Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar daar staat tegenover dat je veel paarden onder je kont krijgt waar je heel veel van leert!

of het ik het goed?
)
)
nieuwschierigen mogen komen kijken

millennium schreef:ik vroeg me af heah, er rijd ook nu een meisje mee op de onderlinge met het paard Ula ofzo. Zij heeft haar paard toch ook niet op de haerst gestald?
ach, zal ook wel bekende van herman zijn
en ben dr al 2 kee rgeweest
maa rga nu slapen, lekker ziek zijn
Jolien87 schreef:Nouja dan heb je iig wat te doen hihihi maar jammer dat het weer niet doorgaat...Maar....de aanhouder wint he meis;)
geef maar een seintje zodra je weer een poging waagt om LG mee te nemen, dan probeer ik er ook te zijn:)
*groomen* hehe
maar ik denk dus niet dat het lukt om met de wedstrijd met LG mee te doen
omdat ze dan miss nog in emmeloord is... maar ik geef de hoop maar een beetje op hoor
elke keer komt er weer wat tussen zodat het niet kan
leuke foto's iig. Ben wel benieuwd hoe die vos onder het zadel is Dymphke. Enneh ja herken je papa, die was altijd zo vriendelijk 
ben ook in het verleden Voic ook zo plots verloren.
jaa, kleine meisjes worden groot! Ik heb nog een foto van echt jaren terug, ik schat een jaar of 6/7, dat ik als klein meisje aan de bar wat aan het bestellen was bij jou
. Zo zie je maar weer!
. Heb met haar ook nog een lijntje van 80/100 kunnen springen (simpel B) en daarin werd ze echt heet. Vind ik absoluut niet erg, ze springt iig.
van Griebels hier op bokt en nog es mee geweest met iemand naar der verzorgpaarden, maar verder weinig tot niet.
al is er hier in Bladel wel een nieuwe stal gekomen. Maar ja das voor privepaarden. En ik wil niet dat het rijden 'moeten' wordt.