat kijkerig maar mn vader reed toeterend met de auto langs en hij reageeerde niet die meisjes die wel ns mee gaan hebben gister ook gereden maar was gewoon lief ga dinsdag avond weer ff rijden en dan beslissen

vira

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 18:37

vira

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 18:38

hey dit is m alleen met henrieke dat andere meisje er op groetjes

sanniekeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 19:02

ja was ff gezellie vandaag op stal, Ook lekker druk in de binnenbak hihihi Haha!

Sharmayne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 19:05

ja jij was bang dat je ging smeltee Tong uitsteken
dus moeste we weer terug naar stal hahahah
kusss hou van jou omaaa Haha! Tong uitsteken

sanniekeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 19:30

Noem me geen OMA!!!, nou lekker kan me niet weer ziek melden omdat ik lekker zeiknat geregend ben... en klaasje houd ook niet van regen

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 19:31

Zo word aardig wat gekletst hier haha,moest ff 5 minuten bijlezen! Leuke foto's! Ik neem vd week ook ff me cam (echt!) mee!

Patries,ik zat gisteren in de binnenbak toen Henriette Odessa aan het longeren was,ze liep nog steeds k.u.t. en zij vond haar ook nog niet lekker lopen. Dus geloof dat ze nog op rust blijft staan,is wel beter. Dan kan ze lekker opknappen! Ze vertelde inderdaad dat ze vitamine E erbij krijgt.

Hee leuk Chantal! Hoop dat het jouw type paardje is,goed dat je er de tijd voor neemt om over na te denken! Ziet er lief uit op die foto! Wel veel poetswerk he,een schimmel Knipoog

Ja Linz,ging goed met Joint,zag er ontspannen uit,voor zover ik het gezien heb natuurlijk! Komt wel goed!

Verder was het echt k.l.o.te. weer!!!!!!!! Verdrietig

Ga ff lekker filmpje kijken zo met Rob,hij heeft lekker allemaal kaarsjes aangestoken,how romantic... Knipoog

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-06 19:49

Ooo romantisch! Lachen Dat heb ik nou nooit... raar he?

Ahw ziet er schattig uit dat paardje! Nou als het goed voelt... ach ja kijken is nooit erg! Ze kunnen beter even kijken en dan tot de conclusie komen dat ze niet hoeven te schrikken, dan dat ze bij het minste of geringste gaan rennen. Ben benieuwd chantal!

Ja, hij was wel relaxed he? Vind hem echt leuk, vorige week had ik zoiets van... dat komt nooit goed. Maar nu vind ik het ook wel echt een paardje voor mij. Hij is een beetje nerveus en wiebelig en af en toe een beetje vreemd, maar dat vind ik juist wel leuk! Wie weet kan ik wel met hem "onze" Ten Hagen wedstrijd rijden, haha Lachen

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 19:53

Romantisch film kijken word nog even half uurtje uitgesteld haha,voetbal is nog op... Knipoog

Bleh morgen weer werken... Verdrietig

sanniekeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 19:58

Haha jullie gaan zeker pirates kijken, kijk die maar dan kan ik em vd week even lenen, bleh wil ook niet werken morgen, en dan morgen avond naar kes, staat ie de hele dag in ze hokje aaah Ach gut

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 20:01

Ja arme poppie... Maar ja we gaan gelijk zodra we kunnen,en als het toch klote weer is,kan hij overdag toch niet naar buiten...

Help me herrinneren om mijn cam mee te nemen,schoon chabrak,en slobber!!!!! Haha!

sanniekeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 20:06

wou je s'avonds foto's gaan maken Nagelbijten / Gniffelen

Ach ja hij is er in ieder geval vandaag wel even lekker uitgeweest.

Ik leg zo even het sjabrak enz klaar, de uitrijdeken is ook al droog die ligt weer in me kamer

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-06 20:22

Ga je morgenavond dan ook zelf rijden, je moet wel uitkijken voor je enkel hoor, dalijk heb je er de rest van je leven last van!
Iemand nog een dressuursingel die hijz/zij niet gebruikt? Die van im is niks... ga een nieuwe kopen... even zoeken...

sanniekeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 20:25

Nee gaan morgen longeren, hoop dat het weer meewerkt! Haha!

Met me enkel gaat het wel beter hoor! Heb er minder last van en het is niet echt dikker geworden, dus neem aan dat het niet dikker gaat worden!

Moet je im morgen doen dan?

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-06 20:35

Ja... ik kwam thuis en toen had mijn moeder besloten dat we dinsdag sinterklaas gaan vieren. We gaan gourmetten. M'n vader is er niet tijdens de Kerstdagen, dus ja... Gelukkig kon Natas ruilen met me. Dus ik ben morgen gewoon weer op stal Lachen

sanniekeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 20:44

ooh gezellie, kunnen we weer gezellig gaan pennyen Nagelbijten / Gniffelen Blond

Verveel me... is ook geen r**t op tv, dan maar een beetje bokken hihi

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-06 20:59

Haha ja inderdaad.. zat net op marktplaats nog een beetje paardjes te kijken... staan soms wel leuke tussen! Maar ja, voorlopig heb ik al genoeg aan im en ja... wil eigenlijk toch Joint wel wat vaker rijden, eens kijken waar ik de tijd vandaan kan halen... moet lukken toch?

vira

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 21:38

hallo ja n schimmel is idd veel poetswerk maarja anders verf ik m gewoon ik denk ook wel dat t wat voor me is maar eerst dinsdag nog n x rijden word gezellig op stal morgenavond nou zie jullie morgen groetjes chant

tankie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 00:33

zo ik ben net thuis van me ouders en kwam toch nog ff lezen! alle surprises zijn nu klaar gelukkig dus het feest kan dinsdag beginnnen hihi

Leuk paardje chantal! ben ook benieuwd of het wat wordt, maar geen haast hoor! Pieta was vandaag weer super in de bak(omdat het zoals velen al zeiden k.u.tweer was) en daarna heeft clairtje dr even zonder zadel gestapt vond ze gezellig!

ga nu snel naar me bedje want morgen vroeg op voor vitaliseeeeeeeee!!!!!!!!!

slaaplekker allemaal en tot dinsdag maar weer! kus

PatriciaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 08:40

Lindsy en Renate,bedankt voor jullie berichtjes!
Balen dat Odessa nog steeds niet lekker loopt.
Ze is over een langere periode minder goed gaan lopen naar mijn idee, zal ook even duren voor ze zich weer helemaal goed voelt? Beter dat ze een periode rust krijgt.
Ik hoop maar dat het vanmiddag droog is kunnen we lekker een eind gaan wandelen.
Anders poging tot longeren doen in de vast drukke binnenbak Clown

Tankie en Elwin nog gefeliciteerd!! Veel plezier in vitalizee Go jij! Go jij!

Vira succes dinsdag..spannend hoor,benieuwd of het hem word!!
Je bent trouwens een andere Chantal dan ik dacht....Hahahaha Bloos

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-06 09:10

Ja, het zal nog wel even duren. De melkzuren moeten weer uit spieren worden afgevoerd. Pas dan gaat ze weer goed lopen. Daarom lekker lopen, niets forceren. Ze geeft zelf wel aan wat ze wel of niet kan. Lachen

En Frusty mensen Lips are sealed hebben we Hamer weer Stoom uit je oren zin Zij zijn groot en ik is klein! in Nors opkijken de Nagelbijten / Gniffelen nieuwe Misselijk werkdag?