Citaat:Deze week is de leem bodem gestort. Uitvlakken, trillen, afwerken, en glijden maar! Nou ja, bijna dan. Verder zie je op de onderste foto de stallen met uitloop in aanleg.
De binnenbak is bijna af!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Deze week is de leem bodem gestort. Uitvlakken, trillen, afwerken, en glijden maar! Nou ja, bijna dan. Verder zie je op de onderste foto de stallen met uitloop in aanleg.
Miss_Montana schreef:Hahaha arme shetlanders! Jij schuift ze gewoon door naar een arme onwetende shet!
Miss_Montana schreef:Oh! Nieuwtje van www.trainingsstalstarnmeer.nlCitaat:Deze week is de leem bodem gestort. Uitvlakken, trillen, afwerken, en glijden maar! Nou ja, bijna dan. Verder zie je op de onderste foto de stallen met uitloop in aanleg.
De binnenbak is bijna af!!!
Miss_Montana schreef:Mooi begin voor een nieuwe pagina
schumax schreef:Je gaat voor je beurt, je mag niet 3 x acher elkaar, je bent geschorst in dit topic.
Jus_dOrange schreef:Hmm, en dan mag ze 'm nog snel opsturen ook...
Miss_Montana schreef:Ik wil wel eens weten wat een moddie doet als hij dit allemaal zou lezen. Maar volgens mij mag dit gewoon, ik bedoel, wij zitten bij Starnmeer en het gaat ook soms over Starnmeer
schumax schreef:Ok, het is altijd erg gezellig op Starnmeer leuke mensen goede sfeer. Er word goed les gegeven en de paardjes zijn allemaal onwijs lief. Zo goed dan?
Jus_dOrange schreef:HAHA "Jah ik zoek een Quarter, want dan krijg ik dat leuke blaadje vanuit Amerika"
Miss_Montana schreef:Ik denk dat haar lieflingspoownie Elvis is